Discriminatiequote:Tasha Maltby gedraagt zich als het huisdier van d'r vriend. Ze laat zich zelfs uitlaten door manlief. Maar toen een buschauffeur haar weigerde, vond ze dat discriminerend.
Dani Graves (25) liet zijn 19-jarige vriendinnetje uit en wilde de bus nemen. Ze mochten niet naar binnen.
"Freaks en honden zijn verboden in deze bus", snauwde de chauffeur hen toe.
"Fascistisch varken", riep Graves nog. Het meisje voelt zich slachtoffer. "Dit is zeker weten discriminatie", vertelt ze de Daily Mail.
"Ik ben nou eenmaal een huisdier. Mijn levensstijl doet toch niemand kwaad", merkt het Engelse meisje op.
Het ziet er meer naar uit alsof HIJ elk moment kan gaan blaffen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken de FOK!kers wel een beetje dus hierbij:
[ afbeelding ]
'Schat, ik heb een ketting voor je gekocht !quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Dagonet het volgende:
Het is weer eens een andere manier van je vriendin aan het lijntje houden.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Dagonet het volgende:
Het is weer eens een andere manier van je vriendin aan het lijntje houden.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:27 schreef dubidub het volgende:
'Schat, ik heb een ketting voor je gekocht !'
Ze is ook niet lelijk. Jammer dat ze zo vast zit aan die gast.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik mag zeker niet hardop zeggen dat ik haar niet eens zo heel lelijk vindt?.
Alleen die ketting om der nek is beetje matig.
die gast heeft wel een ongelovelijk toffe jas moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken de FOK!kers wel een beetje dus hierbij:
[ afbeelding ]
Tis een langharige, dus ik denk dat het wel meevalt..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef Biancavia het volgende:
Zou ze het niet koud hebben?
Kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die gast heeft wel een ongelovelijk toffe jas moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
echt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:57 schreef nielsgeode het volgende:
tvp
Helaas:quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het geweldig.
Geef mij zo'n hond die m'n huis opruimt, netjes op de wc schijt en waar je niet mee naar de dierenarts hoeft.
quote:The music technology student had this defence of her lifestyle.
"I am a pet, I generally act animal like and I lead a really easy life," she said.
"I don't cook or clean and I don't go anywhere without Dani. It might seem strange but it makes us both happy. It's my culture and my choice. It isn't hurting anyone."
Ach, over een jaartje of 2 is ze wel weer over deze puberale fase heen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef bryanw het volgende:
Zonder ketting, zonder kleren ,en zonder hem zou het nog best gaan.....![]()
quote:Het meisje voelt zich slachtoffer. "Dit is zeker weten discriminatie", vertelt ze de Daily Mail.
Oh, okee.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:09 schreef Feitosa het volgende:
Hier in Eindhoven liep er ook wel eens zo,n stel de Altstadt binnen. Hij het baasje, zij aan de ketting.....dat waren echter punkers josti's.
Precies. Die gast heeft niks te zoeken op een publieke functie als deze.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Tis een vreemd koppel misschien maar nou en?
Mag die buschauffeur nu ook maar negers weren? Of pakistanen?
Ontslaan die gast..
Hey! spuitje geven daar heb ik een copyright op rusten!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, okee.
Dan gewoon een spuitje.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:13 schreef M42 het volgende:
[..]
Hey! spuitje geven daar heb ik een copyright op rusten!!!![]()
Dat gebruik ik altijd al op de frontpage
Nee..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik mag zeker niet hardop zeggen dat ik haar niet eens zo heel lelijk vindt?.
Dus hij heeft sex met z'n huisdier...is dat niet strafbaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
en toen wist ik het! ik word huisdier!
Waarom! O Waarom? vind ik dia grappig?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Drugshond het volgende:
Ze moeten zo binnen lopen bij een feministische beweging... Dan kun je pas lachen.
Ze geeft toch zelf al aan dat ze een hond is?quote:
Waar? Ze zegt dat ze een huisdier is, niet dat ze een hond is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze geeft toch zelf al aan dat ze een hond is?
Oké..Die negentien? Lijkt me veertien a vijftien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef Dagonet het volgende:
Nog een foto van het happy couple:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'Gothic hond' mag de bus niet in
Und jetz auch auf dem FP
Wat een stel inderdaad maar om ze daarom de toegang tot de bus te ontzeggen is inderdaad regelrechte discriminatie. Wat is het volgende? je bent neger dus je mag de bus niet in of je bent moslim dus je mag de bus niet in? Valt allemaal onder het zelfde rijtje. Flink straffen die buschaffeur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Discriminatie![]()
Wat een stel
eh jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef DroogDok het volgende:
Pff, belachelijk dat ze de bus niet inmogen natuurlijk.
Maar is dat discriminatie?
Hmmm, die ketting kan natuurlijk wel als wapen gebruikt worden, om de bus te gijzelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Darkillustria het volgende:
De reinste discriminatie![]()
Dan kunnen ze net zo goed niemand meer de bus inlaten. Iedereen heeft wel wat.
En wat betreft het stel. Het zou niks voor mijn zijn aan zo'n ketting te lopen als een soort van huisdier/slaaf.
Maar goed ik heb niks tegen goths of hoe jullie het dan ook willen noemen.
Vind de kleding en al het metaal erg mooi.
Ieder zijn smaak en ieder zijn ding hoor.
En als echte ouder denk je dan, " Ik ben blij dat ze zindelijk geworden is."quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
WTF.
Het zal je dochter maar wezen.Zit je jezelf je hele leven voor je kop te slaan, en je af te vragen waar het nou misging...
Ach ja, goeie ouwe tijd. Achterin de bus de uitzending van Vara's vuurwerk besprekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Achterin de bus met die gothics.
Vroeger ging dat ook best aardig.
Als je het mij vraagt (en gelukkig doet niemand dat)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
En als echte ouder denk je dan, " Ik ben blij dat ze zindelijk geworden is."
Je kan de bus er misschien mee vast zetten, maar gijzelen dat weet ik nog niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:00 schreef H-enki het volgende:
[..]
Hmmm, die ketting kan natuurlijk wel als wapen gebruikt worden, om de bus te gijzelen.
Bovendien is het best handig om een paar van dat soort mensen in je bus te hebben als het hard gesneeuwd heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan de bus er misschien mee vast zetten, maar gijzelen dat weet ik nog niet!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien is het best handig om een paar van dat soort mensen in je bus te hebben als het hard gesneeuwd heeft.
Hoezo is dat laatste jammer? Er van uitgaande dat zij dat zelf wil is er niets mee. Die buschauffeur, daar is wat mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef marcel-o het volgende:
met wat normale kleding ziet die chick er best aardig uit geloof k
jammer dat ze zich zo laat vernederen door die man in black
Want?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
WTF.
Het zal je dochter maar wezen.Zit je jezelf je hele leven voor je kop te slaan, en je af te vragen waar het nou misging...
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bentquote:
Wanneer zij daar een gelukkig leven in vindt, wat heb je als ouder dan nog te klagen? Ze is er verder niemand mee tot last.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bent
"Als zij zich daar toch goed bij voelt"-reactiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bent
Waarom niet? Kun je dat uitleggen? Waarom zou je geen trotse ouder kunnen zijn? Op welke manier wordt dat onmogelijk gemaakt? Hoe zou het anders moeten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
"Als zij zich daar toch goed bij voelt"-reacties
flikker toch op, je kunt jezelf toch geen trotse ouder noemen als je je dochter aan de ketting thuis ziet komen.
Zou ik niet op rekenen....quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, over een jaartje of 2 is ze wel weer over deze puberale fase heen.
Komt het dan echt bij niemand op dat ze dit zelf wil?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef marcel-o het volgende:
met wat normale kleding ziet die chick er best aardig uit geloof k
jammer dat ze zich zo laat vernederen door die man in black
Je kunt het altijd zijn, maar in deze zaak lijkt t me sterk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet? Kun je dat uitleggen? Waarom zou je geen trotse ouder kunnen zijn?
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef Mikkie het volgende:
En terecht. Kutgothics. Ze willen zo graag 'zichzelf zijn'. Prima, doe dat maar in je eentje op de fiets.
Zij noemt zich een dier en dieren zijn niet toegelaten, opgelost.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?
Ik weet niet of het zo sterk is. Mezelf zie ik ook nog wel eens aangelijnd lopen. Zo heb ik wel meer van dat soort dingen.. Als ouder zou ik trots zijn wanneer mijn kinderen hun leven leven zoals ze dat zelf willen zonder zich al te druk te maken om uiterlijke schijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je kunt het altijd zijn, maar in deze zaak lijkt t me sterk.
Voorspelbare reactie, +1
Waaruit blijkt dat dieren niet zijn toegelaten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Zij noemt zich een dier en dieren zijn niet toegelaten, opgelost.
Mijn honden mogen gewoon de bus in hoor, op een roze kaart als ze niet op schoot blijven(wat lastig wordt met de groterequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
dat vind ze zelf..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar dit was niet in nederland dus ik weet niet hoe die regels daar zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn honden mogen gewoon de bus in hoor, op een roze kaart als ze niet op schoot blijven(wat lastig wordt met de grotere).
Dus eigenlijk had ze voor gereduceerd tarief in de bus gemogen zelfs als je deze stelling wilt handhaven....
dan nog blijft ze een persoon ook al zegt ze dat ze een vliegtuig is..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar dit was niet in nederland dus ik weet niet hoe die regels daar zijn
Maar zelfs als je dat dan stelt, dan is het ook nog een feit dat haar "baasje" ook geweigerd werd. Die chauffeur is gewoon een kortzichtige xenofobe eikel dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:44 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dan nog blijft ze een persoon ook al zegt ze dat ze een vliegtuig is..
rare mensen mogen ook de bus in
ja, dat denk ik ook, want denk niet dat ze hem hebben uitgelegd hoe hun relatie in elkaar steekt en daarna geweigerd zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar zelfs als je dat dan stelt, dan is het ook nog een feit dat haar "baasje" ook geweigerd werd. Die chauffeur is gewoon een kortzichtige xenofobe eikel dus.
Ik denk eigenlijk niet dat ze daar ooit de kans voor hebben gekregen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook, want denk niet dat ze hem hebben uitgelegd hoe hun relatie in elkaar steekt en daarna geweigerd zijn.
Njah.. Je zegt eigenlijk zelf ook al dat het nergens op slaat wat die chauffeur doet.. Waarom zouden ze niet mogen klagen? Openbaar vervoer is voor iedereen die een kaartje koopt. Tenzij er gevaar of hinder ontstaat zie ik geen redenen af te wijken van dat beleid..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opzich is het wel een toffe actie om er zo bij te lopen, maar ik vind het dan weer wel een enorme zeik-reactie als hond en baas zich beklagen over discriminatie als zij het OV niet in mogen. Opzich is dat natuurlijk ook wel zo maar ik vind niet dat je daar over moet vallen als je je zo uitdost, dat is juist de lol die je aan zo'n provocerend spel kunt ontlenen.
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Alicey het volgende:
Njah.. Je zegt eigenlijk zelf ook al dat het nergens op slaat wat die chauffeur doet.. Waarom zouden ze niet mogen klagen? Openbaar vervoer is voor iedereen die een kaartje koopt. Tenzij er gevaar of hinder ontstaat zie ik geen redenen af te wijken van dat beleid..
Maar wellicht doen ze het niet om dwars te zijn of een dwarse uitstraling te hebben? Al kan ik me wel voorstellen dat het zo over komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.
maar daar doen ze het hoogstwaarschijnlijk niet omquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.
Heeft denk ik niet echt iets met ouderwets zijn te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mwah, wellicht ben ik te ouderwets voor deze moderne tijd.Een punker kleedt zich toch vaak ook zo wild omdat dat onderdeel is van zijn 'dwarse' karakter, ik denk dat ook dit stel iets uit wil stralen met deze kleding.
Nee, zolang mensen normaal doen en niet als een stel idioten met witte hoofden, zwarte nagellak, leren broeken en kettingen om hun nek live hond-en-baasje gaan spelen. Hoewel het wel een goed idee is, een hele bus vol lekkere wijvenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?
Sorry, maar hiermee is het me nog steeds niet duidelijk op welke legitieme grond de buschauffeur hen heeft geweigerd..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, zolang mensen normaal doen en niet als een stel idioten met witte hoofden, zwarte nagellak, leren broeken en kettingen om hun nek live hond-en-baasje gaan spelen. Hoewel het wel een goed idee is, een hele bus vol lekkere wijven.
Legitieme grond? I don't give a shit. Het gaat erom dat die freaks optiefen. Dadelijk gaat dat wijf ook nog als een hond in die bus zitten pissenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, maar hiermee is het me nog steeds niet duidelijk op welke legitieme grond de buschauffeur hen heeft geweigerd..
Dan heb je een legitieme basis.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Legitieme grond? I don't give a shit. Het gaat erom dat die freaks optiefen. Dadelijk gaat dat wijf ook nog als een hond in die bus zitten pissen.
Want? Je begrijpt niet wat er gaande is en dat beangstigt je?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Legitieme grond? I don't give a shit. Het gaat erom dat die freaks optiefen.
quote:Dadelijk gaat dat wijf ook nog als een hond in die bus zitten pissen.
Neu, niet echt. Ik zou er gewoon niet aan moeten denken om naast zo'n stel idioten te zitten. Nu ga ik zelf nooit met het OV, maar dan is het nog wel zielig voor de rest. Wat moeten normale burgers daar nou van denken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Want? Je begrijpt niet wat er gaande is en dat beangstigt je?
De buschauffeur dacht: laat ik dat alvast voor zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan heb je een legitieme basis.
Ik zie niet wat het probleem is om naast hen te zitten. Die figuren die zich een week niet wassen, die zouden wmb geweigerd mogen worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Ik zou er gewoon niet aan moeten denken om naast zo'n stel idioten te zitten. Nu ga ik zelf nooit met het OV, maar dan is het nog wel zielig voor de rest. Wat moeten normale burgers daar nou van denken?
Als ze echt als een hond leeft wast ze zich vast ook niet elke dagquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is om naast hen te zitten. Die figuren die zich een week niet wassen, die zouden wmb geweigerd mogen worden.
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ze niet als een hond leeft, maar als een huisdier. Er zijn veel soorten huisdieren en bijv. poezen zijn m.b.t. zichzelf weer erg hygienisch.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze echt als een hond leeft wast ze zich vast ook niet elke dag
Maar die zijn niet aangelijnd. Zij wel. Maw: kutvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ze niet als een hond leeft, maar als een huisdier. Er zijn veel soorten huisdieren en bijv. poezen zijn m.b.t. zichzelf weer erg hygienisch.
nee jij heb lekker argumenten..quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die zijn niet aangelijnd. Zij wel. Maw: kutvoorbeeld.
Een minderheid in dit topic, dus niet onterecht imo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Jij bent trouwens echt een kruistocht aan het houden vóór die mensen hè, Alicey?
Zoals in in eerdere reactie ook al aangaf, acht ik het waarschijnlijk dat ik dit soort dingen in de toekomst ook zal doen.quote:Zelf ook zo'n freak zeker?
Het vriendje van Alicey?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nee jij heb lekker argumenten..
donder toch op joh
Voor poezen bestaan ook tuigjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die zijn niet aangelijnd. Zij wel. Maw: kutvoorbeeld.
Ik snáp het niet. Wáárom zou je dat doen? Wáárom? Wat is het nut, wat is er leuk aan? Wat mij betreft loop je knalhard voor paal. Prima dat je zoiets in je eigen huis doet, maar waarom jezelf voor schut zetten voor de buitenwereld, terwijl je er niks anders mee bereikt dan rare blikken en hoongelach?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een minderheid in dit topic, dus niet onterecht imo.
[..]
Zoals in in eerdere reactie ook al aangaf, acht ik het waarschijnlijk dat ik dit soort dingen in de toekomst ook zal doen.Met de beste wil van de wereld kan ik echter niet zien wat jouw probleem daar mee is..
Rolbevestiging. Je geeft er een band mee aan waar de ene ondergeschikt is aan de ander, de een de ander een vergaand vertrouwen gunt, de ander jegens de een zich in verre mate verantwoordelijk acht, de een zich aan de ander overgeeft. Voor de een is die verantwoordelijkheid een reden om dat te doen, voor de ander het vertrouwen. Een win-win situatie dus. Een situatie waar beiden van profiteren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snáp het niet. Wáárom zou je dat doen? Wáárom? Wat is het nut, wat is er leuk aan?
Zie boven.quote:Wat mij betreft loop je knalhard voor paal. Prima dat je zoiets in je eigen huis doet, maar waarom jezelf voor schut zetten voor de buitenwereld, terwijl je er niks anders mee bereikt dan rare blikken en hoongelach?
Ik zou haar aaien. Misschien geeft ze wel een pootje terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou er gewoon niet aan moeten denken om naast zo'n stel idioten te zitten. Nu ga ik zelf nooit met het OV, maar dan is het nog wel zielig voor de rest. Wat moeten normale burgers daar nou van denken?
Je kunt mij niet wijsmaken dat je iemand niet op andere wijze je vertrouwen kan gunnen of verantwoordelijkheid kan geven. En als je dat inderdaad niet kan, dan is het tijd om eens goed over je relatie te gaan denken. Prima dat je van alles wil bevestigen tegenover elkaar, maar er zijn toch wel andere manieren dat dit? Kom op zeg, een beetje iemands hondje lopen spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rolbevestiging. Je geeft er een band mee aan waar de ene ondergeschikt is aan de ander, de een de ander een vergaand vertrouwen gunt, de ander jegens de een zich in verre mate verantwoordelijk acht, de een zich aan de ander overgeeft. Voor de een is die verantwoordelijkheid een reden om dat te doen, voor de ander het vertrouwen. Een win-win situatie dus. Een situatie waar beiden van profiteren.
Omdat die mensen toch een beetje in het gareel gehouden moeten worden. Je leeft met 6 miljard mensen hier, als iedereen maar lekker gaat doen waar ie zin in heeft en wat voor hem of haar een winstsituatie oplevert dan wordt het een teringbende. Leuk als je jezelf wilt uiten enzo, maar dit is toch wel het belachelijke. Die mensen moeten haast tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:[..]
Zie boven.Losgezien daar van, waarom zou je iemand weigeren voor wat dan ook op grond daar van?
Of ze pist als één of ander beest tegen je voet aan. Voordeel: je kunt dat kutbeest dan wel meteen een rotschop verkopenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou haar aaien. Misschien geeft ze wel een pootje terug
Natuurlijk kan dat op andere manieren. Waarom zou deze manier echter niet mogen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat je iemand niet op andere wijze je vertrouwen kan gunnen of verantwoordelijkheid kan geven. En als je dat inderdaad niet kan, dan is het tijd om eens goed over je relatie te gaan denken.
Waarom bondage en submissionspellen wel, maar dit neit? Is het omdat dit in publiek is, of is het een andere reden?quote:Prima dat je van alles wil bevestigen tegenover elkaar, maar er zijn toch wel andere manieren dat dit? Kom op zeg, een beetje iemands hondje lopen spelen.Dat mensen dat bij seks opwindend vinden... bondage, submissionspelletjes enzo, daar kan ik me dan nog iets bij voorstellen. Maar zo over straat lopen, dat gaat er bij mij niet in.
Waarom? De meeste mensen die vinden dat mensen in het gareel gehouden moeten worden hebben zelf een gebrek aan geweten..quote:Omdat die mensen toch een beetje in het gareel gehouden moeten worden.
Natuurlijk, maar wat is in dit specifieke geval het probleem?quote:Je leeft met 6 miljard mensen hier, als iedereen maar lekker gaat doen waar ie zin in heeft en wat voor hem of haar een winstsituatie oplevert dan wordt het een teringbende.
Waarom?quote:Leuk als je jezelf wilt uiten enzo, maar dit is toch wel het belachelijke. Die mensen moeten haast tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Omdat dit indruist tegen normen en waarden die hier gelden, en dat menselijke waardigheid op de hak wordt genomen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat op andere manieren. Waarom zou deze manier echter niet mogen?
Omdat dit publiek is inderdaad. Wat mensen thuis uitvoeren, voor mijn part vreten ze de hele dag stront, I don't care, maar val er anderen niet mee lastig.quote:[..]
Waarom bondage en submissionspellen wel, maar dit neit? Is het omdat dit in publiek is, of is het een andere reden?
Wat is dit nou weer voor bloemkolenveronderstelling? "De meeste mensen". Tering zeg, geef dan je mening, maar haal er niet één of andere zogenaamde, niet-gedefinieerde groep bij en smijt er een stelling tegenaan die nergens op slaat. Zelfverzonnen wijsheid, dit.quote:[..]
Waarom? De meeste mensen die vinden dat mensen in het gareel gehouden moeten worden hebben zelf een gebrek aan geweten..
Als er één schaap over de dam is... Uit de algemene reacties blijkt wel dat de mening van 'het grote publiek' (om maar een flinke dwarsdoorsnede uit de legio reacties te nemen) is dat dit behoorlijk afwijkend gedrag is. Als je dit allemaal maar tof vindt en aanmoedigt, wat is dan de volgende stap?quote:[..]
Natuurlijk, maar wat is in dit specifieke geval het probleem?
Daarom. Daarom is geen reden, als je van de trap af valt, ben je vlug beneden.quote:[..]
Waarom?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Drugshond het volgende:
Ze moeten zo binnen lopen bij een feministische beweging... Dan kun je pas lachen.
Seen better.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:55 schreef Nosh het volgende:
I'd hit it.
Normen en waarden is een vrij subjectief geheel. Voor zover ik weet is het niet strafbaar om er zo bij te lopen. Houdt menselijke waardigheid verder juist ook niet in dat je als mens keuze hebt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat dit indruist tegen normen en waarden die hier gelden, en dat menselijke waardigheid op de hak wordt genomen.
Op welke manier vallen ze iemand (jou bijvoorbeeld) er mee lastig?quote:Omdat dit publiek is inderdaad. Wat mensen thuis uitvoeren, voor mijn part vreten ze de hele dag stront, I don't care, maar val er anderen niet mee lastig.
Zo heel onlogisch si het niet hoor. Mensen die anderen nodig hebben om te bepalen wat wel en niet kan denken dat dat voor anderen ook geldt.quote:Wat is dit nou weer voor bloemkolenveronderstelling? "De meeste mensen". Tering zeg, geef dan je mening, maar haal er niet één of andere zogenaamde, niet-gedefinieerde groep bij en smijt er een stelling tegenaan die nergens op slaat. Zelfverzonnen wijsheid, dit.
Hieruit volgt nog steeds niet wat nu het probleem is. De hellend vlak redenering voegt daar ook weinig aan toe.quote:Als er één schaap over de dam is... Uit de algemene reacties blijkt wel dat de mening van 'het grote publiek' (om maar een flinke dwarsdoorsnede uit de legio reacties te nemen) is dat dit behoorlijk afwijkend gedrag is. Als je dit allemaal maar tof vindt en aanmoedigt, wat is dan de volgende stap?
Je hebt je punt helemaal niet duidelijk gemaakt. Op zijn best is jouw punt "omdat het niet zo hoort en iedereen er last van heeft". De onderbouwing hiervoor heb ik echter nog steeds niet gezien.quote:Daarom. Daarom is geen reden, als je van de trap af valt, ben je vlug beneden..
M'n punt is toch wel duidelijk inmiddels, of moet ik het nog een keer voor je spellen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:07 schreef Modus het volgende:
Aanstellerig puberaal gedrag van dat wijf. Grow up.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:22 schreef McKillem het volgende:
Dat die busshaffeur zegt dat huisdieren niet in de bus mogen vind ik nog wel een verkapte vorm van humor, maar "freaks"?
Ik had die buschauffeur een freak op zijn oog gespiert...
/kopie uit klb post
Aan de lijn loop ik niet gewoon buiten, misschien dat het ooit nog weleens zal gebeuren op een kinderloos moment, maar met de collar heb ik wel buiten gelopen op kinderloze momenten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snáp het niet. Wáárom zou je dat doen? Wáárom? Wat is het nut, wat is er leuk aan? Wat mij betreft loop je knalhard voor paal. Prima dat je zoiets in je eigen huis doet, maar waarom jezelf voor schut zetten voor de buitenwereld, terwijl je er niks anders mee bereikt dan rare blikken en hoongelach?
Ik wil geen ruiten ingooien, maar een echte onderdaan ben je niet zolang je er zelf voor kiest... maar dat even in het midden latend verder.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Aan de lijn loop ik niet gewoon buiten, misschien dat het ooit nog weleens zal gebeuren op een kinderloos moment, maar met de collar heb ik wel buiten gelopen op kinderloze momenten.
Daar kijken ook veel mensen al vreemd van op, dat ding loopt dan ook aardig in de kijker.
Het is een uiting van de verhoudingen van dat moment, van mijn onderdanigheid aan hem, mijn keuze daarvoor.
De rest van de wereld heeft daar geen donder mee te maken, ze kijken maar een eind weg...
Dat is dan ook het hele eieren eten..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik wil geen ruiten ingooien, maar een echte onderdaan ben je niet zolang je er zelf voor kiest... maar dat even in het midden latend verder.
Moslims met hoofddoeken ook?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:07 schreef Modus het volgende:
Aanstellerig puberaal gedrag van dat wijf. Grow up.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan ook het hele eieren eten..
Wat is er eigenlijk provocerend aan dat uiterlijk?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opzich is het wel een toffe actie om er zo bij te lopen, maar ik vind het dan weer wel een enorme zeik-reactie als hond en baas zich beklagen over discriminatie als zij het OV niet in mogen. Opzich is dat natuurlijk ook wel zo maar ik vind niet dat je daar over moet vallen als je je zo uitdost, dat is juist de lol die je aan zo'n provocerend spel kunt ontlenen. Wie zaait kan oogsten.![]()
Goh, duhuh....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik wil geen ruiten ingooien, maar een echte onderdaan ben je niet zolang je er zelf voor kiest... maar dat even in het midden latend verder.
Ik de UK lopen die wijven er allemaal zo bloot bij, zelfs hartje winterquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef Biancavia het volgende:
Zou ze het niet koud hebben?
Alleen als hij en z'n 'klederdracht' onderdeel is van een erkende religie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef SeLang het volgende:
Waarom mag ik de bus niet in?
[ afbeelding ]
Been there, done that. Cybermeisjes, afgezien van de paar man/vrouw-hybrides.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
Seen better.
Ga een keer mee naar een feest zou ik zeggen.
teveel paars/groene/roze dreads, lasbrillen en platformlaarzenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Been there, done that. Cybermeisjes, afgezien van de paar man/vrouw-hybrides..
Zat 2 Feb in de Bazart, cyberchicks geilen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Been there, done that. Cybermeisjes, afgezien van de paar man/vrouw-hybrides..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |