Discriminatiequote:Tasha Maltby gedraagt zich als het huisdier van d'r vriend. Ze laat zich zelfs uitlaten door manlief. Maar toen een buschauffeur haar weigerde, vond ze dat discriminerend.
Dani Graves (25) liet zijn 19-jarige vriendinnetje uit en wilde de bus nemen. Ze mochten niet naar binnen.
"Freaks en honden zijn verboden in deze bus", snauwde de chauffeur hen toe.
"Fascistisch varken", riep Graves nog. Het meisje voelt zich slachtoffer. "Dit is zeker weten discriminatie", vertelt ze de Daily Mail.
"Ik ben nou eenmaal een huisdier. Mijn levensstijl doet toch niemand kwaad", merkt het Engelse meisje op.
Het ziet er meer naar uit alsof HIJ elk moment kan gaan blaffen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken de FOK!kers wel een beetje dus hierbij:
[ afbeelding ]
'Schat, ik heb een ketting voor je gekocht !quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Dagonet het volgende:
Het is weer eens een andere manier van je vriendin aan het lijntje houden.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Dagonet het volgende:
Het is weer eens een andere manier van je vriendin aan het lijntje houden.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:27 schreef dubidub het volgende:
'Schat, ik heb een ketting voor je gekocht !'
Ze is ook niet lelijk. Jammer dat ze zo vast zit aan die gast.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik mag zeker niet hardop zeggen dat ik haar niet eens zo heel lelijk vindt?.
Alleen die ketting om der nek is beetje matig.
die gast heeft wel een ongelovelijk toffe jas moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken de FOK!kers wel een beetje dus hierbij:
[ afbeelding ]
Tis een langharige, dus ik denk dat het wel meevalt..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef Biancavia het volgende:
Zou ze het niet koud hebben?
Kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die gast heeft wel een ongelovelijk toffe jas moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
echt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:57 schreef nielsgeode het volgende:
tvp
Helaas:quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het geweldig.
Geef mij zo'n hond die m'n huis opruimt, netjes op de wc schijt en waar je niet mee naar de dierenarts hoeft.
quote:The music technology student had this defence of her lifestyle.
"I am a pet, I generally act animal like and I lead a really easy life," she said.
"I don't cook or clean and I don't go anywhere without Dani. It might seem strange but it makes us both happy. It's my culture and my choice. It isn't hurting anyone."
Ach, over een jaartje of 2 is ze wel weer over deze puberale fase heen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef bryanw het volgende:
Zonder ketting, zonder kleren ,en zonder hem zou het nog best gaan.....![]()
quote:Het meisje voelt zich slachtoffer. "Dit is zeker weten discriminatie", vertelt ze de Daily Mail.
Oh, okee.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:09 schreef Feitosa het volgende:
Hier in Eindhoven liep er ook wel eens zo,n stel de Altstadt binnen. Hij het baasje, zij aan de ketting.....dat waren echter punkers josti's.
Precies. Die gast heeft niks te zoeken op een publieke functie als deze.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Tis een vreemd koppel misschien maar nou en?
Mag die buschauffeur nu ook maar negers weren? Of pakistanen?
Ontslaan die gast..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |