Oké..Die negentien? Lijkt me veertien a vijftien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef Dagonet het volgende:
Nog een foto van het happy couple:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'Gothic hond' mag de bus niet in
Und jetz auch auf dem FP
Wat een stel inderdaad maar om ze daarom de toegang tot de bus te ontzeggen is inderdaad regelrechte discriminatie. Wat is het volgende? je bent neger dus je mag de bus niet in of je bent moslim dus je mag de bus niet in? Valt allemaal onder het zelfde rijtje. Flink straffen die buschaffeur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Discriminatie![]()
Wat een stel
eh jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef DroogDok het volgende:
Pff, belachelijk dat ze de bus niet inmogen natuurlijk.
Maar is dat discriminatie?
Hmmm, die ketting kan natuurlijk wel als wapen gebruikt worden, om de bus te gijzelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Darkillustria het volgende:
De reinste discriminatie![]()
Dan kunnen ze net zo goed niemand meer de bus inlaten. Iedereen heeft wel wat.
En wat betreft het stel. Het zou niks voor mijn zijn aan zo'n ketting te lopen als een soort van huisdier/slaaf.
Maar goed ik heb niks tegen goths of hoe jullie het dan ook willen noemen.
Vind de kleding en al het metaal erg mooi.
Ieder zijn smaak en ieder zijn ding hoor.
En als echte ouder denk je dan, " Ik ben blij dat ze zindelijk geworden is."quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
WTF.
Het zal je dochter maar wezen.Zit je jezelf je hele leven voor je kop te slaan, en je af te vragen waar het nou misging...
Ach ja, goeie ouwe tijd. Achterin de bus de uitzending van Vara's vuurwerk besprekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Achterin de bus met die gothics.
Vroeger ging dat ook best aardig.
Als je het mij vraagt (en gelukkig doet niemand dat)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
En als echte ouder denk je dan, " Ik ben blij dat ze zindelijk geworden is."
Je kan de bus er misschien mee vast zetten, maar gijzelen dat weet ik nog niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:00 schreef H-enki het volgende:
[..]
Hmmm, die ketting kan natuurlijk wel als wapen gebruikt worden, om de bus te gijzelen.
Bovendien is het best handig om een paar van dat soort mensen in je bus te hebben als het hard gesneeuwd heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan de bus er misschien mee vast zetten, maar gijzelen dat weet ik nog niet!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien is het best handig om een paar van dat soort mensen in je bus te hebben als het hard gesneeuwd heeft.
Hoezo is dat laatste jammer? Er van uitgaande dat zij dat zelf wil is er niets mee. Die buschauffeur, daar is wat mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef marcel-o het volgende:
met wat normale kleding ziet die chick er best aardig uit geloof k
jammer dat ze zich zo laat vernederen door die man in black
Want?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Jo0Lz het volgende:
WTF.
Het zal je dochter maar wezen.Zit je jezelf je hele leven voor je kop te slaan, en je af te vragen waar het nou misging...
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bentquote:
Wanneer zij daar een gelukkig leven in vindt, wat heb je als ouder dan nog te klagen? Ze is er verder niemand mee tot last.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bent
"Als zij zich daar toch goed bij voelt"-reactiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Want? je eigen dochter wilt als dier behandeld worden? Denk niet dat je daar als ouder erg blij mee bent
Waarom niet? Kun je dat uitleggen? Waarom zou je geen trotse ouder kunnen zijn? Op welke manier wordt dat onmogelijk gemaakt? Hoe zou het anders moeten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
"Als zij zich daar toch goed bij voelt"-reacties
flikker toch op, je kunt jezelf toch geen trotse ouder noemen als je je dochter aan de ketting thuis ziet komen.
Zou ik niet op rekenen....quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, over een jaartje of 2 is ze wel weer over deze puberale fase heen.
Komt het dan echt bij niemand op dat ze dit zelf wil?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef marcel-o het volgende:
met wat normale kleding ziet die chick er best aardig uit geloof k
jammer dat ze zich zo laat vernederen door die man in black
Je kunt het altijd zijn, maar in deze zaak lijkt t me sterk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom niet? Kun je dat uitleggen? Waarom zou je geen trotse ouder kunnen zijn?
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef Mikkie het volgende:
En terecht. Kutgothics. Ze willen zo graag 'zichzelf zijn'. Prima, doe dat maar in je eentje op de fiets.
Zij noemt zich een dier en dieren zijn niet toegelaten, opgelost.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?
Ik weet niet of het zo sterk is. Mezelf zie ik ook nog wel eens aangelijnd lopen. Zo heb ik wel meer van dat soort dingen.. Als ouder zou ik trots zijn wanneer mijn kinderen hun leven leven zoals ze dat zelf willen zonder zich al te druk te maken om uiterlijke schijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je kunt het altijd zijn, maar in deze zaak lijkt t me sterk.
Voorspelbare reactie, +1
Waaruit blijkt dat dieren niet zijn toegelaten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Zij noemt zich een dier en dieren zijn niet toegelaten, opgelost.
Mijn honden mogen gewoon de bus in hoor, op een roze kaart als ze niet op schoot blijven(wat lastig wordt met de groterequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
dat vind ze zelf..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar dit was niet in nederland dus ik weet niet hoe die regels daar zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn honden mogen gewoon de bus in hoor, op een roze kaart als ze niet op schoot blijven(wat lastig wordt met de grotere).
Dus eigenlijk had ze voor gereduceerd tarief in de bus gemogen zelfs als je deze stelling wilt handhaven....
dan nog blijft ze een persoon ook al zegt ze dat ze een vliegtuig is..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar dit was niet in nederland dus ik weet niet hoe die regels daar zijn
Maar zelfs als je dat dan stelt, dan is het ook nog een feit dat haar "baasje" ook geweigerd werd. Die chauffeur is gewoon een kortzichtige xenofobe eikel dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:44 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dan nog blijft ze een persoon ook al zegt ze dat ze een vliegtuig is..
rare mensen mogen ook de bus in
ja, dat denk ik ook, want denk niet dat ze hem hebben uitgelegd hoe hun relatie in elkaar steekt en daarna geweigerd zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar zelfs als je dat dan stelt, dan is het ook nog een feit dat haar "baasje" ook geweigerd werd. Die chauffeur is gewoon een kortzichtige xenofobe eikel dus.
Ik denk eigenlijk niet dat ze daar ooit de kans voor hebben gekregen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook, want denk niet dat ze hem hebben uitgelegd hoe hun relatie in elkaar steekt en daarna geweigerd zijn.
Njah.. Je zegt eigenlijk zelf ook al dat het nergens op slaat wat die chauffeur doet.. Waarom zouden ze niet mogen klagen? Openbaar vervoer is voor iedereen die een kaartje koopt. Tenzij er gevaar of hinder ontstaat zie ik geen redenen af te wijken van dat beleid..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opzich is het wel een toffe actie om er zo bij te lopen, maar ik vind het dan weer wel een enorme zeik-reactie als hond en baas zich beklagen over discriminatie als zij het OV niet in mogen. Opzich is dat natuurlijk ook wel zo maar ik vind niet dat je daar over moet vallen als je je zo uitdost, dat is juist de lol die je aan zo'n provocerend spel kunt ontlenen.
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Alicey het volgende:
Njah.. Je zegt eigenlijk zelf ook al dat het nergens op slaat wat die chauffeur doet.. Waarom zouden ze niet mogen klagen? Openbaar vervoer is voor iedereen die een kaartje koopt. Tenzij er gevaar of hinder ontstaat zie ik geen redenen af te wijken van dat beleid..
Maar wellicht doen ze het niet om dwars te zijn of een dwarse uitstraling te hebben? Al kan ik me wel voorstellen dat het zo over komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.
maar daar doen ze het hoogstwaarschijnlijk niet omquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze klagen, ik zeg alleen dat ik dat een beetje jammer vind. Het doet afbreuk aan het dwarse imago dat je met zo'n outfit uitstraalt.
Heeft denk ik niet echt iets met ouderwets zijn te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mwah, wellicht ben ik te ouderwets voor deze moderne tijd.Een punker kleedt zich toch vaak ook zo wild omdat dat onderdeel is van zijn 'dwarse' karakter, ik denk dat ook dit stel iets uit wil stralen met deze kleding.
Nee, zolang mensen normaal doen en niet als een stel idioten met witte hoofden, zwarte nagellak, leren broeken en kettingen om hun nek live hond-en-baasje gaan spelen. Hoewel het wel een goed idee is, een hele bus vol lekkere wijvenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is dus alleen openbaar zolang iemand aan jouw subjectieve smaak voldoet?
Sorry, maar hiermee is het me nog steeds niet duidelijk op welke legitieme grond de buschauffeur hen heeft geweigerd..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, zolang mensen normaal doen en niet als een stel idioten met witte hoofden, zwarte nagellak, leren broeken en kettingen om hun nek live hond-en-baasje gaan spelen. Hoewel het wel een goed idee is, een hele bus vol lekkere wijven.
Legitieme grond? I don't give a shit. Het gaat erom dat die freaks optiefen. Dadelijk gaat dat wijf ook nog als een hond in die bus zitten pissenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, maar hiermee is het me nog steeds niet duidelijk op welke legitieme grond de buschauffeur hen heeft geweigerd..
Dan heb je een legitieme basis.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Legitieme grond? I don't give a shit. Het gaat erom dat die freaks optiefen. Dadelijk gaat dat wijf ook nog als een hond in die bus zitten pissen.
Want? Je begrijpt niet wat er gaande is en dat beangstigt je?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Legitieme grond? I don't give a shit. Het gaat erom dat die freaks optiefen.
quote:Dadelijk gaat dat wijf ook nog als een hond in die bus zitten pissen.
Neu, niet echt. Ik zou er gewoon niet aan moeten denken om naast zo'n stel idioten te zitten. Nu ga ik zelf nooit met het OV, maar dan is het nog wel zielig voor de rest. Wat moeten normale burgers daar nou van denken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Want? Je begrijpt niet wat er gaande is en dat beangstigt je?
De buschauffeur dacht: laat ik dat alvast voor zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan heb je een legitieme basis.
Ik zie niet wat het probleem is om naast hen te zitten. Die figuren die zich een week niet wassen, die zouden wmb geweigerd mogen worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Ik zou er gewoon niet aan moeten denken om naast zo'n stel idioten te zitten. Nu ga ik zelf nooit met het OV, maar dan is het nog wel zielig voor de rest. Wat moeten normale burgers daar nou van denken?
Als ze echt als een hond leeft wast ze zich vast ook niet elke dagquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het probleem is om naast hen te zitten. Die figuren die zich een week niet wassen, die zouden wmb geweigerd mogen worden.
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ze niet als een hond leeft, maar als een huisdier. Er zijn veel soorten huisdieren en bijv. poezen zijn m.b.t. zichzelf weer erg hygienisch.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze echt als een hond leeft wast ze zich vast ook niet elke dag
Maar die zijn niet aangelijnd. Zij wel. Maw: kutvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ze niet als een hond leeft, maar als een huisdier. Er zijn veel soorten huisdieren en bijv. poezen zijn m.b.t. zichzelf weer erg hygienisch.
nee jij heb lekker argumenten..quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die zijn niet aangelijnd. Zij wel. Maw: kutvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |