abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56247304
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder morele of financiele justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56247317
Ik heb U2 niet geprezen.
pi_56247350
Ze hebben wel je favoriete liedje geschapen.
pi_56247377
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ze hebben wel je favoriete liedje geschapen.
Dat zal vast plagiaat geweest zijn.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:30:45 #5
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_56247379
Fortis thans te kopen ad ¤ 14,05
Pugna Pro Patria
pi_56247401
At a U2 concert in Glasgow, Bono asked the audience for some quiet.
Then he started to slowly clap his hands. The audience gradually joined in, the silence punctuated only by thousands of steady, rhythmically clapping hands. Then he called for quiet again.

Holding the audience in total silence, he said into the microphone "Every time I clap my hands, a child in Africa dies."

A lone voice from near the front pierced the silence: "Well, stop fucking clapping then!"
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:31:52 #7
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56247408
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dergelijke infrastructuur kan een gebied wel vooruit helpen natuurlijk. Daar hebben ze in Frankrijk rondom de TGV stations ook veel ervaring mee opgedaan./ Maar goed voro de banlieus is het veel te weinig. Ze trekken er daar 1 miljard vooruit terwijl we hier in Nederland in wijken met veel minder problemen 4 miljard willen steken.
‘Steden dachten bij corporaties te kunnen pinnen’
quote:
Grootste probleem is dat de plannen van de gemeenten niet zijn afgestemd op financiering door de corporaties. Vogelaar droeg de steden op te ‘focussen’ op onder meer veiligheid, integratie en sociaal-economische verbetering voor bewoners. En dus staan de actieplannen bol van de gezinscoaches, wijkagenten, microkredieten en ‘makelaars’ voor het tegengaan van schooluitval.

De corporaties staan, zacht uitgedrukt, niet te trappelen om projecten te bekostigen die niets te maken hebben met hun vastgoed. „Zou ik inburgering en veiligheid moeten betalen?”, zegt directeur Wim Gestel van Haag Wonen. „Dat lijkt me onwaarschijnlijk.” Het mág niet eens, zeggen de corporaties, verwijzend naar het Besluit Beheer Sociale Huursector dat hun juridische positie regelt.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56247451
quote:
Tja of het daar in Frankrijk wel gaat lukken is ook maar de vraag. Maar de problemen in Frankrijk zijn zoveel groter daar lossen ze met 1 miljard echt niet veel van op.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56247482
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef Apropos het volgende:
Then he started to slowly clap his hands. The audience gradually joined in, the silence punctuated only by thousands of steady, rhythmically clapping hands. Then he called for quiet again.

Holding the audience in total silence, he said into the microphone "Every time I clap my hands, a child in Africa dies."

A lone voice from near the front pierced the silence: "Well, stop fucking clapping then!"
En nog steeds geen Nobelprijs.
pi_56247552
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef Apropos het volgende:

Eigenlijk zou dan eens iemand moeten roepen 'Everytime you fly your private jet, you could used to money to save a few dozen children in Africa instead'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:48:07 #12
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56247844
Nog een leuke: 'Amper nieuwe plannen voor prachtwijken'

De woningbouwcorporaties willen alleen in zichzelf investeren en gemeenten hebben het maar daarmee te doen. Ik vraag me af wat Vogelaar ons op 1 februari gaat verkopen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:48:55 #13
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56247870
South Park is wel leuk. Iig beter te pruimen dan Boer zoekt Frau.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56247941
Maar niet beter dan Boer wordt vrouw.
pi_56248094
Er kijken 4 miljoen mensen naar Hoer zoekt Vrouw. Ongelovelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56248108
Maar Family Guy is het coolst.
pi_56248154
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef MrX1982 het volgende:
Nee.
pi_56248244
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:58 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee.
http://www.youtube.com/watch?v=fFq5IIMkDH8
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 13:03:27 #19
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56248270
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef MrX1982 het volgende:
Robot Chicken!
Carpe Libertatem
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:05:35 #20
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56248320
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:49 schreef Autodidact het volgende:
Omdat ze in een bandje zit is het ineens sex, drugs & rock'n'roll? Wie weet zit ze wel in een kutband met een viool en keyboard (waarschijnlijk wel)...
Het bijft hoe dan ook een cdatrut uit de cdascene

Het wordt waarschijnlijk toch niks, met zo'n achternaam, "uitslag"
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_56248338
pi_56248472
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het bijft hoe dan ook een cdatrut uit de cdascene

[ afbeelding ]

Het wordt waarschijnlijk toch niks, met zo'n achternaam, "uitslag"
Hoeveel van de CDJA jochies zal ze ontknaapt hebben?
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:15:05 #23
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56248551
R'dams PvdA-deelraadslid dubbel fout

Ik snap niet dat de PvdA zulke leden wenst te behouden.
pi_56248594
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:15 schreef Gabry het volgende:

De VVD heeft ook erg lang getrokken aan het dode paard Verdonk en binnen de partij zijn er nog steeds die haar en Wilders weer willen binnenhalen....

Ofwel eenmaal deel van de familie laten ze je niet zomaar los. Niks bijzonder pvda's aan.
pi_56248630
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:18:59 #26
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56248647
Wilders en Verdonk zijn zelfs als voormalig VVD-kamerleden geen VVDers meer. Maar de PvdA gaat voor onvoorwaardelijke steun voor extremisten.
pi_56248710
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef Gabry het volgende:
Wilders en Verdonk zijn zelfs als voormalig VVD-kamerleden geen VVDers meer. Maar de PvdA gaat voor onvoorwaardelijke steun voor extremisten.
Volgens mij is Verdonk nog altijd VVD lid .

Maar goed dit zijn slechts 2 voorbeelden, je focus is nogal eenzijdig .
pi_56248759
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56248765
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:15 schreef Gabry het volgende:

Oh weer dat mens. Als je niets kunt en daarom in een deelraad zit is het toch mogelijk publiciteit te genereren. Absurd dat zo'n vrouw mag blijven.
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:23:41 #30
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56248777
De VVD had voorheen ook rechts-conservatieven als doelgroep. Valt zij ook binnen de doelgroep van de PvdA?
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:24:30 #31
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56248798
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat hier precies?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56248875
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat staat hier precies?
Het bruto jaarinkomen. Per persoon welteverstaan (het valt me op dat mensen vaak het huishoudelijk inkomen al dan niet abuisievelijk verwisselen met het personele inkomen).

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)08/2008-90102-wm.htm

Daar gaat Fastmatti met z'n claim '80000 euro behoort tot de middenklasse'.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56248912
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=i5LUvOzuQHM
Zelfs als je niet van Family Guy houdt is dit fragment geweldig.
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:32:53 #34
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56249028
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoeveel van de CDJA jochies zal ze ontknaapt hebben?
nul. geen seks voor het huwelijk he
pi_56249054
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef Gabry het volgende:
De VVD had voorheen ook rechts-conservatieven als doelgroep. Valt zij ook binnen de doelgroep van de PvdA?
Rechts-conservatieven zaten en zitten in Nederland toch veel meer bij de confessionele partijen?
pi_56249068
Overigens ook interessant in dit licht, en vaak genegeerd, is de doorrekeningen van de verkiezingsprogramma's. Wat dat doet voor het inkomen:

http://www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/bijzonder/65/h3.pdf

En vergelijk het eens met deze gegevens:

Verdeling persoonlijk bruto-inkomen, 2005

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)08/2008-90102-wm.htm

Blijkt maar weer eens hoeveel mensen een dief van hun eigen portemonnee zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56249077
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:32 schreef Aoristus het volgende:

[..]

nul. geen seks voor het huwelijk he
alleen recht toe recht aan mag niet voor het huwelijk. Alles waar je niet zwanger van wordt daarentegen .
pi_56249123
Giuliani heeft nog niet gewonnen, nee. Hij is constant vijfde of zesde, precies zoals hij zijn strategie uitgestippeld had.
pi_56249144
Drie woordjes en dan zo'n reactie. Daarom vind ik woorden zo leuk, . Het gaat nergens over en toch bereik je er zo veel mee, .
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:38:47 #40
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56249188
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

alleen recht toe recht aan mag niet voor het huwelijk. Alles waar je niet zwanger van wordt daarentegen .
de missionarispositie helpt daar bij voor het te verrichten zendelingenwerk. Wel voor het zingen de kerk uit.
pi_56249203
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef Gabry het volgende:
Twee keer laat je zien dat je net zo demagogisch kunt zijn als Wilders
-- dat gemeenteraadslid in het hokje extremist stoppen
-- de PvdA verwijten haar onvoorwaardelijk te steunen in 'ongewenst gedrag'

Logisch dat je op hem gestemd hebt...
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:40:28 #42
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56249227
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Rechts-conservatieven zaten en zitten in Nederland toch veel meer bij de confessionele partijen?
De meeste confessionele partijen in Nederland zijn toch vrij links, met het CDA op het randje. Maar met een minder nivellerende insteek, vanaf het CDA naar rechts, kwam je al gauw op de VVD uit.
pi_56249262
quote:
At least 50,000 Palestinians breach border between Gaza and Egypt, Egyptian Foreign Ministry says, amid humanitarian crisis fears.
Vijftigduizend, . Wel aardig van Mubarak niet op ze te schieten, hij heeft wel veel over voor zijn onderdrukte broeders. (Want dat is ook schandalig: altijd zeggen dat de Palestijnen uitgemoord en onderdrukt worden, maar wat doen de Arabieren zelf? Palestijnen discrimineren, in kampen stoppen en een grote muur om Gaza bouwen. Erg hypocriet.)
pi_56249273
Het CDA is al vanaf de jaren '80 flink rechtser geworden hoor. Daarvoor waren ze vrij links, wat de uitbouwing van de verzorgingsstaat verklaart onder centrum-rechtse kabinetten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56249284
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:40 schreef Gabry het volgende:

[..]

De meeste confessionele partijen in Nederland zijn toch vrij links, met het CDA op het randje. Maar met een minder sociale insteek, vanaf het CDA naar rechts, kwam je al gauw op de VVD uit.
Er zijn drie religieuze partijen: de SGP, de CU en het CDA. De SGP is niet links, het CDA is niet links en de CU hoogstens alleen op sociaal gebied.
pi_56249365
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:37 schreef Monidique het volgende:
Drie woordjes en dan zo'n reactie. Daarom vind ik woorden zo leuk, . Het gaat nergens over en toch bereik je er zo veel mee, .
Hap .
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 13:46:28 #47
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:48:14 #48
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56249423
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Twee keer laat je zien dat je net zo demagogisch kunt zijn als Wilders
-- dat gemeenteraadslid in het hokje extremist stoppen
-- de PvdA verwijten haar onvoorwaardelijk te steunen in 'ongewenst gedrag'

Logisch dat je op hem gestemd hebt...
Wanneer ben je dan een extremist? Bij de haatmail verklaarde ik haar labiel te vinden. Maar door het ondertekenen van die petitie laat zij publiekelijk weten dat ze een extremistische ideologie voorstaat, zoals Fok het omschrijft 'een beweging die de democratie verwerpt'.

Zolang de PvdA zegt dat absoluut niet voor te staan, horen ze haar dus niet te steunen.
pi_56249426
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Vijftigduizend, . Wel aardig van Mubarak niet op ze te schieten, hij heeft wel veel over voor zijn onderdrukte broeders. (Want dat is ook schandalig: altijd zeggen dat de Palestijnen uitgemoord en onderdrukt worden, maar wat doen de Arabieren zelf? Palestijnen discrimineren, in kampen stoppen en een grote muur om Gaza bouwen. Erg hypocriet.)
Met Palestijnen hoef je geen medelijden te hebben. Elk land waar ze terecht komen storten ze de afgrond in. Met als dieptepunt het ooit prachtige Libanon
pi_56249454
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:40 schreef Gabry het volgende:

[..]

De meeste confessionele partijen in Nederland zijn toch vrij links, met het CDA op het randje. Maar met een minder nivellerende insteek, vanaf het CDA naar rechts, kwam je al gauw op de VVD uit.
Ohja de SGP is vrij links Oh ja de CU is vrij links . En beiden zijn al helemaal niet conservatief .

.
Zo heel veel niet confessionele rechts-conservatieven zijn er niet in Nederland hoor . Kijk ook maar naar b.v. die Burke typjes in de eerste instantie ook CU en CDA.
Ik denk dat je als rechtse conservatief over het algemeen een stuk beter bij het CDA terecht kon en kan dan bij een VVD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')