En hij was dus ook acteur begrijp ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een van de regisseurs van Restrepo (Tim Hetherington), een docu die een paar maanden geleden nog genomineerd werd voor een oscar, is omgekomen bij het maken van een nieuwe docu in Libië.
Jij hebt de OP niet gelezen gok ikquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Samson het volgende:
[..]
En hij was dus ook acteur begrijp ik?
Wel dus, daar staat niets in, en dan ga ik ervan uit dat het enkel over acteurs en actrices gaat, vandaar ;-)quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Wel dus, daar staat niets in, en dan ga ik ervan uit dat het enkel over acteurs en actrices gaat, vandaar ;-)
quote:Gaandeweg werden ook recente sterfgevallen hier gepost en is er ook wat plaats om namen te posten als "Walt Disney", "Elvis Presley" en "Charlie Chaplin" als mensen daar behoefte aan hebben.
dank je, jij snapt wat ik bedoelquote:
Nou gefeliciteerd dan maar met je gelijk, het is je veel waard zie ik, top! :-)quote:
Ohja oke, ik ken alleen de welbekende poster van die film en vond haar dr wel op lijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zij was niet de 50 ft woman. Ze was de maitresse van de man van de 50 ft woman.
Her most memorable role was that of Honey Parker in Attack Of The 50 Foot Woman, the voluptuous mistress of the giant lead character's husband.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1LJ5gFavL
quote:Amerikaanse acteur Jeff Conaway (60) overleden
vrijdag 27 mei 2011 22:27
De Amerikaanse acteur Jeff Conaway is vrijdag op zestigjarige leeftijd overleden. Hij was vooral bekend door zijn rol in de film Grease en de in de jaren zeventig populaire televisieserie Taxi.
Zijn overlijden is vrijdag door een woordvoerder van hem bekendgemaakt.
Conaway was eerder deze maand in een ziekenhuis opgenomen nadat hij buiten bewustzijn was gevonden in zijn huis in Los Angeles.
Hij had een longontsteking en een bacteriële infectie en werd kunstmatig in coma gehouden. Hij is jarenlang verslaafd geweest aan drugs, alcohol en pijnstillers.
Conaway begon zijn carrière op Broadway in New York en maakte in 1978 furore als Kenickie in de film Grease. Daarin had hij na John Travolta en Olivia Newton-John een van de belangrijkste rollen.
quote:Australische acteur Jon Blake (52) overleden
De Australische acteur Jon Blake is zondag overleden aan de gevolgen van een longontsteking, meldt de Australische tv-zender Network Ten. Blake is vooral bekend van zijn hoofdrol in de film The Lighthorsemen en werd ooit omschreven als 'de nieuwe Mel Gibson'. Hij is 52 jaar geworden.
Zijn carrière eindigde abrupt in 1986, na een auto-ongeluk. Blake was op de weg terug van een filmset, moest uitwijken voor een spookrijder en knalde op een geparkeerde auto. De acteur raakte verlamd en liep een hersenbeschadiging op. Zijn moeder verzorgde hem sinds het ongeluk, een taak die zijn zoon overnam toen zij overleed.
De familie van Blake bedankt iedereen die Jon de afgelopen 25 jaar gesteund en geholpen heeft. De uitvaart vindt later deze week plaats.
Ok danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef sleppie het volgende:
hoi ik zit pas sinds kort hier op fok..ik wilde graag een hulde geven aan diegene die hier zoveel werk in heeft gestoken,met niet alleen maar grote namen er in maar ook wat minder bekende mensen.
maar......ik wil ook grote complimenten geven aan alle andere die hieraan mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |