Keine Ahnung!quote:
Welja, spam mijn achternaam even over het forum heen...quote:
Dat mag alleen na een officieel besluit van de overheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik daar gaan wonen, en nog even 'von' tussen beide namen inplakken
Heel goed. En nu hebben jullie genoeg info gegeven!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is een Franse verbastering van een Hebreeuwse naam
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo'n beeld heb ik nu wel bij OA... een café-eigenaar met snor, die de serveersters van zich af moet slaan en die de KSC voorziet van koffie en thee.... of als de mannelijke Michelle van het verzet.
National Treasure 2 was wel leuk iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Eerst naar de sneak preview maar die was klote: charlie wilson's war.
Toen zijn we weggegaan en bij national treasure 2 gaan zittendie was wel leuk.
Waarom zet je je duim op je voorhoofd in de fok! lightversie ?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zet je je duim op je voorhoofd in de fok! lightversie ?
Ik verwacht zijn huis- tuin- en keukenpr0nmovie aan het makenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef Houniet het volgende:
eer-ik waar was jij opeens heen dan gisteravond
zie boven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef Houniet het volgende:
eer-ik waar was jij opeens heen dan gisteravond
Haha, alsof iedereen hieruit op kan maken wat je naam precies isquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Keine Ahnung!![]()
[..]
Welja, spam mijn achternaam even over het forum heen...![]()
[..]
Dat mag alleen na een officieel besluit van de overheid.![]()
[..]
Heel goed. En nu hebben jullie genoeg info gegeven!![]()
[..]
![]()
Daar lijk ik in het geheel niet op...
Verkoop hem een schup onder ze holquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die goddamn huisgenoot, die trekt steeds m'n internet eruit als hij wil internetten.
Motherfucker.
Ik wist het toch alquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, alsof iedereen hieruit op kan maken wat je naam precies is
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die goddamn huisgenoot, die trekt steeds m'n internet eruit als hij wil internetten.
Motherfucker.
Jawel, maar die schijnt niet te werken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:09 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
de hele avond
heb je geen router daar ofzo
Ik ookquote:
Ik kan best een router kopen, maar als ik 'm aansluit werkt het weer niet, want apple en windows computers.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:11 schreef Houniet het volgende:
doe mij een toppertje en een breezer anananaaas [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Cornflakes ftl, frosty's zijn al beter, maar cruesly zwaar ftwquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef Houniet het volgende:
ef cornflakes regelen
tevens een nieuwe bakkie
Ik heb hier een draytek en asus. Werkt prima icm mac+windows.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan best een router kopen, maar als ik 'm aansluit werkt het weer niet, want apple en windows computers.
Kutgezeik altijd, ik snap er geen hol van, dat hele verbinding aanleggen niet.
Altijd al gezeik gehad met die kutapparaten.
ernstig hequote:
Ik wil gewoon airport extreme hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier een draytek en asus. Werkt prima icm mac+windows.
Tja, als je meer wilt betalen voor minder, dan moet je dat vooral doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil gewoon airport extreme hebben.
quote:
quote:
Minder?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je meer wilt betalen voor minder, dan moet je dat vooral doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nou ja, het werkt niet goed met windows hoor ik netquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Minder?
Die airport heeft snelste wifiding erin hangen...
+ het is ideaal voor backup via Time Capsule, weet niet wat daar minder aan is?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef OA het volgende:Goed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Niet goed met windows?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, het werkt niet goed met windows hoor ik net
En het snelste, er zijn zat routers met de "n" versie hoor, dus dat boeit niet zo hard.
Fijn hequote:
Wat piep je dan? Koop die router en zit niet te piepen op die mongool die je internet er uit trektquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet goed met windows?
Mja, boeit me niet zoveel
Ik heb toch geen windows
Waar kunnen we wedden wanneer hij weer een ban te pakken heeft?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is ie alweer flink aan het baggeren?
Ik ga gewoon elke keer kwaad worden als ie dat weer doet 14.gifquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat piep je dan? Koop die router en zit niet te piepen op die mongool die je internet er uit trekt
Mensen die cabaretiers nadoenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is ie alweer flink aan het baggeren?
preciesquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke keer kwaad worden als ie dat weer doet 14.gif
Ik betaal godver gewoon voor m'n internet, dan moet ie het niet mollen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:31 schreef eer-ik het volgende:
Gothic mag bus niet in
Terecht.
Nekschot.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:31 schreef eer-ik het volgende:
Gothic mag bus niet in
Terecht.
Nekschot.
quote:"Ik ben nou eenmaal een huisdier. Mijn levensstijl doet toch niemand kwaad", merkt het Engelse meisje op.
ik had een goede buiquote:
Doggystylequote:
had?quote:
GMTA!quote:
quote:
Dat heb je wel vaker toch?quote:
quote:
Dat heet meer een melige bui...quote:
Whehe. Heerlijk ja. Ook zo'n leuke: een apt-proxy die je hele /var volschrijft omdat ie de oude pakketten niet verwijdertquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:59 schreef Sjowhan het volgende:
Altijd leuk, geen ruimte meer op de server. Gelijk internet plat(vw proxy die ook op desbetreffende server draait
Dat van Sjow begreep ik nog, maar dit...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Heerlijk ja. Ook zo'n leuke: een apt-proxy die je hele /var volschrijft omdat ie de oude pakketten niet verwijdert
Ik helaas wel. Doomed I say!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dat van Sjow begreep ik nog, maar dit...
Ja lekker, doet er mijn maar eenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
Donders ik ga koffie pakken voor jullie, wie wilt er een bakkie?
Thee graag!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
Donders ik ga koffie pakken voor jullie, wie wilt er een bakkie?
nog steeds hoorquote:
Ah, er wordt weer eens schoongemaakt op school?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef buzzer het volgende:
Nog een kwartiertje dan ga ik afsluiten, opbouwen voor het open huis.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, er wordt weer eens schoongemaakt op school?
die is zwaar verneuktquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Mentale theo en karel laaggeluid met hun 2008 versie van wonderful days.
Je hebt TMF opstaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Mentale theo en karel laaggeluid met hun 2008 versie van wonderful days.
Leg eens uit!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dat van Sjow begreep ik nog, maar dit...
Ga je je huis verkopen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef buzzer het volgende:
Nog een kwartiertje dan ga ik afsluiten, opbouwen voor het open huis.
Dank Hoenietquote:
Waar moet ik beginnen, tot hoe ver vat je het nog?quote:
Nee, de schoolquote:[..]
Ga je je huis verkopen?
Sorryquote:
Brand los....quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen, tot hoe ver vat je het nog?
Ah, ze zitten in financiële problemen vanwege hetniet voldoen aan de 1040-urennorm...quote:[..]
Nee, de school
jeweet!quote:
Geeft nietquote:
Verwijst OA naar een manual van Debianquote:
quote:[..]
Ah, ze zitten in financiële problemen vanwege hetniet voldoen aan de 1040-urennorm...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Verwijst OA naar een manual van Debian
http://www.debian.org
Ik denk dat dat ook op de meeste onderwijsinstellingen niet het probleem is...quote:[..]![]()
Zou het? Maar, maar, Buzzer maakt toch prima roosters?
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja hier moet ook n og even een post komen.
anders haal ik hem met alle liefde weg hoorquote:
Nee.quote:
Ja, straks krijg je een pomper, vol op je oogquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
anders haal ik hem met alle liefde weg hoor
oh nee, toch maar niet
BrandX ken boksen
Ohquote:
Ik wacht er nog even mee dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh
Als je het wel zeker wist, zou ik zeggen: gaat uw gang
Maar als je 't nog niet 100% zeker weet, zou ik er nog even mee wachten
Ok, suit yourselfquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wacht er nog even mee dan.
Dan meld ik het gelijk even!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, suit yourself
We zien vanzelf wel wanneer je een post komt plaatsen hier
is de enige kaas die nog enigszins te eten is!quote:
Eerst melden hè, dan pas echt posten!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan meld ik het gelijk even!
Goeie zet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan meld ik het gelijk even!
*Zeer goed te eten is bedoel jequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef OA het volgende:
Dat
[..]
is de enige kaas die nog enigszins te eten is!
twijfelenquote:
ja preciesquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, straks krijg je een pomper, vol op je oog
quote:
Jaja, anders durf ik dat helemaal niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |