Jup, verdeeld over heel de lichaam.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:
135
Ja, de lichaamquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jup, verdeeld over heel de lichaam.
Hij was gisteren ook bij Coen en Sander show op 3FM, maar Sander was er niet... Ruben Nicolai was er, toen was Jaap aan de de telefoon, en toen zei ie dat ging feesten ja,quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef tuinfluiter het volgende:
(Lieke vroeg 24 uur aan op dinsdag 22:00 uur , loopt af op woensdag rond 22:00 uur)
Lieke: Er ligt iets leuks in het vooruitzicht voor mij.
Jaap: Paaldansen?
Lieke: Nee, echt iets heel leuks, wat ik heel graag wil.
Jaap: Reiki of komt Quintin logeren?
Lieke: Nee, maar jij hebt woensdag de Nationale IQ-kennis test?
Jaap: Ja.
Lieke: Hoelaat?
Jaap: 20:30 uur begint het, tot 22:30 en dan nog een feestje.
Lieke: Hmm, ok.
Jaap: Ik ga verkeerde antwoorden geven.
Ik dacht alleen bij 1 gedeelte van het publiek onder leiding van Rasti Rostelli.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
En wie is de hypnotiseur, Rasti Rostelli?
Jaap is niet gevoelig voor hypnose maar misschien doet ie net alsof, ook leuk...
Die is al bezet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp zojuist dat de uitslag van deze test lager zal liggen dan die van een reguliere IQ test, omdat men uitgaat van het gemiddelde van 100. Ik had voor Jaap 148 genoemd, maar maak daar nu 138 van.
Of een combinatie, en in bedien falen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:23 schreef avonne het volgende:
(ik ben benieuwd wat Jaap zal laten zien: geldingsdrang of pias)
Het zal wel een nieuwe methode van berekenen zijn, en die methode zullen ze wel ff getest hebben op de uitslagen van eerdere testen, en die zullen wel lager uitgevallen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Gert het volgende:
Wordt de gemiddelde score van alle deelnemers op 100 gesteld, en daar vervolgens de deviatie per deelnemer op berekend?
In dat geval hoeven de scores niet lager uit te vallen toch?
Dat zou ik dan maar raar vinden, om ineens een nieuwe methode van berekenen toe te gaan passen, waardoor de uitslag van de test niet meer vergelijkbaar is met de uitslagen van de gangbare IQ-tests.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zal wel een nieuwe methode van berekenen zijn, en die methode zullen ze wel ff getest hebben op de uitslagen van eerdere testen, en die zullen wel lager uitgevallen zijn.
Dan is 't handig om ff te waarschuwen.
Dat het gemiddelde IQ van de deelnemers geen 100 is, wil toch niet zeggen dat dus de IQ-score per deelnemer lager zal uitvallen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De gangbare testen hebben toch een gemiddelde van 100? Het lijkt me dat de vorige dit niet hadden (toen was de uitslag ook meteen bekend).
Niet per definitie, maar als ze dezelfde soort vragen hebben als vorig jaar kun je dat wel redelijk voorspellen met een nieuwe berekeningswijze.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Gert het volgende:
Dat het gemiddelde IQ van de deelnemers geen 100 is, wil toch niet zeggen dat dus de IQ-score per deelnemer lager zal uitvallen?![]()
OK, dan deugt de IQ-test dus gewoon niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar als ze dezelfde soort vragen hebben als vorig jaar kun je dat wel redelijk voorspellen met een nieuwe berekeningswijze.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dus dat de vorige IQtesten niet echt representatief waren tov de professionele testen, dat probeer ik de hele tijd al duidelijk te maken.
Ah, dus het hoeft niet zo te zijn dat de scores lager uitvallen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist die van 2007 gemaakt, en het is géén gangbare IQ test.
De score wordt berekend aan de hand van de scores van de deelnemers, dus als er veel slimmeriken bij zitten gaat jouw IQ omlaag, en vice versa.
Ik ook! Ben benieuwd naar zijn IQ. Tot nu toe is er een man bij de BN-ers die alles goed heeft. Zou het?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:59 schreef noekje het volgende:
Leuk, haakt aan!
Ik hoop zo dat Jaap het gewoon maakt.
Komt waarschijnlijk doordat het in breedbeeld wordt uitgezonden, dus vertekening van het beeld. En jaap is nou niet de kleinstequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
Hij lijkt echt huge daar.
Komt straks vast een vraag over. Was toen ook een keer zo met een streaker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
hahahaha stroom valt uit... moet een set up zijn lijkt me
Dacht ik ook, maar zij iemand van de productie dat niet en Patrick niet iets anders?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:14 schreef Yavido het volgende:
Ah, zie je wel, er is een vraag over (over de lichtstoring)
Goede antwoord: 40 seconden
Klopt, de opnameleider riep 40 seconden en niet Patrick.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zij iemand van de productie dat niet en Patrick niet iets anders?
Ben je hem ook aan het maken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
(a la Van Gaal, want die weet het allemaal)
Ben ik nou zo slim, of zijn zij nou zo dom?
nee, dat niet.quote:
Bij die rode lijnen? Stond dat niet erbij dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:40 schreef avonne het volgende:
dat was een stomme vraag.
A en B zijn hetzelfde, dus automatisch fout, toch?
het was iets vanquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bij die rode lijnen? Stond dat niet erbij dan?
Je weet het nooit he. Zou die zich aangepast hebben aan zijn dgk imago?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:53 schreef noekje het volgende:
Ah, hij heeft toch niet lopen fucken he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |