Ah, dus het hoeft niet zo te zijn dat de scores lager uitvallen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist die van 2007 gemaakt, en het is géén gangbare IQ test.
De score wordt berekend aan de hand van de scores van de deelnemers, dus als er veel slimmeriken bij zitten gaat jouw IQ omlaag, en vice versa.
Ik ook! Ben benieuwd naar zijn IQ. Tot nu toe is er een man bij de BN-ers die alles goed heeft. Zou het?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:59 schreef noekje het volgende:
Leuk, haakt aan!
Ik hoop zo dat Jaap het gewoon maakt.
Komt waarschijnlijk doordat het in breedbeeld wordt uitgezonden, dus vertekening van het beeld. En jaap is nou niet de kleinstequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
Hij lijkt echt huge daar.
Komt straks vast een vraag over. Was toen ook een keer zo met een streaker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
hahahaha stroom valt uit... moet een set up zijn lijkt me
Dacht ik ook, maar zij iemand van de productie dat niet en Patrick niet iets anders?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:14 schreef Yavido het volgende:
Ah, zie je wel, er is een vraag over (over de lichtstoring)
Goede antwoord: 40 seconden
Klopt, de opnameleider riep 40 seconden en niet Patrick.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zij iemand van de productie dat niet en Patrick niet iets anders?
Ben je hem ook aan het maken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
(a la Van Gaal, want die weet het allemaal)
Ben ik nou zo slim, of zijn zij nou zo dom?
nee, dat niet.quote:
Bij die rode lijnen? Stond dat niet erbij dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:40 schreef avonne het volgende:
dat was een stomme vraag.
A en B zijn hetzelfde, dus automatisch fout, toch?
het was iets vanquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bij die rode lijnen? Stond dat niet erbij dan?
Je weet het nooit he. Zou die zich aangepast hebben aan zijn dgk imago?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:53 schreef noekje het volgende:
Ah, hij heeft toch niet lopen fucken he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |