quote:
Nog meer PSV'ers bij Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:
ajax moet als klaas weg gaat gewoon koef ophalen!
Broer van een maat van me zag hem altijd vaak bij het uitgaan hehequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ook maar even in dit topic:
10 van Dani
Tien topgoals van flamboyante Portugees
Jammer van zijn mentaliteit, Daniel da Cruz Carvalho had een hele grote speler kunnen worden!
Dani
Koefquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:
ajax moet als klaas weg gaat gewoon koef ophalen!
Dan hadden ze wel alternatieven kunnen bekijken. Nu moet alles weer op het laatste moment. Soms snap ik het gewoon niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boulahrouz wilde drie maanden geleden toch niet?
Misschien dat Ajax tegen een gunstige rente Moussa Dembele, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Ryan Donk en Louis van Gaal kan overnemen van de DSB Bank?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je Dembele kan halen, is dat ook een koopje hoor.
Beter steken ze die tijd, geld en energie in een tripje naar Oost-Europa of Zuid-Amerika om daar een of andere meedogenloze beul voor in de verdediging te scouten.quote:
Zo'n beleid hebben wij ook, alles op het laatst altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel slordig dat ze nu op het einde moeten haasten om nog een verdediger te halen. Ruim de tijd voor gehad en als ze gewoon eerder actief bezig waren geweest stond er met de toppers op het programma vast wel een sterk verdedigingsblok.
De enige Portugees die ik wel mag, wat een schitterende speler was datquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ook maar even in dit topic:
10 van Dani
Tien topgoals van flamboyante Portugees
Jammer van zijn mentaliteit, Daniel da Cruz Carvalho had een hele grote speler kunnen worden!
Dani
Klopt, maar in België rechtsback kunnen spelen, is iets anders dan in Nederland bij Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Van origine is het gewoon een LB, heeft hij bij Genk ook altijd gespeeld. Dat Van Gaal 'm nu linkshalf laat spelen is wat anders, komt ook door de blessure van Martens.
Idd, die goal tegen Atleticoquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De enige Portugees die ik wel mag, wat een schitterende speler was dat
Of Pietersquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever een wat defensiever ingestelde linksback, zoals Edson Braafheid.
Ja idd, een rechtsback met een linksback vergelijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Geef mij maar Zuiverloon dan. Vind ik beter dan Braafheid.
Echt kippenvelquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Tribute to a Legend
Prachtig filmpje ja
Kippenvel gewoon.Bergkamp
Pieters is van origine een centrale verdediger en nog lang niet klaar voor een ''topclub''.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of Pieters. 19 jaar. Kan echt wel goed worden.
Jaaaa! Wat een held eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die goal tegen AtleticoEen dat stifje tegen Feyenoord
Misschien kopen en voor anderhalf jaar weer terug verhuren aan FC Utrecht?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pieters is van origine een centrale verdediger en nog lang niet klaar voor een ''topclub''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |