Mooie tijd wel, zometeen de stad inquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Waarom begint de wedstrijd eigenlijk al om 19.30?
+ een beetje voetbalintelligentie, dat zou helemaal mooi zijn. Nog een weekje transferperiode, en dan moeten we het uitzingen met wat we hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Doe nou gewoon zo'n grote neger van de Afrika Cup. Meedogenloze slachters zijn dat, heerlijkScouten met bak chips en een biertje in de hand, elke avond op Eurosport de komende weken.
Sunday Olisehquote:
Net als Pieters geen versterking, maar voor een miljoentje of 5 mogen jullie ‘m ophalen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij volgen ze Francis Dickoh van FC Utrecht.
Snap ik, dat is hij namelijk niet waard. Maar goed, Ajax scout liever subtop, dus zullen dat ook spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Net als Pieters geen versterking, maar voor een miljoentje of 5 mogen jullie 'm ophalen hoor.
Ach ja. Het zal mij benieuwen of er uberhaupt iemand komt, of dat dit gewoon weer een zoethoudertje is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel slordig dat ze nu op het einde moeten haasten om nog een verdediger te halen. Ruim de tijd voor gehad en als ze gewoon eerder actief bezig waren geweest stond er met de toppers op het programma vast wel een sterk verdedigingsblok.
Boulahrouz wilde drie maanden geleden toch niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel slordig dat ze nu op het einde moeten haasten om nog een verdediger te halen. Ruim de tijd voor gehad en als ze gewoon eerder actief bezig waren geweest stond er met de toppers op het programma vast wel een sterk verdedigingsblok.
quote:
Nog meer PSV'ers bij Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:
ajax moet als klaas weg gaat gewoon koef ophalen!
Broer van een maat van me zag hem altijd vaak bij het uitgaan hehequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ook maar even in dit topic:
10 van Dani
Tien topgoals van flamboyante Portugees
Jammer van zijn mentaliteit, Daniel da Cruz Carvalho had een hele grote speler kunnen worden!
Dani
Koefquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef Noshiba het volgende:
ajax moet als klaas weg gaat gewoon koef ophalen!
Dan hadden ze wel alternatieven kunnen bekijken. Nu moet alles weer op het laatste moment. Soms snap ik het gewoon niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boulahrouz wilde drie maanden geleden toch niet?
Misschien dat Ajax tegen een gunstige rente Moussa Dembele, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Ryan Donk en Louis van Gaal kan overnemen van de DSB Bank?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je Dembele kan halen, is dat ook een koopje hoor.
Beter steken ze die tijd, geld en energie in een tripje naar Oost-Europa of Zuid-Amerika om daar een of andere meedogenloze beul voor in de verdediging te scouten.quote:
Zo'n beleid hebben wij ook, alles op het laatst altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
De enige Portugees die ik wel mag, wat een schitterende speler was datquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ook maar even in dit topic:
10 van Dani
Tien topgoals van flamboyante Portugees
Jammer van zijn mentaliteit, Daniel da Cruz Carvalho had een hele grote speler kunnen worden!
Dani
Klopt, maar in België rechtsback kunnen spelen, is iets anders dan in Nederland bij Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Van origine is het gewoon een LB, heeft hij bij Genk ook altijd gespeeld. Dat Van Gaal 'm nu linkshalf laat spelen is wat anders, komt ook door de blessure van Martens.
Idd, die goal tegen Atleticoquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De enige Portugees die ik wel mag, wat een schitterende speler was dat
Of Pietersquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever een wat defensiever ingestelde linksback, zoals Edson Braafheid.
Ja idd, een rechtsback met een linksback vergelijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Geef mij maar Zuiverloon dan. Vind ik beter dan Braafheid.
Echt kippenvelquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Tribute to a Legend
Prachtig filmpje ja
Kippenvel gewoon.Bergkamp
Pieters is van origine een centrale verdediger en nog lang niet klaar voor een ''topclub''.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of Pieters. 19 jaar. Kan echt wel goed worden.
Jaaaa! Wat een held eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die goal tegen AtleticoEen dat stifje tegen Feyenoord
Misschien kopen en voor anderhalf jaar weer terug verhuren aan FC Utrecht?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pieters is van origine een centrale verdediger en nog lang niet klaar voor een ''topclub''.
Ja dus? Dat betekent dus dat ie meer verdedigt dan mee opkomt. Iets wat we nodig hebben op links.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pieters is van origine een centrale verdediger
Stijn Schaars en Demy de Zeeuw als back-up en toekomstige opvolgers van respectievelijk Edgar Davids en Gabri, verder is Ryan Donk natuurlijk een groot talent en kan Moussa Dembele mooi KJH opvolgen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef Wooldoor het volgende:
Dembele is een sterk aanspeelpunt en een actie alleen scoren kan hij niet. Ik zou hem niet zien als vervanging van Huntelaar eerder als vervanging van Suarez. Maar daar hebben we voorlopig nog geen vervanger voor nodig.
De Zeeuw zou de perfecte opvolger zijn voor Davids. Las ik trouwens vorige week niet dat van Geel Davids al gepolst had voor volgend seizoen?
Dat wil je graag he? Allemaal kopen en dan weer verhuren? Denk je dat al die clubs daar ook op zitten te wachten? Of de speler? Die stapt over naar rivaal Ajax, en zou dan nog een jaar in utrecht moeten voetballen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kopen en voor anderhalf jaar weer terug verhuren aan FC Utrecht?
Goed plan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stijn Schaars en Demy de Zeeuw als back-up en toekomstige opvolgers van respectievelijk Edgar Davids en Gabri, verder is Ryan Donk natuurlijk een groot talent en kan Moussa Dembele mooi KJH opvolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |