Geen zo te zienquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef Pheno het volgende:
Welke SC-TT hebben we nu gekaapt btw?
Ja, zie vorige.quote:
Rage van 1 topicquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Dat is een nieuwe rage? [afbeelding].
Oké.quote:
Nee, sorry. Ik heb mijn energie zelf heel hard nodig vandaag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand wat extra energie over voor me?![]()
5 uur nachtrust was toch iets te weinig, volgens mij.
Neem koffie, het schijnt te helpen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand wat extra energie over voor me?![]()
5 uur nachtrust was toch iets te weinig, volgens mij.
Koffiequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem koffie, het schijnt te helpen.
Ik ga aan de thee iig
Mijn energie is alweer op voor vandaag. Net nog een tukkie gedaan om de komende uren door te komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand wat extra energie over voor me? [afbeelding]
5 uur nachtrust was toch iets te weinig, volgens mij [afbeelding].
kamille wordt je toch rustig van?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit vandaag aan de kamillethee. De rooibos is op. En de groene ook.
Ja, nou.. ja. Ik merk er niet veel van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
kamille wordt je toch rustig van?
Ik vond al dat je zo'n korte werkdag had!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed lezen schat. TOT 5 uur. Dus ook nog ruim 7. Zonder pauze.
Ik zit tegenwoordig aan het water.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit vandaag aan de kamillethee. De rooibos is op. En de groene ook.
Weet je het zeker? Ook al zwanger?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
getver, moet alweer pissen en ik ben niet eens zwanger
owhquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, nou.. ja. Ik merk er niet veel van.
Ik heb gemiddeld 7 1/2 uur slaap per nacht. Eigenlijk nog te kortquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand wat extra energie over voor me? [afbeelding]
5 uur nachtrust was toch iets te weinig, volgens mij [afbeelding].
Hehe, de woensdag is altijd lang. Alleen hoef ik niet vanavond te werken omdat er geen lessen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |