abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:05:45 #201
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56284267
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:56 schreef Torah het volgende:

[..]

Ja OK, maar dit is toch wel het laatste waar ze mee naar buiten zijn gekomen ca. 4 maanden terug. En door voortschrijdend inzicht kan er altijd een aanpassing worden gedaan om een rapport ergens bij te stellen, in welke richting dan ook. Hoe vaak hebben we dat inmiddels al gezien? Hier zal ook wel weer een Draft Report op gaan volgen en vervolgens een Final Report, hetzelfde als wat bij WTC-7 is gebeurd. Ik heb overigens wel degelijk het gehele stuk gelezen, maar Amerikanen zijn meesters in het met slechts één zinnetje toevoegen of schrappen volledig uit de context trekken van een heel oorspronkelijk verhaal. Lijkt soms op luiheid, heel bizar.
Nee, jij snapt gewoon niet wat NIST met dat zinnetje bedoeld, en je weet ook niet eens wat de uitkomst van het NIST onderzoek is. Heerlijk om vanuit onwetendheid snelle conclusies trekken, oftewel argumentum ad ignorantiam.
pi_56284307
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:48 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het verhaal wat jij er als rookgordijn bij haalt is inderdaad niet ongeloofwaardig.
Even het filmpje van Johnstown erbij dan, vanaf tijdstijp 2:00 en dan een halve minuut ongeveer:

http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=Z06qZ-pC5d8&rel=1&eurl=http%3A//z15.invisionfree.com/911_Nederland/index.php%3Fshowtopic%3D123%26st%3D0%26&iurl=http%3A//i.ytimg.com/vi/Z06qZ-pC5d8/default.jpg&t=OEgsToPDskJYgEkJh42U9D_OimZ4Gd3W

En een kaartje voor het overzicht van de betreffende locaties:



Wat ik mij dan afvraag is, waarom werden die twee verkeerstorens ontruimd? Waarom zou een verkeerstoren een doel van een aanslag zijn? Dat is wel heel erg bizar, als eerst de Twin Towers en vervolgens het Pentagon werden aangevallen. Op beide verkeers torens waren de verkeersleiders zelf niet meer in staat om op hun scherm te zien, wat er met UA93 en eventueel andere toestellen gebeurde. Combineren we dat met het feit dat de nabestaanden de laatste 3 minuten van de CVR niet konden of mochten beluisteren, dan krijg je wel een heel vreemd optel sommetje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Torah op 24-01-2008 21:16:06 ]
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56284430
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

Met de nadruk op total collapse. Waarom? Nou, omdat de cray supercomputers het eindige elementen model op het moment van instorten niet meer konden oplossen omdat er teveel parameters opgelost moesten worden:
Precies, dat haal ik er ook uit: de modellen schieten tekort om tot een sluitende conclusie te komen. En het lijkt mij ook heel moeilijk om de instorting in een computer te stoppen en exakt naar een conclusie toe te werken. Er zijn zoveel onbekende faktoren, dat is eigenlijk zelfs onbegonnen werk.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56284631
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:56 schreef Torah het volgende:

[..]

Ja OK, maar dit is toch wel het laatste waar ze mee naar buiten zijn gekomen ca. 4 maanden terug. En door voortschrijdend inzicht kan er altijd een aanpassing worden gedaan om een rapport ergens bij te stellen, in welke richting dan ook. Hoe vaak hebben we dat inmiddels al gezien? Hier zal ook wel weer een Draft Report op gaan volgen en vervolgens een Final Report, hetzelfde als wat bij WTC-7 is gebeurd. Ik heb overigens wel degelijk het gehele stuk gelezen, maar Amerikanen zijn meesters in het met slechts één zinnetje toevoegen of schrappen volledig uit de context trekken van een heel oorspronkelijk verhaal. Lijkt soms op luiheid, heel bizar.
Goed, laten we eens kijken wat er staat, dan:
quote:
NIST carried its analysis to the point where the buildings reached global instability. At this point, because of the magnitude of the deflections and the number of failures occuring, the computer models are not able to converge on a solution.
(...) As we mentioned previously, we are unable to provide a full explanation of the total collapse.
Geen volledige verklaring idd, maar de computermodellen kunnen dat ook niet aan, omdat ze vanaf het moment dat er een globaal falen optreedt, geen voorspelling meer kunnen doen (omdat er teveel factoren meespelen). Kern is iig dat op het momen dat er globaal falen optreedt, het gebouw wel moet instorten.
Dat staat ook verderop:
quote:
With regard to this request NIST has stated that it did not analyze the collapse of the towers. NIST's analysis was carried to the point of collapse initiation. The text of section 6.14.4 is based upont he analysis of photographic and video evidence of the collapses from several vantage points. With respect to the second request for change, it was most critical for NIST to explain why the collapse was initiated. Once the collapse initiated, it is clear from the available evidence that the building was unable to resist the falling mass of the upper stories of the towers. Finally NIST has stated that it found no corrobarating evidence to suggest that explosives were used to bring down the buildings.
pi_56284661
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:12 schreef Torah het volgende:

[..]

Precies, dat haal ik er ook uit: de modellen schieten tekort om tot een sluitende conclusie te komen. En het lijkt mij ook heel moeilijk om de instorting in een computer te stoppen en exakt naar een conclusie toe te werken. Er zijn zoveel onbekende faktoren, dat is eigenlijk zelfs onbegonnen werk.
Nee, de modellen schieten tekort om precies te voorspellen wat er gebeurt nadat er een "global failure" optreedt. Da's wat anders.
Er wordt wel verklaard waardoor die global failure optreedt, maar dus niet hoe het gebouw daarna verder instort.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2008 21:26:45 ]
pi_56284757
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:07 schreef Torah het volgende:

[..]

Even het filmpje van Johnstown erbij dan, vanaf tijdstijp 2:00 en dan een halve minuut ongeveer:

http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=Z06qZ-pC5d8&rel=1&eurl=http%3A//z15.invisionfree.com/911_Nederland/index.php%3Fshowtopic%3D123%26st%3D0%26&iurl=http%3A//i.ytimg.com/vi/Z06qZ-pC5d8/default.jpg&t=OEgsToPDskJYgEkJh42U9D_OimZ4Gd3W

En een kaartje voor het overzicht van de betreffende locaties:

[ afbeelding ]

Wat ik mij dan afvraag is, waarom werden die twee verkeerstorens ontruimd? Waarom zou een verkeerstoren een doel van een aanslag zijn? Dat is wel heel erg bizar, als eerst de Twin Towers en vervolgens het Pentagon werden aangevallen. Op beide verkeers torens waren de verkeersleiders zelf niet meer in staat om op hun scherm te zien, wat er met UA93 en eventueel andere toestellen gebeurde. Combineren we dat met het feit dat de nabestaanden de laatste 3 minuten van de CVR niet konden of mochten beluisteren, dan krijg je wel een heel vreemd optel sommetje.
Ik ga even niet mee met jouw rookgordijn cq. afleidings manouevre.
We hadden het over het deel van vlucht 93 dat niet gecrashed is. Waar is dat dan wel gebleven?
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:32:10 #207
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56285083
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:07 schreef Torah het volgende:

[..]

Even het filmpje van Johnstown erbij dan, vanaf tijdstijp 2:00 en dan een halve minuut ongeveer:

http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=Z06qZ-pC5d8&rel=1&eurl=http%3A//z15.invisionfree.com/911_Nederland/index.php%3Fshowtopic%3D123%26st%3D0%26&iurl=http%3A//i.ytimg.com/vi/Z06qZ-pC5d8/default.jpg&t=OEgsToPDskJYgEkJh42U9D_OimZ4Gd3W

En een kaartje voor het overzicht van de betreffende locaties:

[ afbeelding ]

Wat ik mij dan afvraag is, waarom werden die twee verkeerstorens ontruimd? Waarom zou een verkeerstoren een doel van een aanslag zijn? Dat is wel heel erg bizar, als eerst de Twin Towers en vervolgens het Pentagon werden aangevallen. Op beide verkeers torens waren de verkeersleiders zelf niet meer in staat om op hun scherm te zien, wat er met UA93 en eventueel andere toestellen gebeurde.
Cleveland center wist ten alle tijden waar flight 93 zich bevond en in welke richting hij vloog. Cleveland center had ook contact met andere vliegtuigen in de buurt die meeluisterden met wat er vanuit de cockpit van flight 93 werd uigezonden, en 2 vliegtuigen hadden flight 93 zelfs in zicht.

Sterker nog, Pittsburgh en Johnstown hadden niks te maken met het tracken van flight 93. Pure desinfo van jou kant.
quote:
Combineren we dat met het feit dat de nabestaanden de laatste 3 minuten van de CVR niet konden of mochten beluisteren, dan krijg je wel een heel vreemd optel sommetje.


Bedoel je niet toevallig het tijdsverschil tussen de crash en de seismische data? Uit het 9/11 report:
quote:
168. Ibid., pp. 23­27. We also reviewed a report regarding seismic observations on September 11, 2001, whoseauthors conclude that the impact time of United 93 was "10:06:05±5 (EDT)."Won-Young Kim and G. R. Baum,"Seismic Observations during September 11, 2001,terrorist Attack," spring 2002 (report to the Maryland Depart-ment of Natural Resources). But the seismic data on which they based this estimate are far too weak in signal-to-noise ratio and far too speculative in terms of signal source to be used as a means of contradicting the impact time established by the very accurate combination of FDR, CVR, ATC, radar, and impact site data sets.These data sets constrain United 93's impact time to within 1 second, are airplane- and crash-site specific, and are based on time codes automatically recorded in the ATC audiotapes for the FAA centers and correlated with each data set in a process internationally accepted within the aviation accident investigation community. Further more, one of the study's principal authors now concedes that "seismic data is not definitive for the impact of UA 93." Email fromWon-Young Kim to the Commission,"Re: UA Flight 93," July 7, 2004; see also Won-Young Kim,"Seismic Obser-vations for UA Flight 93 Crash near Shanksville, Pennsylvania during September 11, 2001," July 5, 2004.


[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 24-01-2008 21:45:47 ]
pi_56286355
Om even aan te geven dat een president wel vaker (drastische) maatregelen doorvoerd:
quote:
24 Januari 2008
Congres eens over investeringen VS

De leiders van de Democraten en de Republikeinen in het Congres zijn het eens geworden met het Witte Huis over de verdeling van 150 miljard dollar om de economie van de VS te stimuleren.

Iedereen in de VS die een baan heeft, krijgt voor juni 600 dollar. Voor elk kind wordt nog eens 300 dollar betaald. Bedrijven kunnen hun investeringen voor 50 procent aftrekken van de belasting. De Senaat moet het plan nog goedkeuren.

President Bush kwam vorige week met het voorstel om 150 miljard dollar in de Amerikaanse economie te pompen. Hij denkt dat op die manier een dreigende recessie kan worden voorkomen.
Dat Bush na 9/11 maatregelen heeft genomen om een nieuwe aanslag te voorkomen wordt nog wel eens gezien als motief voor 9/11. Diegene die dat echt als motief zien vergeten dat een president wel eens dergelijke beslissingen moet nemen na onverwachte gebeurtenissen.

[ Bericht 0% gewijzigd door wormwood op 24-01-2008 22:23:47 ]
pi_56288168
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik ga even niet mee met jouw rookgordijn cq. afleidings manouevre.
We hadden het over het deel van vlucht 93 dat niet gecrashed is. Waar is dat dan wel gebleven?

Hallo, tringgggggggggggg

Voor de negende keer: dat zouden we even laten liggen wormwood. Kort van memorie
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56288338
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef Terecht het volgende:

[..]

Cleveland center wist ten alle tijden waar flight 93 zich bevond en in welke richting hij vloog. Cleveland center had ook contact met andere vliegtuigen in de buurt die meeluisterden met wat er vanuit de cockpit van flight 93 werd uigezonden, en 2 vliegtuigen hadden flight 93 zelfs in zicht.

Sterker nog, Pittsburgh en Johnstown hadden niks te maken met het tracken van flight 93. Pure desinfo van jou kant.
Dat is geen desinfo, beide verkeerstorens werden ontruimd en wat staat er op iedere verkeerstoren: radar! De verkeersleiding aldaar was vanaf het moment van ontruiming niet meer in staat om de vliegbewegingen in de omgeving te kunnen volgen. Dat is dus geen desinfo, maar een constatering van een feit.

Cleveland was verantwoordelijk voor de communicatie, de opname's daarvan zijn bekend.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:17:09 #211
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56288660
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat is geen desinfo, beide verkeerstorens werden ontruimd en wat staat er op iedere verkeerstoren: radar! De verkeersleiding aldaar was vanaf het moment van ontruiming niet meer in staat om de vliegbewegingen in de omgeving te kunnen volgen. Dat is dus geen desinfo, maar een constatering van een feit.

Cleveland was verantwoordelijk voor de communicatie, de opname's daarvan zijn bekend.
Waar wil je nou naartoe? Je probeert hier te suggeren dat door de evacuatie van Pittsburgh en Johnstown flight 93 op de één of andere manier niet meer (of minder goed) getracked kon worden, en dat is onzin. Je eigen mening blijft ook weer eens achterwege, ik heb je al eens gezegd dat dit een discussieforum is waar met meningen en argumenten 9/11 wordt besproken. Wat jij hier doet is het plaatsen van irrelevante feitjes die niets toevoegen aan de discussie.

Het is dus maw desinfo, want Pittsburgh en Johnstown hebben niets met het tracken van flight 93 van doen, ze hebben nl geen contact met NEADS. Daar is Cleveland ATC namelijk verantwoordelijk voor. Cleveland volgde flight 93 samen met NEADS en lijnvluchten die in de buurt van flight 93 waren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Terecht op 24-01-2008 23:30:41 ]
pi_56288890
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het is wel desinfo, want het is irrelevant voor de 9/11 discussie omdat Pittsburgh en Johnstown niets met het tracken van flight 93 van doen hebben, ze hebben nl geen contact met de FAA en NEADS.
Ik zie dat even anders Terecht: jij wil dat kennelijk als desinfo bestempelen. De opdracht tot evacuatie kwam direkt van de FAA en dat heeft echt wel een bedoeling gehad met UA93 en 9/11.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:27:31 #213
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56289006
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef Torah het volgende:

[..]

Ik zie dat even anders Terecht: jij wil dat kennelijk als desinfo bestempelen. De opdracht tot evacuatie kwam direkt van de FAA en dat heeft echt wel een bedoeling gehad met UA93 en 9/11.
Zie de edit .

De evacuatie lijkt me een voorzorgsmaatregel aangezien flight 93 geen contact maakte met Cleveland ATC en in de richting van die 2 vliegvelden vloog. Het is allemaal niet zo spannend, als je je aan zulke strohalmen vastklampt om twijfel te zaaien zegt dat alles imo.

[ Bericht 11% gewijzigd door Terecht op 24-01-2008 23:44:18 ]
pi_56289759
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zie de edit .

De evacuatie lijkt me een voorzorgsmaatregel aangezien flight 93 geen contact maakte met Cleveland ATC en in de richting van die 2 vliegvelden vloog. Het is allemaal niet zo spannend, als je je aan zulke strohalmen vastklampt om twijfel te zaaien zegt dat alles imo.
Waarom dan die evacuaties van de verkeerstorens? Johnstown ging zelfs compleet dicht:

http://911search.bravehost.com/Johnstown.html

Johnstown was ook onderdeel van de Terror Drills en gewoon een redelijk groot vliegveld voor binnenlandse vluchten (voormalig marine) en Pittsburgh is zelfs een International Airport. Geen kleine sportvliegveldjes dus, zonder radar en andere communicatie- en navigatie-apparatuur. Wel opmerkelijk dat je een poging doet om me hier niet mee bezig te houden
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:01:24 #215
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_56289981
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 07:30 schreef Torah het volgende:

[..]

Bewust of onbewust, dat is dan nog even de grote vraag!
aan "jezelf voor het lapje houden" zit altijd een onbewuste, en een bewuste component, denk ik...

het is trouwens best hard werken, volgens mij... continu en angstvallig die deuren dichthouden...
Huig
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:03:47 #216
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56290016
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef Torah het volgende:

[..]

Waarom dan die evacuaties van de verkeerstorens? Johnstown ging zelfs compleet dicht:

http://911search.bravehost.com/Johnstown.html
Wat dacht je van diezelfde voorzorgsmaatregelen? Als flight 93 in één van de verkeerstorens was gevlogen en ze waren niet geevacueerd was het niet goed geweest, nu zijn ze wel geevacueerd en dan is het ook niet goed. Het zou maw nooit goed zijn geweest voor de complotters, wat er ook gebeurd zou zijn.
quote:
Johnstown was ook onderdeel van de Terror Drills en gewoon een redelijk groot vliegveld voor binnenlandse vluchten (voormalig marine) en Pittsburgh is zelfs een International Airport. Geen kleine sportvliegveldjes dus, zonder radar en andere communicatie- en navigatie-apparatuur. Wel opmerkelijk dat je een poging doet om me hier niet mee bezig te houden
Cleveland is de drukste ATC ter wereld. Flight 93 vormde bovendien geen gevaar voor Cleveland ATC.

Leesvoer, iemand die op Cleveland ATC werkt (nick = MercutioATC) geeft tekst en uitleg:
http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=view_all&address=125x26505

Ik vind het vooral opmerkelijk dat jij hier zoveel waarde aan hecht, en er zelf niet ff nuchter over nadenkt. Je posts worden steeds irrelevanter op deze manier, doe es meer inhoud en eigen mening geven aub .

[ Bericht 6% gewijzigd door Terecht op 25-01-2008 00:19:12 ]
pi_56290292
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:30 schreef Torah het volgende:

[..]
de crash van UA93 heb ik voorlopig opzij geschoven in afwachting van mogelijke nieuwe aanwijzingen.
Op wat voor soort aanwijzingen en feiten wacht je dan?

Flight data recorder - is vrijgegeven
Cockpit Voice Recorder - vrijgegeven
Getuigenverklaringen - het is ruim 6 jaar terug en alle bekende getuigen zijn gedocumenteerd
Foto's van de crash site - er zijn tientallen foto's van de crash site en omgeving die een zeer duidelijk beeld schetsen van hoe het vliegtuig uit elkaar is gespat en waar de brokstukken terecht kwamen.

Dus wat voor aanwijzingen heb je nodig? Je bent er zelf van overtuigd dat een deel van het vliegtuig is neergekomen terwijl ALLE gegevens aangeven dat het vliegtuig intact was om het moment van impact dus wat voor bewijs denk je nog dat er boven water komt. Welk deel is er bijv niet neergekomen in shanksville en waarom is dat niet te zien op de flight data recorder en niet te horen op de Cockpit voice recorder? Na alle informatie die er hier gepost is en je dus gelezen hoort te hebben heb je nogsteeds twijfel, de manier waarop je op posts met veel informatie reageerde (of beter gezegd negeerde) kwam op mij over als gewoon niet willen toegeven dat je fout zit en hoe je nu de discussie over de crash United 93 aan het ontwijken is een bevestiging daarvan.
pi_56290538
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:07 schreef Torah het volgende:

[..]
. Op beide verkeers torens waren de verkeersleiders zelf niet meer in staat om op hun scherm te zien, wat er met UA93 en eventueel andere toestellen gebeurde.
Ten eerste de verkeerstroren van Johnstown had geeneens radar!! (zie mijn volgende post) Dus dat is alvast weer een leugen als argument. Gelukkig hebben we altijd nog air traffic control en die zit niet in de verkeerstorens. Ontruimen van 2 verkeerstoren betekent niet dat niemand de vluchten meer kon volgen hoor, verkeerstorens door voornamelijk take off and approach en vluchten worden dan overgegeven aan air traffic control centers.
quote:
Combineren we dat met het feit dat de nabestaanden de laatste 3 minuten van de CVR niet konden of mochten beluisteren, dan krijg je wel een heel vreemd optel sommetje.
Wat ben je toch weer enorm slecht geinformeerd, hoe kom je erbij dat de nabestaande de laaste minuten niet mochten horen? Het waren juist de nabestaanden die de laaste 3 minuten WEL mochten horen, hier het bewijs dat je weer onzin loopt uit te kramen:

Sounds of a 9/11 hijacking and a heroic struggle to retake the jetliner filled a courtroom Wednesday as jurors relived the final minutes of United Airlines Flight 93 through its cockpit voice recorder.

Prosecutors seeking the execution of admitted al Qaeda terrorist Zacarias Moussaoui[ played the tape for the first time in public, closing their case with high drama.

The 31-minute tape is punctuated by the voices of people saying they didn't want to die, cries of "No, no, no!" and "Oh, God!" and hijackers barking commands and praising Allah.

Every seat in the courtroom was taken as the static-filled recording was played.

The tape also was broadcast to 9/11 families at federal courthouses in six cities, including Newark, New Jersey, where Flight 93 originated with 33 passengers, seven crew members and four hijackers on board. It was bound for San Francisco.

Bron inclusief compleet transcript: http://www.mishalov.com/wtc-flight-93-transcript.html

Wanneer ga je eens je claims onderbouwen met feiten ipv met leugens? Voor iemand die de waarheid zegt te zoeken gebruik je behoorlijk veel leugens om er te komen...

[ Bericht 2% gewijzigd door mouzzer op 25-01-2008 01:01:06 ]
pi_56291014
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef Torah het volgende:

[..]

Waarom dan die evacuaties van de verkeerstorens? Johnstown ging zelfs compleet dicht:

http://911search.bravehost.com/Johnstown.html

Johnstown was ook onderdeel van de Terror Drills en gewoon een redelijk groot vliegveld voor binnenlandse vluchten (voormalig marine) en Pittsburgh is zelfs een International Airport. Geen kleine sportvliegveldjes dus, zonder radar en andere communicatie- en navigatie-apparatuur. Wel opmerkelijk dat je een poging doet om me hier niet mee bezig te houden
Wanneer ga je eens verder kijken dan complot sites, zo kom je echt niet dichter bij de waarheid hoor.

Waarom ging Johnstown dicht:

what’s happening at John P. Murtha Johnstown-Cambria County Airport on 911?

In the days after 911 the following story is widely reported:

"Dennis Fritz, the air traffic manager, got a call from controllers in Cleveland warning the Johnstown airport -- which has no radar of its own – that a large aircraft was 20 miles south and had suddenly turned on a heading for Johnstown.
"It was an aircraft doing some unusual maneuvers at a low level, which is unusual for an aircraft that size," Fritz said last night.
http://www.post-gazette.com/headlines/20010912crashnat2p2.asp

”Supervisor Dennis Fritz and controller Thomas Hull picked up binoculars -- the tower has no radar -- and scanned the horizon to the south. The day was clear and, from the highest point in the area, they could spot radio towers in neighboring Somerset County. A large plane would have stood out.
"We didn't see a thing," Fritz said.”
http://www.post-gazette.c(...)flt93mainstoryp7.asp

"Dennis Fritz, director of the municipal airport in Johnstown, Pa., said the FAA called him several times as the plane approached his city , and even warned him to evacuate the tower for fear the jet was going to plow into it.
(Washington Post, 9/13/01)

"When they (Cleveland) called back a minute later, it was 15 miles away. They suggested we evacuate the tower and the airport because they didn't know what was going to happen here. The aircraft was not communicating."
(Philadelphia Inquirer, 9/13/01)

“’ On the first call from Cleveland, they said a 757 was heading in our direction at about 6,000 feet and descending ,’ Fritz said. "They were repeatedly trying to raise the pilot on the radio, but there was no answer. " Within minutes, Fritz said, he began to move people from the tower but hesitated to abandon it completely because he felt the incoming plane might be in distress and need to make an emergency landing.”
(Bergen Record, 9/14/01)

“Ninety seconds later (after first call), Cleveland called back. The plane was now 15 miles south and heading directly for the Johnstown tower.
"We suggest you evacuate," they told him.
Fritz ordered trainees and custodial staff out of the 85-foot tower. He and Hull stayed at their posts and scanned the south with binoculars.
It occurred to Fritz that the plane must be flying below the level of the mountain ridges around them.”
http://www.post-gazette.c(...)flt93mainstoryp7.asp

“"Dennis Fritz, chief air traffic controller at the Johnstown airport, said he ordered the evacuation of nonessential employees at the tower and the airport around 10 a.m. Tuesday after being alerted to ‘a large aircraft 20 miles to the south.’”
(Philadelphia Inquirer, 9/13/01)

“Forty-five seconds after telling Fritz to evacuate the Johnstown tower, Cleveland Air Traffic Control phoned again.
"They said to disregard. The aircraft had turned to the south and they lost radar contact with him.’”

http://www.post-gazette.c(...)flt93mainstoryp7.asp

Overal bron en plaats waar ookt iemand (MercutioATC) zit die in de verkeerstoren van Johnstown heeft gewerkt:
http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=view_all&address=125x26158

[ Bericht 0% gewijzigd door mouzzer op 25-01-2008 01:03:50 ]
pi_56291919
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef mouzzer het volgende:

the tower has no radar
Opmerkelijk, een vliegveld met 4 start- en landingsbanen zonder radar, maar ik zal je verhaal maar aannemen.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56291928
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:36 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ten eerste de verkeerstroren van Johnstown had geeneens radar!! (zie mijn volgende post) Dus dat is alvast weer een leugen als argument. Gelukkig hebben we altijd nog air traffic control en die zit niet in de verkeerstorens. Ontruimen van 2 verkeerstoren betekent niet dat niemand de vluchten meer kon volgen hoor, verkeerstorens door voornamelijk take off and approach en vluchten worden dan overgegeven aan air traffic control centers.
[..]

Wat ben je toch weer enorm slecht geinformeerd, hoe kom je erbij dat de nabestaande de laaste minuten niet mochten horen? Het waren juist de nabestaanden die de laaste 3 minuten WEL mochten horen, hier het bewijs dat je weer onzin loopt uit te kramen:

Sounds of a 9/11 hijacking and a heroic struggle to retake the jetliner filled a courtroom Wednesday as jurors relived the final minutes of United Airlines Flight 93 through its cockpit voice recorder.

Prosecutors seeking the execution of admitted al Qaeda terrorist Zacarias Moussaoui[ played the tape for the first time in public, closing their case with high drama.

The 31-minute tape is punctuated by the voices of people saying they didn't want to die, cries of "No, no, no!" and "Oh, God!" and hijackers barking commands and praising Allah.

Every seat in the courtroom was taken as the static-filled recording was played.

The tape also was broadcast to 9/11 families at federal courthouses in six cities, including Newark, New Jersey, where Flight 93 originated with 33 passengers, seven crew members and four hijackers on board. It was bound for San Francisco.

Bron inclusief compleet transcript: http://www.mishalov.com/wtc-flight-93-transcript.html
Ja een transcript en de rest, waar is de tape van de CVR? Een transcript kan iedereen in elkaar draaien. Dat kunnen jij en ik ook en vervolgens plaats je het ergens op internet als 'bewijs'. Wie zegt dat de laatste drie minuten in de transcript later niet is toegevoegd als verzonnen tekst? De enige CVR die is gevonden is van UA93. Waarom wordt die achter gehouden voor het publiek, zeker als er enorm veel vragen over zijn? En juist over het laatste deel ervan? Kennelijk is er dus iets te verbergen wat wij niet mogen weten Je hele lap tekst staat daarmee op losse schroeven..
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56291930
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat dacht je van diezelfde voorzorgsmaatregelen? Als flight 93 in één van de verkeerstorens was gevlogen en ze waren niet geevacueerd was het niet goed geweest.
Waarom werd deze plek dan niet geëvacueerd slimmerik:



Het plaatsje Shippingport vlakbij Pittsburgh heeft 3 nucleaire installaties: eentje met een beperkt vermogen van 68 MW en twee met een meer gebruikelijk vermogen van 900 MW. Totaal aantal werknemers 250 man.

UA93 is ook hier vlakbij geweest in de daling richting Shanksville. Lijkt me toch belangrijker dat ze daar meer zorgen om gehad moeten hebben. Vreemd genoeg was dat niet het geval! Als het toestel daar was gecrashed waren de gevolgen niet te overzien geweest. Het aantal doden speelde kennelijk geen enkele rol tijdens de uitvoering van het plot.

[ Bericht 2% gewijzigd door Torah op 25-01-2008 05:12:49 ]
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56291982
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:02 schreef Torah het volgende:

[..]

Hallo, tringgggggggggggg

Voor de negende keer: dat zouden we even laten liggen wormwood. Kort van memorie
Nee jij laat dat liggen, ik niet.
Jij laat dat liggen omdat je geen antwoorden hebt op hele simpele vragen.
pi_56291987
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 05:06 schreef Torah het volgende:

[..]

Waarom werd deze plek dan niet geëvacueerd slimmerik:

[ afbeelding ]

Het plaatsje Shippingport vlakbij Pittsburgh heeft 3 nucleaire installaties: eentje met een beperkt vermogen van 68 MW en twee met een meer gebruikelijk vermogen van 900 MW. Totaal aantal werknemers 250 man.

UA93 is ook hier vlakbij geweest in de daling richting Shanksville. Lijkt me toch belangrijker dat ze daar meer zorgen om gehad moeten hebben. Vreemd genoeg was dat niet het geval! Als het toestel daar was gecrashed waren de gevolgen niet te overzien geweest. Het aantal doden speelde kennelijk geen enkele rol tijdens de uitvoering van het plot.
Kernreactoren zijn er op gebouwd om rekening te houden met de kans dat er per ongeluk een vliegtuig boven op crasht.
http://youtube.com/watch?v=4q35xHzjxB0

En het enige wat redelijk makkelijk te raken is zijn de koeltorens. Daar zou niemand van wakker liggen als dat gebeurd. Dat wisten de kapers blijkbaar wel.
pi_56291994
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 05:01 schreef Torah het volgende:

[..]

Ja een transcript en de rest, waar is de tape van de CVR? Een transcript kan iedereen in elkaar draaien. Dat kunnen jij en ik ook en vervolgens plaats je het ergens op internet als 'bewijs'. Wie zegt dat de laatste drie minuten in de transcript later niet is toegevoegd als verzonnen tekst? De enige CVR die is gevonden is van UA93. Waarom wordt die achter gehouden voor het publiek, zeker als er enorm veel vragen over zijn? En juist over het laatste deel ervan? Kennelijk is er dus iets te verbergen wat wij niet mogen weten Je hele lap tekst staat daarmee op losse schroeven..
Godsamme zeg wat ben je weer simpel bezig... Alles wat jouw verhaal ondersteund slik je als zoete koek, alles wat jouw verhaal niet ondersteund staat op verkeerd briefpapier of is in elkaar gedraaid....

Wat wil je nou? Wil je nou echt weten wat er gebeurd is of heb je je oordeel allang klaar en loop je alleen maar te kloten hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')