De topics met een opgelegde rol voor Jorientje blijven legendarischquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[Klassieker 04/02] Ajax - Feyenoord #2
Daar begint het
Oh ik krijg nu weer helemaal zin in een pizzaquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De topics met een opgelegde rol voor Jorientje blijven legendarisch![]()
Mijn god.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[Klassieker 04/02] Ajax - Feyenoord #2
Daar begint het
Hoeveel biertjes zitten er in zo'n box?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
wie heeft al een amstel box gehaald voor de wedstrijd
Die heb ik lang niet gezien zeg. Erwtensoepquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Hup Ajax ja, heel goed.
genoeg om mijn dronken te voerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes zitten er in zo'n box?
Hahaha jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
Ik ging helemaal plat toen een paar dagen na die wedstrijd zo'n andere kakkerlak hier ging roepen dat Jorien een mongool is die steeds kutaap roept
quote:FrankyMcG - woensdag 7 februari 2007 @ 19:38
Echt dit wil ik jullie niet onthouden hier!
Die gast stond wat met z'n vlagje in zijn hand, volgens mij hield 'm een keer zelfs op z'n kop. Stond een beetje als een josti te schreeuwen, vooral uit de maat, te laat (als het helemaal stil was). En steevast aap roepen naar donkere mensen!
Tering in bescheur me hier! Ik zag die vent bezig, denk nog, stel je voor dat het iemand van Fok! is! Whehehe! Iedereen keek hem aan zo van wat een mongool!
Haha dat heb ik toen gemist. Geweldigquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #16
Ah de frustratie, heerlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga lekker carnavalvieren joh pleurisboer
quote:Veel vraagtekens voor Klassieker aan Feyenoord-kant
Bert van Marwijk zit momenteel niet zonder kopzorgen. De coach moet wegens blessures mogelijk verschillende spelers missen tijdens de tweede Klassieker van dit voetbaljaar. Om die reden waren Tim de Cler, Michael Mols en Theo Lucius absent tijdens de vrijdagtraining.
Daarnaast is ook Chun-Soo Lee een twijfelgeval. De Koreaan volgde vandaag een aangepast trainingsschema. Luigi Bruins en Danny Buijs trainen al wat langer mee, maar achter die namen staan vraagtekens. Het duo kampt met respectievelijk een hamstring- en bilblessure en kan zondag vermoedelijk niet in actie komen.
En Luciusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Lee er niet bij is natuurlijk goed
De Cler en Bruins zijn een gemis natuurlijk, misschien dat de absentie van Lee, Buijs en Lucius voor een verrassende opstelling kan zorgen. Het zal er niet makkelijker op worden zo, trouwens. Mocht het waar zijn, dan mis je toch wat basisspelers.quote:
Op de site van Feyenoord staat dat het voor Bruins sowieso te vroeg is, en De Cler speelt al een tijdje met een spuit in zijn poot, dus het is maar de vraag hoelang dat goed gaat. En als ik eerlijk ben, als die anderen met pijntjes en de handrem moeten spelen ben ik ze liever kwijt dan rijk, gezien de matige vorm waarin ze toch al verkeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zijn vraagtekens he. Lijkt me niet dat alle vraagtekens afwezig zijn.
Oja, Mols zou wel jammer zijn, die doet het nog wel goed maar kan ook geen hele wedstrijd spelen op niveau.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Op de site van Feyenoord staat dat het voor Bruins sowieso te vroeg is, en De Cler speelt al een tijdje met een spuit in zijn poot, dus het is maar de vraag hoelang dat goed gaat. En als ik eerlijk ben, als die anderen met pijntjes en de handrem moeten spelen ben ik ze liever kwijt dan rijk, gezien de matige vorm waarin ze toch al verkeren.
Zou een goeie zaak zijn als bruins en de cler niet mee kunnen doen. Die anderen interesseert me niet zoveel. Daar ben ik niet bang voorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Op de site van Feyenoord staat dat het voor Bruins sowieso te vroeg is, en De Cler speelt al een tijdje met een spuit in zijn poot, dus het is maar de vraag hoelang dat goed gaat. En als ik eerlijk ben, als die anderen met pijntjes en de handrem moeten spelen ben ik ze liever kwijt dan rijk, gezien de matige vorm waarin ze toch al verkeren.
Jouw heldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Wedstrijd van toen: Ajax - Feyenoord (8-2)![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=uRLUxA_QEEsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Wedstrijd van toen: Ajax - Feyenoord (8-2)![]()
Als voetballer was het ook een held, misschien had hij ook beter helemaal geen trainer/coach moeten worden, dan bleef de herinnering aan Marco van Basten louter positief.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=uRLUxA_QEEs
Zondag weer
En toch mag hij van mij trainer bij ons worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als voetballer was het ook een held, misschien had hij ook beter helemaal geen trainer/coach moeten worden, dan bleef de herinnering aan Marco van Basten louter positief.
Deze is veel mooierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=uRLUxA_QEEs
Zondag weer
Die heb ik ook nog in mn box staan jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:30 schreef Jasza het volgende:
Jorien ik ging net 100 pagina's terug in me PM box en ik zag toevallig nog een nummer van je
HET IS LEE LEE LEE LEE LEE LEE!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef Jasza het volgende:
Wie Wie Wie Wie Wie.
Als je die uit 2001 bedoelt, de NOS heeft die samenvatting online staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wp-3YUTZ_0A
zijn goal kan ik niet meer terug vinden
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als je die uit 2001 bedoelt, de NOS heeft die samenvatting online staan.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-347387/category/sport/
Toen klassiekers nog 30 min samenvattingen haddenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als je die uit 2001 bedoelt, de NOS heeft die samenvatting online staan.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-347387/category/sport/
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HET IS LEE LEE LEE LEE LEE LEE!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hij is geblesseerdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Als ie maar niet meedoet ja...
Nee ik ga naar het stadionquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd![]()
Iedereen zijn amstel bottle pack al met code voor morgen al binnen ?
Amstel das ja troepquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd![]()
Iedereen zijn amstel bottle pack al met code voor morgen al binnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |