Eensch!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:![]()
vind 't nog steeds kut dat het niet door gaat
Fennekquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:30 schreef MrDrako het volgende:
[ afbeelding ]
Laten ze de landmacht toch mee racen? Meteen terroristen opruimen
Het is idd behoorlijk geschikt daar. Vraag is alleen of het de populariteit van de rally ook aantastquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
Ik vind Chili nog steeds een mooie oplossing, terrein is gelijkwaardig, of mischien wel beter. Geen dreiging van gestoorde pief, paf, poef figuren.
Terrein wel, maar hoe krijg je dat op een acceptabel tijdstip op tvquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
Ik vind Chili nog steeds een mooie oplossing, terrein is gelijkwaardig, of mischien wel beter. Geen dreiging van gestoorde pief, paf, poef figuren.
Wat is acceptabel? We zijn toch al jaren gewend dat we om 11 uur naar Allard kijken die een update over de vorige dag geeft?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef area51 het volgende:
[..]
Terrein wel, maar hoe krijg je dat op een acceptabel tijdstip op tv
dan is het maar goed dat de dakar rally live uitgezonden wordtquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef area51 het volgende:
[..]
Terrein wel, maar hoe krijg je dat op een acceptabel tijdstip op tv
Deze vast voor dit jaar iigquote:614 Teletekst ma 04 feb
***UTOSPORT****************************
******Alternatief Dakar:centraal Europa
**De organisatoren van de Dakar Rally
hebben de Rally van Centraal Europa als
alternatief aangeboden voor de vorige
maand afgelaste woestijnrally.De rally
door Hongarije en Roemenië staat voor
20 t/m 26 april op het programma.
De Amaury Sport Organisation (ASO) komt
over enkele weken met de plannen voor
Dakar 2009.Het is onzeker of die rally
de Sahara zal doorkruisen.Begin januari
werd de rally afgelast uit vrees voor
terreuraanslagen in Mauritanië.
Grote fabrieksteams als Mitsubishi,BMW,
Volkswagen en KTM,hebben volgens ASO
hun deelname toegezegd aan de Rally van
Centraal Europa die van Boedapest over
3.000 km naar het Balaton-meer leidt.
Ja. Maar ja, show must go onquote:Op maandag 4 februari 2008 18:50 schreef Mikkie het volgende:
Het is nog steeds een domper, overigens..
Sinds wanneer heeft de Fennek er 4 wielen bij gekregen ?quote:
ik moest lachen, sorryquote:Op maandag 11 februari 2008 17:42 schreef Dangel het volgende:
deden toch al geen hollanders mee.... Wel heel veel Brabanders en Gelderlanders...
De kans bestaat dat dat nog wel zal meevallen. Ik zie een erg grote kans dat de organisatie transport gaat regelen. Een erg groot deel van de inkomsten en deelnemers komen uit Europa en die willen ze niet kwijt.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:38 schreef Pupp3t het volgende:
Denk dat we daar dan een stuk minder Hollanders zullen zien i.v.m de kosten...
In 4 weken!quote:Op maandag 11 februari 2008 19:42 schreef sander89 het volgende:
Als de organisatie voor grote boot zorgt waar alle voertuigen op kunnen dan gaan ze gewoon zo van Europa naar Zuid Amerika
De organisatie zal zorgdragen voor de overtocht, zonder extra kosten voor de deelnemers (i.i.d. geval voor 2009)quote:Op maandag 11 februari 2008 19:42 schreef sander89 het volgende:
Als de organisatie voor grote boot zorgt waar alle voertuigen op kunnen dan gaan ze gewoon zo van Europa naar Zuid Amerika
Zo is het!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:42 schreef Dangel het volgende:
deden toch al geen hollanders mee.... Wel heel veel Brabanders en Gelderlanders...
ja das ook waar.quote:Op zondag 10 februari 2008 08:55 schreef PNG het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de Fennek er 4 wielen bij gekregen ?
Is een Boxer schele
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij heeft Alex in een Dakar topic eens gevraagd naar foto's van de Mercedes 190 6x6. Dit is hem dan:
[ afbeelding ]
quote:De Rooy naar China
Het Team de Rooy heeft zich ingeschreven voor de rally Trans Oriëntale, die van 12 tot 28 juni 2008 gehouden wordt. De start vindt plaats in Petersburg in Rusland en eindigt in Beijing in China. 10.000 Kilometer door Rusland, Kazakstan en China in 17 dagen.
“Na de afgelasting van DAKAR 2008 stonden we wat je noemt met lege handen. Je hebt je voertuigen geprepareerd en je kunt ze vervolgens weer in de garage zetten. Toen de kans zich voordeed om aan de Trans Oriëntale deel te nemen, hebben we daar meteen serieus over nagedacht. Na bestudering van het parcours, kregen Gerard en ik steeds meer zin om mee te doen, ook al is onze vakantie normaal gesproken in januari en toen hebben we na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt. Het avontuur blijft lokken,” verklaart Jan de Rooy de keuze voor deze nieuwe uitdaging. Zoon Gerard is enthousiast over wat het team te wachten staat: “Het is geen geheim dat wij gek zijn op zand. In China vind je de hoogste duinen ter wereld. Daar krijg je te maken met duinen van 500 meter, maar ook van 1500 meter. Dat hebben we in Afrika nog nooit meegemaakt.” Het zal zeker geen makkelijke rally worden. Na de uitgestrekte steppen in Kazakstan, wachten de woestijn en de duinen in China. “Als we René Metge mogen geloven wordt de Trans Oriëntale een uitdaging voor onze stuurmanskunst maar ook voor onze navigators,” glundert Gerard de Rooy, die zich eveneens verheugt op de hernieuwde kennismaking met de piloten van Kamaz. Het Team de Rooy neemt met drie voertuigen deel in het klassement en twee trucks in de assistentie
Bron: http://www.truckstardakar.nl/iep/2008/03/de_rooy_naar_china.html
Hopelijk nu wel.quote:[b]Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef Alleskids het volgende
Gelukkig heeft Stacey met de MAN TGA een klasbak in handen, die de strijd aan kan.
Jij bent TS, zeg maar hoe je de TT wilt, en ik verander m voor je.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:10 schreef existenz het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kunnen we hier niet het centrale Dakar series topic van maken?
Dat probleem was tijdens de start wel opgelost, hoe konden ze anders gekeurd worden..quote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Hopelijk nu wel.
Van een Duitse kennis, die "connecties" heeft met MAN Duitsland gehoord dat de nieuwe MAN's voor de start van Le Dakar in januari een serieus motorisch probleem hadden wat nog niet opgelost was voor de start in Lissabon.
Denk dat we er beter iets van: Dakar series 2008 van kunnen maken. daar gaat immers nu meer omquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent TS, zeg maar hoe je de TT wilt, en ik verander m voor je.
Simpel, er wordt niet gekeken bij de keuring of je een goede motor hebt of dat er gebreken aan zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat probleem was tijdens de start wel opgelost, hoe konden ze anders gekeurd worden..
Het was bij de start van Dakar 2008 een feit, Alex.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij zal toch naar de keuring moeten rijden? (al is het het laatste stukje vanaf de trailer)
maar goed, aan gespeculeer heeft niemand iets, feiten zijn de dingen die er toe doen....
Inderdaad. Voorlopig kan het mij weinig interesseren.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef existenz het volgende:
Ik vind de rally wat tegenvallen, alleen de trucks hebben een echt deelnemersveld wat mij betreft...
Het niveau van het commentaar is even hoog als het deelnemersveld.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat irritant dat RTL het verschil niet ziet tussen een Ginaf en een Iveco....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |