quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij heeft Alex in een Dakar topic eens gevraagd naar foto's van de Mercedes 190 6x6. Dit is hem dan:
[ afbeelding ]
quote:De Rooy naar China
Het Team de Rooy heeft zich ingeschreven voor de rally Trans Oriëntale, die van 12 tot 28 juni 2008 gehouden wordt. De start vindt plaats in Petersburg in Rusland en eindigt in Beijing in China. 10.000 Kilometer door Rusland, Kazakstan en China in 17 dagen.
“Na de afgelasting van DAKAR 2008 stonden we wat je noemt met lege handen. Je hebt je voertuigen geprepareerd en je kunt ze vervolgens weer in de garage zetten. Toen de kans zich voordeed om aan de Trans Oriëntale deel te nemen, hebben we daar meteen serieus over nagedacht. Na bestudering van het parcours, kregen Gerard en ik steeds meer zin om mee te doen, ook al is onze vakantie normaal gesproken in januari en toen hebben we na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt. Het avontuur blijft lokken,” verklaart Jan de Rooy de keuze voor deze nieuwe uitdaging. Zoon Gerard is enthousiast over wat het team te wachten staat: “Het is geen geheim dat wij gek zijn op zand. In China vind je de hoogste duinen ter wereld. Daar krijg je te maken met duinen van 500 meter, maar ook van 1500 meter. Dat hebben we in Afrika nog nooit meegemaakt.” Het zal zeker geen makkelijke rally worden. Na de uitgestrekte steppen in Kazakstan, wachten de woestijn en de duinen in China. “Als we René Metge mogen geloven wordt de Trans Oriëntale een uitdaging voor onze stuurmanskunst maar ook voor onze navigators,” glundert Gerard de Rooy, die zich eveneens verheugt op de hernieuwde kennismaking met de piloten van Kamaz. Het Team de Rooy neemt met drie voertuigen deel in het klassement en twee trucks in de assistentie
Bron: http://www.truckstardakar.nl/iep/2008/03/de_rooy_naar_china.html
Hopelijk nu wel.quote:[b]Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef Alleskids het volgende
Gelukkig heeft Stacey met de MAN TGA een klasbak in handen, die de strijd aan kan.
Jij bent TS, zeg maar hoe je de TT wilt, en ik verander m voor je.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:10 schreef existenz het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kunnen we hier niet het centrale Dakar series topic van maken?
Dat probleem was tijdens de start wel opgelost, hoe konden ze anders gekeurd worden..quote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Hopelijk nu wel.
Van een Duitse kennis, die "connecties" heeft met MAN Duitsland gehoord dat de nieuwe MAN's voor de start van Le Dakar in januari een serieus motorisch probleem hadden wat nog niet opgelost was voor de start in Lissabon.
Denk dat we er beter iets van: Dakar series 2008 van kunnen maken. daar gaat immers nu meer omquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent TS, zeg maar hoe je de TT wilt, en ik verander m voor je.
Simpel, er wordt niet gekeken bij de keuring of je een goede motor hebt of dat er gebreken aan zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat probleem was tijdens de start wel opgelost, hoe konden ze anders gekeurd worden..
Het was bij de start van Dakar 2008 een feit, Alex.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij zal toch naar de keuring moeten rijden? (al is het het laatste stukje vanaf de trailer)
maar goed, aan gespeculeer heeft niemand iets, feiten zijn de dingen die er toe doen....
Inderdaad. Voorlopig kan het mij weinig interesseren.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef existenz het volgende:
Ik vind de rally wat tegenvallen, alleen de trucks hebben een echt deelnemersveld wat mij betreft...
Het niveau van het commentaar is even hoog als het deelnemersveld.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat irritant dat RTL het verschil niet ziet tussen een Ginaf en een Iveco....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |