quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk RealZeus, het kan altijd ergerchristus te paard....
Als je liefde en neuken in één zin gebruikt krijg ik toch de indruk dat je gewoon wat te neuken wilt hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik wil gewoon liefde / neuken, een natte kut... maarja ik mag al blij zijn met een glimlach....
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als jij dat bent op die foto dan is een glimlach ook wel het hoogst haalbare
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik wil gewoon liefde / neuken, een natte kut... maarja ik mag al blij zijn met een glimlach....
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Suggestie voor de beste man:
http://www.realdoll.com/
Geven jullie het even door?
Hey hoe is het nu met die "vriend met gevoelens" ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ja, met alcohol lukt dat wel enigzins ja..
Deze invalshoek met betrekking tot single zijn had ik nog niet gezien.quote:
Oh die.. awel, ik kijk die bizarre situatie nog even aan. Laatst even langs hem gegaan om het één en ander te bepraten. Hij beweerde dat hij het wel kan onderdrukken/negeren en dat 't vanzelf wel overwaait. A la, ik hoop het, alhoewel ik zo mijn twijfels blijf houden. Maar ik zie het wel. Als het nog eens escaleert, dan tref ik wel maatregelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey hoe is het nu met die "vriend met gevoelens" ?
I knowquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je liefde en neuken in één zin gebruikt krijg ik toch de indruk dat je gewoon wat te neuken wilt hebben.
[..]
Da's niet lief.
quote:
Vanuit mijn werk gaan we een snoeppot met hartjes naar werknemers brengenquote:
Ik heb je adres niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik nog kaartjes krijg van anonieme aanbidders enzo.
Ja, maar als ik mijn adres doorgeef, dan weet ik natuurlijk dat jij een kaartje stuurt. Ik wil juist eindeloos kunnen gissen naar wie de 'dader' is.quote:
ssssttt probeer het nog ff niet te realiserenquote:
Oh ja. Nou, dan post je je adres hier en kunnen honderden anonieme lurkers je kaartjes sturen. Is dat niet romantisch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar als ik mijn adres doorgeef, dan weet ik natuurlijk dat jij een kaartje stuurt. Ik wil juist eindeloos kunnen gissen naar wie de 'dader' is.
Ik vind het eigenlijk een goed plan. Je geeft zelf aan dat je kaartjes wilt maar niet wilt weten van wie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef MLI het volgende:
Slecht plan, Q. Slecht plan.
Oeh, ik heb je adres, nu kan ik je een kaartje sturen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Begin januari waren ze bij de Xenos al Valentijnsdag-zooi aan het inrichten.
Deprimerend.
Open er een topic over!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Garisson72 het volgende:
virtuele valentijnskaarten! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |