Niet in combinatie met een magnetron, dus dit was gewoon een wilde gok.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Suggestie voor de beste man:
http://www.realdoll.com/
Geven jullie het even door?
Mag ik hem ook quoten? Overtypen is zoveel werk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
And the rice goes wild!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:57 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Niet in combinatie met een magnetron, dus dit was gewoon een wilde gok.
Dat mag, voor die Edwindinges dus he.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Mag ik hem ook quoten? Overtypen is zoveel werk.
Ik zet mijn geld op rijstkorrel #489.quote:
OMFG!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
Echt?! Ik vond de eerste al erg genoeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
OMFG!!!![]()
![]()
Ik heb even doorgeklikt op die site
Zou Edwin me dankbaar zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:00 schreef dawg het volgende:
Singles #50; dat we er nog veel kwijt raken
Ik wel, ik ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
Echt?! Ik vond de eerste al erg genoeg.
Zo zie je maar weer dat die reportages over gekke amerikanen en/of japanners soms toch nog ergens goed voor zijn.
Zou hij het niet al weten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:04 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zou Edwin me dankbaar zijn?![]()
Ja, natuurlijk. Je bent toch behulpzaam?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:04 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Zou Edwin me dankbaar zijn?![]()
Ze hebben ook mannelijke modellen hè?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
OMFG!!!![]()
![]()
Ik heb even doorgeklikt op die site
Mijn nieuwsgierigheid was wel gestild na 1 reportage. Maar het was idd wel interessant.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben wel nieuwsgierig
Een aantal jaar geleden heb ik bij Ivo Niehe een documentaire gezien over die poppen. Was best interessant om naar te kijken. Eén ding is zeker: onze Ed wordt niet meer zo serieus genomen na gisteravond denk
Ja, zo ben ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Je bent toch behulpzaam?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:14 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eigenlijk in je FB posten, twist, maar ik kon hem niet op tijd vinden.
Okay dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:15 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]Ik had het plaatje er al bij gevisualiseerd.
OMG OMGquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben ook mannelijke modellen hè?
Succesquote:
TOPquote:
Dat je het überhaupt volhoudt op een dag, tien uur studeren. Na een uur of zes is mijn maximum wel bereikt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:36 schreef dawg het volgende:
Okay, het schiet niet op, in 20 minuten tijd zijn er slechts een regel of 3 tot me doorgedrongen. Vandaag verschuift dus maar even naar morgen.
Heh ik ging net je goede voorbeeld volgen...quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:36 schreef dawg het volgende:
Okay, het schiet niet op, in 20 minuten tijd zijn er slechts een regel of 3 tot me doorgedrongen. Vandaag verschuift dus maar even naar morgen.
Ik studeer dan ook minimaal 10 uur per week.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt volhoudt op een dag, tien uur studeren. Na een uur of zes is mijn maximum wel bereikt.
Verkeerd gelezen... Mea Culpa...quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:43 schreef dawg het volgende:
Ik studeer dan ook minimaal 10 uur per week.
Al zit het vaak iets dichter bij de 14 uur dan de 10 uur.
Te laat begonnen dan, of hoe bedoel je teveel druk op jezelf zetten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heh ik ging net je goede voorbeeld volgen...
Morgen tentame wiskunde waar ik voor mezelf te veel druk op zet![]()
Jep.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen... Mea Culpa...
Jij werkt toch ook daarnaast?
Nee, al een week sort-off bezig..quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Te laat begonnen dan, of hoe bedoel je teveel druk op jezelf zetten?
Gewoon op hun kosten doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:55 schreef TwistedPrincess het volgende:
Casema![]()
![]()
Ze hebben me een digitale tv ontvanger gestuurd, volgens mij heb ik aangegeven dat ik die niet wilde hebben.
Ze verwachten vast wel dat ik 30 euro op ga hoesten voor die fucking DTV-pack.
Kan ik dat zware pakket zeker op eigen kosten naar die knurften terug gaan sturen.
Hoe doe ik dat?quote:
Zeggen dat je daar niet woont. Elvis zong er een liedje over.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:59 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Dit is de eerste keer dat ik iets ontvang waar ik niet om heb gevraagd.
Gewoon retour afzender erop kalken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeggen dat je daar niet woont. Elvis zong er een liedje over.
Of gewoon met casema bellen en ze de tyfus volschelden.
Eens kijken of dat helpt. Ze tiefen maar op met die meuk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:10 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Gewoon retour afzender erop kalken?
Uh, ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:29 schreef Q. het volgende:
Casema is dood en moet stom!
Heb jij ook zo'n pakje, Ph?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
Dit zijn toffe mensenIk wil weer terug
http://www.youtube.com/watch?v=LELD_V8ZvHw&feature=related
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |