quote:Heath Ledger was found dead in his Manhattan apartment on January 22, 2008. No details have been released aside from the cause of death, listed as "Martin Luther King Day." In early 2008 Ledger was reported to be seeing Gemma Ward after media articles linked the two together at end of 2007 holiday celebrations.[18]
http://www.tmz.com/quote:TMZ has learned that Academy Award nominee Heath Ledger has died in NY.
He was found dead in his bed in one of his residences in Soho by his housekeeper at 3:35 PM ET today. Law enforcement sources tell TMZ they believe it was not a crime.
The 28-year-old actor has a two year old daughter with former fiancee Michelle Williams. He plays The Joker in the upcoming Batman film, "The Dark Knight."
Story developing...
bron: Perezhilton.comquote:Heath Ledger passed away on Tuesday, sources reveal exclusively to PerezHilton.com.
Details are currently very hazy but it is believed he died of a drug overdose
quote:We are hearing that one of the Olsen twins was with him, but that is unconfirmed at the moment. And we hope that's not true
quote:
http://cityroom.blogs.nyt(...)edger-is-found-dead/.quote:At 3:31 p.m., a masseuse arrived at Apartment 5A in the building for an appointment with Mr. Ledger, the police said. The masseuse was let in to the home by a housekeeper, who then knocked on the door of Mr. Ledger’s bedroom. When no one answered, the housekeeper and the masseuse opened the bedroom and found Mr. Ledger unconscious. They shook him, but he did not respond. They immediately called the authorities. The police said they did not suspect foul play and said they found pills near body.
quote:NEW YORK - Heath Ledger was found dead Tuesday at a downtown Manhattan residence in a possible drug-related death, police said. He was 28.
According to WNBC, Ledger was found with pills strewn all around him.
NYPD spokesman Paul Browne said Ledger had an appointment for a massage at the Manhattan apartment believed to be his home. The housekeeper, who went to let Ledger know the masseuse was there, found him unconscious at approximately 3:30 p.m. ET, according to the New York Times. After receiving no response from the actor after shaking him, they called authorities.
Story continues below ↓
advertisement
The Australian-born actor has a two-year-old daughter, Matilda Rose, with former fiancee Michelle Williams. Ledger was set to play the Joker in the upcoming Batman film "The Dark Knight." He received an Academy Award nomination for his work in "Brokeback Mountain."
Ik wist dat ook niet. Vind hem ook niet zon tiep voor. Maargoed na 1 snuif of pil kan je al doodgaan als je niet zo'n gebruiker bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg zonde, wist niet dat hij zo met drugs bezig was..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet. Vind hem ook niet zon tiep voor. Maargoed na 1 snuif of pil kan je al doodgaan als je niet zo'n gebruiker bent.
blijft sneu natuurlijk. Vooral voor het dochtertje.quote:According to WNBC, Ledger was found with pills strewn all around him.
Zelfmoord?quote:TMZ reports that initial thoughts point to overdose, as he was found surrounded by prescription pills.
Kan of een vorm van method-acting wat een beetje is doorgeslagen. In dit geval zou dat ook mogelijk kunnen zijn, omdat hij de joker gaat ging spelen in de nieuwe batmanfilm.quote:
Wat is dat nou voor vage theorie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Kan of een vorm van method-acting wat een beetje is doorgeslagen. In dit geval zou dat ook mogelijk kunnen zijn, omdat hij de joker gaat ging spelen in de nieuwe batmanfilm.
Speculatie natuurlijk, maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vage theorie?Overigens is de film al in post production dus volgens mij is alles al gewoon opgenomen...
Jammer dat er genoeg mensen op deze post gaan happen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:
mwoa, ik mocht 'm niet met dat verbeten bekkie van 'm. Zulke gasten spelen altijd in fantasieloze films over ridders ofzo
Vooralsnog ben je de enige.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat er genoeg mensen op deze post gaan happen.
Bronquote:Heath Ledger, 28, Is Found Dead; Signs Point to Suicide
The actor Heath Ledger was found dead this afternoon in an apartment in Manhattan inhabited by the actress Mary-Kate Olsen, according to the New York City police. Signs pointed to a suicide, police sources said. Mr. Ledger was 28.
At 3:31 p.m., a masseuse arrived at Apartment 5A in the building, at 421 Broome Street in SoHo, for an appointment with Mr. Ledger, the police said. The masseuse was let in to the home by a housekeeper, who then knocked on the door of the bedroom Mr. Ledger was in. When no one answered, the housekeeper and the masseuse opened the bedroom and found Mr. Ledger naked and unconscious on a bed, with pills scattered around his body. They shook him, but he did not respond. They immediately called the authorities.
The police said they did not suspect foul play. Officials said they believed Ms. Olsen, 21, was in California and said it was not clear how long or why Mr. Ledger had been in her apartment.
Mr. Ledger, a native of Perth, Australia, won acclaim for his role as a co-star in “Brokeback Mountain” (2005). The film, based on a short story by Annie Proulx about two cowboys who fall in love, won critical acclaim. Reviewing the film in The New York Times, the critic Stephen Holden wrote, “Mr. Ledger magically and mysteriously disappears beneath the skin of his lean, sinewy character. It is a great screen performance, as good as the best of Marlon Brando and Sean Penn.” Mr. Ledger was nominated for an Oscar for Best Actor in January 2006.
Mr. Ledger met the actress Michelle Williams while filming ‘’Brokeback Mountain.” The two actors fell into a romance and moved to Boerum Hill, Brooklyn, where their comings and goings were widely noted by the celebrity press. They had a daughter, Matilda Rose, who was born on Oct. 28, 2005. The couple separated last year.
Mr. Ledger’s first Hollywood film was the teenage romantic comedy “10 Things I Hate About You” (1999). He later appeared in romantic-hero roles in films like “A Knight’s Tale” (2001) and “Casanova” (2005).
In an interview in London for an article published in November, Mr. Ledger told The New York Times, ‘’I feel like I’m wasting time if I repeat myself.” He said in the interview that he was not proud of his latest role, in Todd Haynes’s “I’m Not There,” in which Mr. Ledger was one of a half-dozen actors depicting the musician Bob Dylan. ‘’I feel the same way about everything I do. The day I say, ‘It’s good’ is the day I should start doing something else,” said in the interview.
Calls by The Times to Mara Buxbaum, a publicist for Mr. Ledger, and Steve Alexander, the actor’s agent, were not immediately returned this afternoon.
Wie gaat er happenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef -skippybal- het volgende:
Kut voor 'm, maar nu moet ik zeker nog langer wachten op de nieuwe Terry Gilliam?
Jij weet dan ook niets over de redenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef DjinN het volgende:
Dan heb je een lief klein dochtertje van 3 jaar oud..en dan pleeg je zelfmoord..je zou denken dat je dochter iets is waar je voor blijft leven en vechten..
ik begrijp het niet.. [afbeelding]
Ze waren vorig jaar al uit elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding] shocking! Was hij nog steeds getrouwd met Michelle Williams? En zoja, wat deed hij dan bij eé´n van die smurfen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef cerror het volgende:
Ik lees het net. Godverdomme
Ben benieuwd of de opnames al zijn afgerond van Dark Knight.
quote:Earlier this year, Ledger wrapped filming on the Batman film The Dark Knight, in which he played The Joker; the film is currently set for release this summer. Further details of the actor's death were not available at press time. --IMDb staff
De film is in post-production, dus de opnames zijn al afgerond.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef cerror het volgende:
Ik lees het net. Godverdomme
Ben benieuwd of de opnames al zijn afgerond van Dark Knight.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef Vandaag... het volgende:shocking! Was hij nog steeds getrouwd met Michelle Williams? En zoja, wat deed hij dan bij eé´n van die smurfen?
quote:The New York Times also reports that the apartment in which he was found is owned by Mary-Kate Olsen.
A source tells PEOPLE Ledger was subletting the apartment from Olsen. "It was Mary Kate’s apartment. This is bad news. Someone found dead from an overdose in your apartment is very, very bad," the source close to Olsen tells PEOPLE.
thnx, ik las het al..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar al uit elkaar.
quote:The New York Times also reports that the apartment in which he was found is owned by Mary-Kate Olsen.
quote:FOX News is reporting that the apartment was not owned by Mary-Kate Olsen. Also, Heath was found nude, face down on a bed with "pills strewn around him."
quote:Law enforcement sources tell TMZ sleeping pills were strewn around the bed of Heath Ledger.
One law enforcement source told us it is much too early to determine if the death was accidental or suicide.
quote:Vriend Heath zag zijn dood aankomen
Een goede vriend van Heath vertelt dat hij erg geshockeerd is over zijn dood, maar dat hij het wel zag aankomen..
Kennelijk ging Heath Ledger door een erg diep dal voordat hij stierf. "Heath heeft erg veel moeite gehad om clean te worden. Alles was heel duister voor hem. Zijn enige lichtpunt was zijn tweejarige dochter Matilda . Al het andere was heel zwaar voor hem. Helaas was hij te laat met hulp zoeken.."
Dit meldt US Magazine.
quote:
Gelukkig was die vriend er wel snel bij om 'm te helpen. Petje af hoor, bijna net zo snel als dat 'ie een gesprekje met een blaadje doetquote:Helaas was hij te laat met hulp zoeken.
Wat begrijp je niet aan het woord slaappillen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:30 schreef Clauw het volgende:
Inderdaad schocking !
Ik wist niet dat hij zo into drugs was
quote:Industry observers spoke last night of the increasingly 'unhinged' way that Ledger has carried himself professionally and personally in recent months.
"It's easy to think an actor is just dressing bizarrely and acting weird on the red carpet to try to drum up some interest in themselves. But a picture is fast emerging, through discussions with his friends and work associates, that Heath has really been very out of it for months.
"And he's been battling some pretty serious demons. It's just so incredible that it was allowed to gone on unchecked for so long."
Ledger's former fiancée Williams failed to talk sense into her now deceased former partner.
"She cared for him deeply but his life was unmanageable," said the source. "As much as she wanted to stay married, he was a different person these past couple of years.
"The tragic reality was that he lost his grip on life."
As for Ledger's trip to rehab, the source said: "It was during his filming of The Dark Knight. Heath's addiction was really getting in the way of his ability to act. He went to rehab but left fairly quickly, within a number of days.
"Tragically, he never really faced up to his addictions. Had he done so, he would be alive today."
It was at the Venice Film Festival in September of last year that Ledger first started displaying signs of being floored by his split with Williams and at was then that friends noticed a change of behaviour in him.
After behaving oddly during a press junket at the festival on the Venice Lido all day on September 3rd, Ledger went alone to a party thrown by Italian designer Alberta Ferretti on a yacht moored off the main city at 10pm.
Ledger arrived dressed "as if he was homeless", said a source.
"It looked as if he was if he was trying to make some kind of point. He drifted around the party not talking to anyone for half an hour and then just walked off into the night like a lost soul. It was most odd.
"He and Richard Gere were both special guests at the party. But Heath was just like a ghost. It was obvious something awful had happened to him."
creepy idd....quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:18 schreef Scarface2004 het volgende:
wordt een rare campagne, als ze het zo laten
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet goed uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Een van de laatste foto's van Heath...
[ afbeelding ]
de laatste berichten lijken toch dat het niet zijn bedoeling was om dood te gaan... hij had een behoorlijke voorraad slaappillen waarmee hij ws per ongeluk overgedoseerd heeft...
Zijn laatste rol was die van een junkie, geloof ik. Volgens mij heeft-ie zich teveel willen inleven. Dat las ik tenminste ergens. Blijft tragisch. Zijn kindje heeft ook heel sterke trekken van hem.quote:
nou heb ik geen verstand en ervaring met slaappillen, maar hoe overdoseer je zoiets per ongeluk, denk ik dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Een van de laatste foto's van Heath...
[ afbeelding ]
de laatste berichten lijken toch dat het niet zijn bedoeling was om dood te gaan... hij had een behoorlijke voorraad slaappillen waarmee hij ws per ongeluk overgedoseerd heeft...
in een dronken bui of onder invloed van andere drugs doe je ook af en toe iets vreemd, en ja met het aanzicht van Mary_Kate in de ochtend....quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nou heb ik geen verstand en ervaring met slaappillen, maar hoe overdoseer je zoiets per ongeluk, denk ik dan.
een handje vol in 1 keer... en dan niet weten dat dat wel eens tricky kan zijn? ik kan me er weinig bij voorstellen.....
ja okay, eerst wat anders genomen en dan daar bovenop slaappillen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef Re het volgende:
[..]
in een dronken bui of onder invloed van andere drugs doe je ook af en toe iets vreemd, en ja met het aanzicht van Mary_Kate in de ochtend....
Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord slaappillen?
Hij was gewoon oververmoeid en heeft per ongeluk te veel ingenomen.
quote:Schimmels zijn een ongebruikelijke oorzaak van longinfecties en komen meestal voor bij mensen met immuunstoornissen zoals AIDS, chemo-patiënten en bij intraveneuze drugsgebruikers
Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.
Bovendien lag hij omringd door pillen op bed, dus zoveel kunnen het er niet geweest zijn.
Ik denk eerder een combinatie van drugs en slaappillen dan, je neemt niet per ongeluk teveel pillen in, en zeker niet in dodelijke hoeveelheden.
Het zijn echt geen onschuldige pilletjes. Ze kunnen wel degelijk fatale gevolgen hebben, vooral als je iets anders onder de leden hebt en inderdaad, in combi met alcohol etc. Maar het is makkelijker dan je denkt een dodelijke combi te maken, met voorgeschreven en 'te verkrijgen' pillen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.
Bovendien lag hij omringd door pillen op bed, dus zoveel kunnen het er niet geweest zijn.
Ik denk eerder een combinatie van drugs en slaappillen dan, je neemt niet per ongeluk teveel pillen in, en zeker niet in dodelijke hoeveelheden.
Hier gok ik ook op, naar wat ik gelezen heb was hij gewoon depressief en vreselijk rusteloos en als je gek wordt van je eigen onrustige gedrag wil je wel eens gekke dingen doen om dar vanaf te komen.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.
Zonde.
Tsja of hij voelde zich zo ziek vanwege die longontsteking in combinatie met slapeloosheid etc. dat hij per ongeluk teveel slaappillen heeft ingenomen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.
Zonde.
Het zal wel weer aan mij liggen, maar zijn slaappillen nou niet juist iets wat je niet hoeft te nemen als je oververmoeid bent?quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Precies. Ik las laatst al iets in een interview dat hij Ambient had genomen om het malen te kunnen stoppen, maar na een uur schrok hij al wakker en ging het malen gewoon door. Ik denk dat hij dus niet zozeer dood wilde, maar gewoon rust.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hier gok ik ook op, naar wat ik gelezen heb was hij gewoon depressief en vreselijk rusteloos en als je gek wordt van je eigen onrustige gedrag wil je wel eens gekke dingen doen om dar vanaf te komen.....
Nou nee, je kan oververmoeid zijn, maar dat betekent niet per se dat je makkelijk in slaap komt. Oververmoeid door het vele malen wat hem uit zijn slaap hield. Dus. Ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen, maar zijn slaappillen nou niet juist iets wat je niet hoeft te nemen als je oververmoeid bent?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nou heb ik geen verstand en ervaring met slaappillen, maar hoe overdoseer je zoiets per ongeluk, denk ik dan.
een handje vol in 1 keer... en dan niet weten dat dat wel eens tricky kan zijn? ik kan me er weinig bij voorstellen.....
bronquote:UPDATE: The Broome Street apartment was mistakenly believed to be owned by Mary-Kate Olsen, who happened to be on the West Coast in California at the time.
Ah, die zocht ik al ja. Echt zonde..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En ik weet nog zo goed dat ik dit als 16 jarige samen met kwijlende vriendinnetjes keek:
http://youtube.com/watch?v=wWV7LWyTFQM
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En ik weet nog zo goed dat ik dit als 16 jarige samen met kwijlende vriendinnetjes keek:
oohh ja, idd!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ja man. Als je een lekker wijf en een flinke bankrekening hebt en dan nog depressief bent.. Tsss...quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Tjonge jonge jonge, dan heb je al een droomleven en het beter dan 99.9% van de wereldbevolking. En dan nog drugs gebruiken en/of zelfmoord plegen.
Sukkel. Geen medelijden mee.
Maar goed, dit zal het wel weer goed doen in R&P.
Bloemen bij het voetafdrukje van zijn dochterquote:Ledger's Death Doesn't Look Like Suicide
Multiple sources in the NYPD tell TMZ, although it's too early to know, it's looking like Heath Ledger's death was accidental and not suicide.
There have been numerous reports suggesting that Ledger took his own life by ingesting a boatload of pills. Contrary to initial reports, the pills that were "scattered" around Ledger's apartment were actually in containers. We're told the containers were not littering the apartment. Rather, some were in the medicine cabinet and some in other rooms. As we reported, one container was on Ledger's nightstand. Cops found sleeping pills and an anti-anxiety drug in the bedroom.
A rep for the family tells TMZ that detectives have been in touch with Ledger's next of kin and the cops told them that so far there is no evidence suggesting suicide. Of course, until the toxicology reports come in, no one knows for sure.
A well-connected source in the NYPD told us this morning the "operating theory" right now within the department is that it was an accidental death, not suicide.
It's unclear if Ledger's health was a factor. As we first reported, he had pneumonia at the time of his death.
quote:We, Heath's family, confirm, the very tragic, untimely and accidental passing of our dearly loved son, brother and doting father of Matilda. He was found peacefully asleep in his New York apartment by his housekeeper at 3:30 p.m. U.S. time.
We would like to thank our friends and everyone around the world for their well wishes and kind thoughts at this time. Heath has touched so many people on so many different levels during his short life but few had the pleasure of truly knowing him.
He was a down to earth, generous, kind-hearted, life-loving and selfless individual who was extremely inspirational to many. Please now respect our families need to grieve and come to terms with our loss privately.
quote:Heath Ledger’s Autopsy Inconclusive
Wednesday's autopsy was unable to determine how Heath Ledger died, say officials. Additional tests and more time are required.
"The autopsy was inconclusive," New York City Medical Examiner spokeswoman Ellen Borakove tells PEOPLE. "We have to do further testing including toxicology and tissue testing. Neither cause of death or manner of death has been concluded. We expect additional results in 10 days to two weeks."
The 28-year-old star's body was found in the bedroom of his downtown New York City apartment, with prescription sleeping medication nearby.
Another medical-examiner's office spokeswoman, Grace Brugess, also told PEOPLE on Wednesday that Ledger's body is ready to be claimed by the family, which, she said, is still working on funeral arrangements.
Ledger had pneumonia at the time of his death, PEOPLE has confirmed.
Pneumonia Ruled Out
Yet Michael Baden, a prominent forensic pathologist not involved with the investigation, tells PEOPLE that if the pneumonia had been the cause of the actor's death, that would have been evident in Wednesday's initial results, given that it is "readily identifiable at the time of autopsy, because the lungs, instead of being filled with air, are filled with fluid, and we die from pneumonia because we can't breathe."
He notes: "I would assume under the circumstances that if he'd die of pneumonia that would be clearly stated, because of concerns from the family."
As for the meaning of "inconclusive," Baden said, "My interpretation means they didn't find a proper cause of death. That kind of rules out the natural causes, such as a brain hemorrhage, pneumonia or a cardiac abnormality that is common in that age group. That leaves drug overdose as the most likely cause of death."
He adds, "That still needs an interpretation as to intentional or unintentional, but that's done by gathering information about his mental health and his recreational activities by interviewing physicians, neighbors, friends and family."
quote:Michelle Williams 'Devastated' by Heath's Death
Michelle Williams was on location in Sweden, believed to be with 2-year-old daughter Matilda, when she got the news: Heath Ledger was found dead in New York at age 28.
"She's devastated," says a source close to the 27-year-old actress.
Although their three-year relationship didn't last, Williams and Ledger could always agree that their daughter comes first.
"He was absolutely in love with his daughter," says another source. "And he really liked what he did [acting]. He spoiled [Matilda] rotten. He was playful and very funny with her."
The source adds: "I can't believe Matilda is going to grow up without a dad, without knowing her father. And that Michelle will have to deal with having a daughter who's lost her father. She's a survivor. She'll make it, but it's going to be hard. Her first concern is going to be Matilda."
Je haptquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja man. Als je een lekker wijf en een flinke bankrekening hebt en dan nog depressief bent.. Tsss...
quote:TMZ has confirmed with NYPD sources in the Heath Ledger investigation that cops found a $20 bill rolled up "in a certain way" with a powdered substance on it. Our sources say they don't know what the nature of the powder is, but it's being tested at the police lab.
CBS 2 in NYC is reporting cops found drug packets along with the $20 bill in Ledger's apartment.
Our sources say the manner in which the bill was rolled made them "suspicious."
quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
His death may not have been a suicide, but drugs - not just sleeping pills - more likely than not also played a part in the untimely passing of Heath Ledger.
WCBS in New York is reporting that drug packets were found inside the actor's SoHo Apartment, as well as a $20 bill with narcotic residue.
Several drug packets containing an unknown substance were found listed on the official police report from the scene.
It is possible that these items didn't belong to Ledger or that he didn't ingest them on the day of his death, but several reports have stated that Heath had been battling sobriety recently.
Het kan natuurlijk zijn dat het 'verkeerd spul' was waardoor hij uiteindelijk is gestorven... in dat geval zal er geen briefje zijn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:31 schreef Greys het volgende:
Zou hij ook niet een afscheidsbrief hebben achtergelaten aan zijn familie en zeker aan zijn dochtertje, als het opzettelijk was?
Nou ja, je kunt nooit in iemands hoofd kijken ofzo, maar dat lijkt me waarschijnlijk, dat hij dat wel gedaan zou hebben. Echt heel erg zonde
quote:Phelps protesteert bij begrafenis
Woensdag werd bekend dat de Westboro Baptist Church (WBC) van de homofobe kerkleider Fred Phelps van plan is om te gaan protesteren bij de begrafenis van de afgelopen nacht overleden acteur Heath Ledger. Dat werd bekend gemaakt via een flyer die op de website van de kerk gepost werd.
De WBC is een uitermate homofobe kerk die regelmatig protesteert bij begrafenissen van in Irak omgekomen soldaten. Leden van de kerk geloven dat God Amerikaanse soldaten doet omkomen in oorlogsgebieden omdat Amerika niet hard genoeg optreedt tegen homoseksuelen. De kerk krijgt daarvoor wereldwijd veel kritiek, wat hen echter niet tegen hield om onderstaande mededeling te verspreiden (klikken leidt naar pdf op website).![]()
In een speciale verklaring heeft de familie van Ledger vandaag gezegd dat ze denken dat het overlijden van de acteur een ongeluk was, omdat hij normaal altijd heel rustig en bedeesd was. Ze vroegen de pers ook om hen verder de rust te gunnen om het verdriet te verwerken.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onze grote vrienden van de Westboro Baptist Church zullen aanwezig zijn bij zijn begravenis.
[..]
Die mensen moeten eens goed met beide benen op aarde worden gezet. Wat snappen ze niet aan het woord 'acteur'? Ik wil geen doodsverwensingen doen of zo, maar ik wens die lui niks dan slechts toe iig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onze grote vrienden van de Westboro Baptist Church zullen aanwezig zijn bij zijn begravenis.
[..]
[..]
[..]
pfff. idd..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vraag me trouwens wel af waar die incest-rednecks het geld vandaan halen om hun 80 koppige familie naar Australië te vliegen.
te erg, de keerzijde van freedom of speech, of juist het voordeel ervan, zo weet je tenminste wat er om gaat in die mensen hun gestoorde bolletje... kun je er van weg blijven tenminste.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezien, maar de tranen springen me bijna in de ogen als ik het alleen al leesquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:57 schreef milagro het volgende:
omfg.. hoe pijnlijk...
http://www.trouw.nl/laats(...)ger_bezat_geen_drugsquote:Heath Ledger bezat geen drugs
(Novum/Ap) - In het appartement van Heath Ledger zijn geen drugs aangetroffen, zoals eerder werd gemeld. Ook in het opgerolde bankbiljet dat de politie vond bij de overleden acteur zaten geen sporen van cocaïne of andere illegale substanties, die veelal met een bankbiljet worden opgesnoven.
Wel was de acteur in het bezit van zes verschillende soorten voorgeschreven medicijnen, waarvan er drie uit Europa afkomstig waren. Zo gebruikte hij onder meer pillen om paniekaanvallen te onderdrukken en een slaapmiddel. De Europese middelen vergaarde Ledger vermoedelijk in Londen, waar hij onlangs was voor filmopnamen.
Het levenloze lichaam van de 28-jarige Ledger werd dinsdag in zijn appartement in New York aangetroffen door zijn huishoudster en masseuse. Volgens de politie is de kans groot dat de acteur is bezweken aan een overdosis pillen.
De geruchten dat Ledger overleed in het appartement van Mary-Kate Olsen zijn inmiddels in de kiem gesmoord. Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was.
Olsen zei dat ze haar beveiligingspersoneel zou sturen, maar luttele minuten later realiseerde de huishoudster zich dat hij mogelijk dood was, waarna ze opnieuw Olsen belde, en vervolgens het alarmnummer. Wat de precieze relatie tussen Ledger en Olsen was, is nog onduidelijk.
Ledger werd vorig jaar genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in 'Brokeback mountain', waarin hij een homoseksuele cowboy speelde. Tijdens de opnamen ontmoette hij actrice Michelle Williams, met wie hij een relatie kreeg en zich verloofde. Vorig jaar ging het stel uit elkaar. Ze hebben een dochter, de 2-jarige Matilda Rose.
Da's nog veel erger!quote:Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was.
Verschillende medicijnen door elkaar gebruiken kan funest zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)ger_bezat_geen_drugs
Geen drugs dus waarschijnlijk. Gewoon een overdosis slaappillen...blijft alleen de vraag hoe hij daar een overdosis van heeft kunnen nemen
"God hates fags blabla.. " Says who? God heeft toch iedereen lief? Dus.. ook homos! En bovendien is.. was heath niet eens homo. Maar speelde ie een homo. Ook wel door velen 'acteruen' genoemd. En tis 2008! Some people are gay. En dat zijn ze al zo lang de aarde rond is en draait om zijn as. So GET OVER IT!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
http://i26.tinypic.com/i3w3s7.jpg
Dat lijkt mij dan idd ook hetgeen wat er gebeurt is. En denk dan niet dat het zelfmoord is geweest maar eerder een "ongelukje" helaas.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verschillende medicijnen door elkaar gebruiken kan funest zijn.
geeft niet, my thoughts exactly.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
"God hates fags blabla.. " Says who? God heeft toch iedereen lief? Dus.. ook homos! En bovendien is.. was heath niet eens homo. Maar speelde ie een homo. Ook wel door velen 'acteruen' genoemd. En tis 2008! Some people are gay. En dat zijn ze al zo lang de aarde rond is en draait om zijn as. So GET OVER IT!
Damn... sukkels![]()
sorry, ff wat frustratie...
http://www.nu.nl/news/140(...)e_kerstdagen%27.htmlquote:'Heath Ledger had onrustige kerstdagen'
De Australische acteur Heath Ledger, die dinsdag dood werd gevonden in zijn appartement in New York, was in de kerstvakantie prikkelbaar en onrustig.
Hij was onder meer geïrriteerd over het feit dat hij tijdens de kerst niet bij zijn dochter Matilda kon zijn. Dat heeft het model Sophie Ward, een goede vriend van Ledger, verteld aan Australische media.
"Hij gebruikte echter geen drugs of drank", nuanceerde Ward haar uitlatingen meteen. De autopsie op het lichaam van de acteur, onder meer bekend van de film Brokeback Mountain, heeft geen duidelijk uitsluitsel gegeven over de oorzaak van zijn dood.
Paniekaanvallen
Woensdag werd bekend dat de acteur in het bezit was van zes verschillende soorten voorgeschreven medicijnen. Zo gebruikte hij onder meer pillen om paniekaanvallen te onderdrukken en een slaapmiddel.
Het medisch onderzoeksteam verwacht pas over twee weken met zekerheid te kunnen zeggen hoe de Hollywood-ster is gestorven.
Mary-Kate Olsen
De geruchten dat Ledger overleed in het appartement van Mary-Kate Olsen zijn inmiddels in de kiem gesmoord. Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was.
Morgen al?quote:Uitvaartdienst Heath Ledger vrijdag in New York
De uitvaartdienst voor de acteur Heath Ledger vindt vrijdag plaats in New York. De familie van de Australische acteur, die dinsdag dood werd gevonden in zijn appartement in New York, is op weg naar de Big Apple. Dat meldde het showbizzblad People donderdag.
Dat meldde het showbizzblad People donderdag.
De meeste familieleden van Ledger komen uit de Australische stad Perth. Een oom die in Californië woont, vertelde aan People dat hij via de pers op de hoogte kwam van de dood van zijn neef. „Ik belde zijn moeder op om te vragen wat er was gebeurd, maar zelfs zij wist van niets. Ook zijn vader hoorde het via de media. Een verschrikkelijk manier om zoiets te weten te komen.”
Een manager van de kapel waar de dienst plaatsvindt, liet weten dat de familie heeft gevraagd geen informatie over de rouwplechtigheid naar buiten te brengen.
De productie van Ledger's laatste film, The Imaginarium of Doctor Parnassus, is uitgesteld. De acteur was vlak voor zijn dood aan deze film bezig in Londen. De producers weten nog niet of zij een nieuwe acteur voor Ledger's rol gaan zoeken of dat zij de film volledig schrappen.
Er heerst nog grote onduidelijkheid over Ledger's dood. Het medisch onderzoeksteam verwacht pas over twee weken met zekerheid te kunnen zeggen hoe de Hollywood-ster is gestorven. Een oom van de acteur veegde in een uitzending van The Early Show (CBS) alle geruchten over zelfmoord van tafel. „Hij genoot van het leven. Een familiebijeenkomst of feest kwam pas op gang als hij er was.”
De oom voegde daaraan toe dat het vaderschap alles voor Ledger betekende. De acteur had een 2-jarige dochter uit zijn relatie met de actrice Michelle Williams. Zij arriveerde woensdag al in New York.
Tacky bucket of slime seasoned with vomit.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sophie Ward is een actrice van in de 40, Gemma Ward een (australisch) model. Wie van de twee zullen ze bedoelen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:38 schreef Esraa het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/140(...)e_kerstdagen%27.html
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sophie Ward is een actrice van in de 40, Gemma Ward een (australisch) model. Wie van de twee zullen ze bedoelen?
zo duidelijker misschienquote:Australian model Sophie Ward, whose sister Gemma was dating Ledger, said he was "edgy", adding: "He said he was going to London but was upset because he could not see his daughter as much as he would like to."
quote:Mary-Kate Olsen & Heath Ledger Were Dating
Mary-Kate Olsen and Heath Ledger were dating for three months before Heath’s death, reports People.
Ledger, 28, and Mary-Kate, 21, first met summer 2006, when he was living at Hollywood’s Chateau Marmont.
“Mary-Kate and Heath were casually dating for three months before Heath’s death,” a source reveals. “They were hooking up, but neither were particularly interested in making it exclusive… They had a bond that was based on partying, and they had the same tastes in partying … like, in terms of where they liked to hang out in New York, what time they would want to go out. They just had the same sensibility.”
Earlier this week, New York Post and Daily News reported that the two were dating.
Michelle en dochtertje denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef Maddy_K het volgende:
Wie zijn die mensen die in die auto zitten?
Right.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:49 schreef PogueMahone het volgende:
Opvallend dat hij een film wilde maken over Nick Drake, die stierf op zijn 26ste aan een overdosis pillen
Stel je niet aan. Dit is 'n Nederlands forum, lekker belangrijk. Dat kwetst niemand hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry maar als je het echt 'aah gossie' vindt, zou je die foto niet plaatsen. Smakeloos zeg.
Oh en het filmpje waarin Heath Ledger in een lijkenzak naar buiten wordt gereden is zeker niet smakeloos?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry maar als je het echt 'aah gossie' vindt, zou je die foto niet plaatsen. Smakeloos zeg.
Dat staat er ook niet, maar ze heeft het over de tegenstelling om het wel te posten en daarbij te zetten dat het zielig is, terwijl het eigenlijk smakeloos is tegenover de gefotografeerden (of ze het hier nu zien of niet). Ik snap wel wat ze bedoelt, je vindt het aan de ene kant zielig maar je post het wel op dit forum. Nou ja, kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind het ook smakeloos.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Dit is 'n Nederlands forum, lekker belangrijk. Dat kwetst niemand hoor
Dat inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet, maar ze heeft het over de tegenstelling om het wel te posten en daarbij te zetten dat het zielig is, terwijl het eigenlijk smakeloos is tegenover de gefotografeerden (of ze het hier nu zien of niet). Ik snap wel wat ze bedoelt, je vindt het aan de ene kant zielig maar je post het wel op dit forum. Nou ja, kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind het ook smakeloos.
Zucht, word je er zelf nooit eens moe van om altijd maar dezelfde mening te hebben als Spees_Eend?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet, maar ze heeft het over de tegenstelling om het wel te posten en daarbij te zetten dat het zielig is, terwijl het eigenlijk smakeloos is tegenover de gefotografeerden (of ze het hier nu zien of niet). Ik snap wel wat ze bedoelt, je vindt het aan de ene kant zielig maar je post het wel op dit forum. Nou ja, kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind het ook smakeloos.
Hij kon niet slapen en werd vervolgens wakker?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:28 schreef Vivi het volgende:
he wasn't able to sleep, and the investigators think he woke up
Dat filmpje heb ik niet gezien en hoef ik niet te zien, en het gaat erom dat je een foto plaatst van een rouwende vrouw en het dochtertje van een overleden man en dan wel ach gossie zegt. Als je het echt zielig zou vinden dan zou je geen foto neerzetten van nabestaanden die worden belaagd door de paparazzi. DAT bedoel ik, los van de foto die inderdaad ook smakeloos is.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:44 schreef Esraa het volgende:
[..]
Zucht, word je er zelf nooit eens moe van om altijd maar dezelfde mening te hebben als Spees_Eend?
Ik vraag me trouwens wel af waarom jullie over deze foto vallen (en mijn reactie) en niet over dat ene filmpje? Dat is dan toch ook smakeloos tegenover Heath Ledger?
Naar mijn mening is dat filmpje honderdmaal smakelozer dan deze foto.
Wat dan weer verdacht is want op ongeveer 4 van de 5 biljetten is bijv. cocaine te vinden.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had gehoord dat er geen drugs op dat biljet zat.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kon niet slapen en werd vervolgens wakker?
Juistem.
Maar coke en heroïne verklaren wellicht wel dat opgerolde dollarbiljet dat zou zijn gevonden. Ik kan me geen andere reden voorstellen om een geldbiljet op te rollen.
Ik ben er keimoe van.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:44 schreef Esraa het volgende:
[..]
Zucht, word je er zelf nooit eens moe van om altijd maar dezelfde mening te hebben als Spees_Eend?
Tsja, in het Beroemd&Zwanger topic zijn jullie ook al zo'n kliekjequote:
quote:'Heath stierf natuurlijke dood'
Bronnen rondom het onderzoek naar Heath Ledger´s doodsoorzaak beweren dat hij niet is overleden aan een overdosis, maar dat een hartaanval de oorzaak is.
De speculaties over het overlijden van de jonge acteur zijn niet van de lucht. Eerder werd gezegd dat zijn dood is te wijten aan een overdosis, maar zolang er nog geen definitieve uitslag is van alle testen blijft het gissen. Nu vertellen bronnen rondom het onderzoek dat hij een natuurlijke dood stierf, omdat er weinig giftige stoffen in zijn bloed zouden zijn gevonden.
Zij denken aan een hartaanval, meldt TMZ. Want ook al was Heath pas 28 jaar, het zal niet de eerste keer zijn dat het hart van een jong iemand het zomaar begeeft. Wordt vervolgd...
http://www.thesun.co.uk/s(...)re/article744835.ecequote:Ledger's tragic no to rehab
HEATH LEDGER’s girlfriend tried to get the tragic Brokeback Mountain star into rehab for drug abuse, it was reported last night.
Actress MICHELLE WILLIAMS - mum of Ledger’s daughter Matilda, two - drove him to a clinic to be treated for heroin, cocaine and alcohol abuse.
But the Aussie actor refused and claimed he could beat his demons alone, sources said.
Ledger, 28, was found dead in his New York apartment last week, surrounded by packets of prescription pills. The cause of death has yet to be established.
Michelle, 27, split from Ledger last year after he broke his vow to clean up. But friends told a US mag that Ledger had recently seen counsellors.
One pal said: “A week before he died, he admitted he needed help. We were thrilled.”
quote:Ex Heath Ledger: 'Mijn hart is gebroken'
De ex van Heath Ledger, actrice Michelle Williams heeft zich uitgesproken over zijn dood.
Michelle (27) heeft een statement uitgebracht waarin staat: “Laat ons alstublieft in stilte rouwen. Mijn hart is gebroken. Ik ben de moeder van het meest groothartige, positieve en mooiste meisje dat precies op haar vader lijkt. Het enige dat ik kan doen is me vasthouden aan zijn aanwezigheid die in haar voorleeft, en zich elke dag aan ons openbaart. Zijn familie en ik kijken naar Matilda terwijl ze fluistert tegen bomen, knuffelt met dieren en twee stappen tegelijkertijd neemt, en weten dat hij nog steeds bij ons is. Ze zal opgroeien met de mooiste herinneringen aan haar vader."
Dit meldt US Magazine.
quote:In a statement released through Ledger's publicist, the actor's father, Kim, said Wednesday: "While no medications were taken in excess, we learned today the combination of doctor-prescribed drugs proved lethal for our boy. Heath's accidental death serves as a caution to the hidden dangers of combining prescription medication, even at low dosage.
quote:After weeks of mourning, family and friends of Heath Ledger, including former girlfriend Michelle Williams, ran into the water off Perth's Cottesloe Beach, one of Heath's favorite oceanside spots.
quote:Ex probeerde Heath Ledger te redden.
Actrice Michelle Williams heeft geprobeerd haar ex Heath Ledger er toe te bewegen naar een afkickkliniek te gaan. Zij was in de laatste dagen voor zijn dood in januari bij hem.
Dit meldt de showbizzwebsite TMZ. Tot nu toe werd aangenomen dat Ledger alleen was in de dagen voordat hij stierf.
De acteur was er in de dagen voor zijn dood mentaal slecht aan toe. Williams wilde dat Ledger naar een kliniek ging voor zijn drugsverslaving.
Ledger en Williams hadden samen een dochter van twee, Matilda. Dit meisje en haar moeder stonden niet in het testament van de acteur, zo werd deze maand bekend gemaakt.
De familie van de overleden Ledger heeft echter aangegeven dat de twee niets tekort zal komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |