creepy idd....quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:18 schreef Scarface2004 het volgende:
wordt een rare campagne, als ze het zo laten
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet goed uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Een van de laatste foto's van Heath...
[ afbeelding ]
de laatste berichten lijken toch dat het niet zijn bedoeling was om dood te gaan... hij had een behoorlijke voorraad slaappillen waarmee hij ws per ongeluk overgedoseerd heeft...
Zijn laatste rol was die van een junkie, geloof ik. Volgens mij heeft-ie zich teveel willen inleven. Dat las ik tenminste ergens. Blijft tragisch. Zijn kindje heeft ook heel sterke trekken van hem.quote:
nou heb ik geen verstand en ervaring met slaappillen, maar hoe overdoseer je zoiets per ongeluk, denk ik dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Een van de laatste foto's van Heath...
[ afbeelding ]
de laatste berichten lijken toch dat het niet zijn bedoeling was om dood te gaan... hij had een behoorlijke voorraad slaappillen waarmee hij ws per ongeluk overgedoseerd heeft...
in een dronken bui of onder invloed van andere drugs doe je ook af en toe iets vreemd, en ja met het aanzicht van Mary_Kate in de ochtend....quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nou heb ik geen verstand en ervaring met slaappillen, maar hoe overdoseer je zoiets per ongeluk, denk ik dan.
een handje vol in 1 keer... en dan niet weten dat dat wel eens tricky kan zijn? ik kan me er weinig bij voorstellen.....
ja okay, eerst wat anders genomen en dan daar bovenop slaappillen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef Re het volgende:
[..]
in een dronken bui of onder invloed van andere drugs doe je ook af en toe iets vreemd, en ja met het aanzicht van Mary_Kate in de ochtend....
Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord slaappillen?
Hij was gewoon oververmoeid en heeft per ongeluk te veel ingenomen.
quote:Schimmels zijn een ongebruikelijke oorzaak van longinfecties en komen meestal voor bij mensen met immuunstoornissen zoals AIDS, chemo-patiënten en bij intraveneuze drugsgebruikers
Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.
Bovendien lag hij omringd door pillen op bed, dus zoveel kunnen het er niet geweest zijn.
Ik denk eerder een combinatie van drugs en slaappillen dan, je neemt niet per ongeluk teveel pillen in, en zeker niet in dodelijke hoeveelheden.
Het zijn echt geen onschuldige pilletjes. Ze kunnen wel degelijk fatale gevolgen hebben, vooral als je iets anders onder de leden hebt en inderdaad, in combi met alcohol etc. Maar het is makkelijker dan je denkt een dodelijke combi te maken, met voorgeschreven en 'te verkrijgen' pillen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.
Bovendien lag hij omringd door pillen op bed, dus zoveel kunnen het er niet geweest zijn.
Ik denk eerder een combinatie van drugs en slaappillen dan, je neemt niet per ongeluk teveel pillen in, en zeker niet in dodelijke hoeveelheden.
Hier gok ik ook op, naar wat ik gelezen heb was hij gewoon depressief en vreselijk rusteloos en als je gek wordt van je eigen onrustige gedrag wil je wel eens gekke dingen doen om dar vanaf te komen.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.
Zonde.
Tsja of hij voelde zich zo ziek vanwege die longontsteking in combinatie met slapeloosheid etc. dat hij per ongeluk teveel slaappillen heeft ingenomen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.
Zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |