abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56242455

Jezus, wat erg zeg. Het leek me nooit al zo'n vrolijke Frans maar goed, dit is dan wel heel erg het uiterste (als het met opzet was dan). En waarom was ie bij Mary Kate Olsen? Of begrijp ik het niet goed? zit in de haast dus heb niet alles letterlijk gelezen
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_56242709
Hoorde 't vanmorgen op de radio... Heath dood....:'(
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:51:35 #103
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_56242736

Boehoe.....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_56242804
pi_56242820
gister om 11 uur smsje van vriendin.. en ik lag al in bed! maar ben uit bed gesprongen en toch de pc aangezet!
ik ben ook geshockeerd!

ik vond het de meest getalenteerde acteur (categorie mannelijk 20-30)

Wat zielug! en wat betreft al de roddels.. autopsie is vandaag, dus eerst dat maar es afwachten...
of het slaappillen (over-the-counter sleeping pills) of drugs zijn geweest.. we zullen het snel genoeg weten.

Heb je trouwens die reacties van die familie gehoord... in eerste instantie ontkenden ze de berichten! oftewel... de media wist het eerder en ze hebben het in eerste instantie van de media moeten horen!
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 01:18 schreef Scarface2004 het volgende:
wordt een rare campagne, als ze het zo laten

[ afbeelding ]
creepy idd....
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:25:59 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56243150
Een van de laatste foto's van Heath...

de laatste berichten lijken toch dat het niet zijn bedoeling was om dood te gaan... hij had een behoorlijke voorraad slaappillen waarmee hij ws per ongeluk overgedoseerd heeft...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_56243206
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
de laatste berichten lijken toch dat het niet zijn bedoeling was om dood te gaan... hij had een behoorlijke voorraad slaappillen waarmee hij ws per ongeluk overgedoseerd heeft...
Hij ziet er niet goed uit.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:31:10 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56243243
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hij ziet er niet goed uit.
Zijn laatste rol was die van een junkie, geloof ik. Volgens mij heeft-ie zich teveel willen inleven. Dat las ik tenminste ergens. Blijft tragisch. Zijn kindje heeft ook heel sterke trekken van hem.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_56243246
Ow jakkes, ik schrok er toch wel van. Veel sterkte voor Michelle en zijn dochtertje, en alle nabestaanden
I had a signature once. It was awful.
pi_56243272
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
nou heb ik geen verstand en ervaring met slaappillen, maar hoe overdoseer je zoiets per ongeluk, denk ik dan.

een handje vol in 1 keer... en dan niet weten dat dat wel eens tricky kan zijn? ik kan me er weinig bij voorstellen.....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:34:41 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56243313
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef milagro het volgende:

[..]

nou heb ik geen verstand en ervaring met slaappillen, maar hoe overdoseer je zoiets per ongeluk, denk ik dan.

een handje vol in 1 keer... en dan niet weten dat dat wel eens tricky kan zijn? ik kan me er weinig bij voorstellen.....
in een dronken bui of onder invloed van andere drugs doe je ook af en toe iets vreemd, en ja met het aanzicht van Mary_Kate in de ochtend....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56243371
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef Re het volgende:

[..]

in een dronken bui of onder invloed van andere drugs doe je ook af en toe iets vreemd, en ja met het aanzicht van Mary_Kate in de ochtend....
ja okay, eerst wat anders genomen en dan daar bovenop slaappillen...

en idd, wat moest hij nu weer met die gremlin Olson
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:40:38 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56243447
Hij huurde toch enkel haar appartement?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56243576
Heath bij Ellen, een toen nog vrolijke Heath, wel dodelijk nerveus, wat ik altijd zo schattig vind, zo beroemd en dan toch zenuwachtig als je in een talkshow verschijnt

http://www.youtube.com/watch?v=fkOpJsdjrEU

jammer dat hij niet meer meemaakt dat die kleertjes nog gaan passen
pi_56243719
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Marble het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord slaappillen?

Hij was gewoon oververmoeid en heeft per ongeluk te veel ingenomen.
Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.
Bovendien lag hij omringd door pillen op bed, dus zoveel kunnen het er niet geweest zijn.
Ik denk eerder een combinatie van drugs en slaappillen dan, je neemt niet per ongeluk teveel pillen in, en zeker niet in dodelijke hoeveelheden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56244136
Misschien speelde zijn longontsteking ook wel een rol...je bent dan nl. vrij benauwd. En, maar dit is heel vergezocht maar hey; dit is SHO! :
quote:
Schimmels zijn een ongebruikelijke oorzaak van longinfecties en komen meestal voor bij mensen met immuunstoornissen zoals AIDS, chemo-patiënten en bij intraveneuze drugsgebruikers
pi_56244138
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat wordt misschien de publieke reden, maar het is nog behoorlijk moeilijk om aan slaappillen dood te gaan, hoor.
Bovendien lag hij omringd door pillen op bed, dus zoveel kunnen het er niet geweest zijn.
Ik denk eerder een combinatie van drugs en slaappillen dan, je neemt niet per ongeluk teveel pillen in, en zeker niet in dodelijke hoeveelheden.
Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.

Zonde.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:20:14 #118
85962 ioko
I Appear Missing
pi_56244177
Eerst verbijsterd dat ie dood is, maar er zijn toch wel signalen dat hij niet goed in zijn vel zat. iig veel te vroeg overleden en jammer dat we hem niet meer zullen zien acteren.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:22:27 #119
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_56244226
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Het zijn echt geen onschuldige pilletjes. Ze kunnen wel degelijk fatale gevolgen hebben, vooral als je iets anders onder de leden hebt en inderdaad, in combi met alcohol etc. Maar het is makkelijker dan je denkt een dodelijke combi te maken, met voorgeschreven en 'te verkrijgen' pillen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_56244260

[ Bericht 100% gewijzigd door nonserviam op 23-01-2008 10:27:53 ]
Ce ne fut pas Waterloo, mais ce ne fut pas Arcole.
Ce fut l'heure où l'on regrette d'avoir manqué l'école.
pi_56244665
het officiele bericht is vooralsnog dat doodsoorzaak onduidelijk is, maar dat er slaappillen (over-the-counter, dus te halen bij de kruidvat ) in his VICINITY zijn gevonden (dichtbij hem)... en niet dat ie surrounded was...
dat maken alleen de roddelrubrieken ervan!

Aids vind ik extreem vergezocht!
maar ik heb er nog wel eentje als we aan het gokken zijn: misschien is hij er wel 1, die zo jong een hartaanval heeft gehad! (gebeurt ook wel es hoor)
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_56244698
Wat een onzin van een poster hiervoor dat je dus geen zelfmoord zou mogen plegen als je rijk en beroemd bent. Zelfmoord willen plegen heeft te maken met je mind, niet met geld.
Wat een achterlijke opmerking
pi_56244741
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Meh, om even lekker te speculeren heb ik het idee dat zijn slapeloosheid en zijn laatste twee rollen hem gewoon te veel werden en hij nu gvd eens een keer goed wilde slapen. Pillen werkten niet, dus hopla, nog meer. En meer. Gewoon op denk ik.

Zonde.
Hier gok ik ook op, naar wat ik gelezen heb was hij gewoon depressief en vreselijk rusteloos en als je gek wordt van je eigen onrustige gedrag wil je wel eens gekke dingen doen om dar vanaf te komen.....
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:52:50 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56244894
Jeetje, ik ben in shock, ik vond hem wel iemand die eruit sprong, van zijn generatie acteurs. Sowieso vond ik hem geniaal in BB Mountain. Heb hem enkele jaren geleden nog bij Oprah gezien, toen hij en Michelle net samen waren, toen was ie ook zo verlegen, lief was dat.

Wat tragisch zeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56244916
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Zonde.
Tsja of hij voelde zich zo ziek vanwege die longontsteking in combinatie met slapeloosheid etc. dat hij per ongeluk teveel slaappillen heeft ingenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')