Dat sowieso, blijft een leuk toernooitje voor de jeugd.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Supporters al naar huis. En terecht trouwens.
die indruk wekken ze al vanaf de 1e minuut.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
... iedereen is weer scherp, liever in de LC verliezen dan in de PL.
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:27 schreef DutchGooner het volgende:
GVD, Wat doe je AW. Je gaat toch geen Adebayor en Eduardo brengen!?
20quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe lang hadden die neuzen nu al niet van Arsenal gewonnen? Een wedstrijd of 18 of zoiets?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:56 schreef fanneke het volgende:
'We're going to Wembley' hoor je dat zooitje zingen.
Waarschijnlijk moeten de meeste aan hun Opa's vragen waar dat 'Wembley' eigenlijk ligt.
quote:
Nu weer de PL en CL, het echte grote werk dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Dos37 het volgende:
Nou dit hebben we ook weer gehad, nu weer naar de orde van de dag.
Geen Lampard en geen SWP (of is die voor morgen weer fit?), dat wordt een makkie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
spijt me
![]()
Morgen eerste doelpuntje Anelka neem ik aan.
Jenas speelde vandaag toch wel zeer fraai.
Lampard is er idd uit. SWP twijfelgevalletje. Dit is wat Grant zei vandaag:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Geen Lampard en geen SWP (of is die voor morgen weer fit?), dat wordt een makkie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Everton nog twijfels? Allebei problemen met de ACN, dus dat scheelt.
quote:Everton are hoping for a repeat of the famous Bayern Munich night with the fans right behind the team from the kick off. We will have to do it without The Yak, and Joey Yobo from the first leg, but we will have Arteta and Osman back to play the footy. Ossie is a doubt however along with Manny, AJ, and Hibbo, but all should be ok and will undergo fitness tests in the morning. Two one down from the first leg, the Blues have it all to do, but with 37,000 plus Evertonians singing their hearts out, and the players playing their socks off, it is a battle we can win.
Moyesy says: "It’s going to need a monumental performance by us. But we’ve had some really impressive performances this season against the big teams – we haven’t beat them as yet – but we’ve had some big performances when you look at the Arsenal game and the Man Utd game, so something has got to give. The final is a long, long way away yet. We’ve got a very hard semi-final to get through first, so to talk about winning the cup is too premature for me. All I can think about is trying to get through a very difficult second leg of a cup tie. Everton have been in a position like this many, many times before so it’s not new to the club. It’s not as if Everton Football Club have never been in a semi-final or a final so we shouldn’t be surprised by what we’ve produced so far."
Mikel Arteta says: “To get to a final with Everton would be so special. It has been too long since this club was at a major final and we want to put that right. It would be massive for everyone if we could do that. Getting to a final is really important for a club’s development. Winning also guarantees you a place in Europe as well. It is just a question of small details. The big teams are used to it and they know how to get the results they need to get to finals.
We have to believe that we can do the same. Hopefully we can deal with the pressure. I’ve won a couple of things before and the feeling is amazing. If you win, all the effort you have put in to get there comes through your body. You feel unbelievable and we all want to experience that here. We know how big it is going to be. It is going be absolutely massive, one of the biggest I have ever played for this club. We will be doing everything that we can to make sure we go through. It was so disappointing to miss the first leg. It was a really difficult game to watch. We had some players missing but now we have nearly everyone fit and though we lost the first leg, we still have a really big chance to go through. So let’s just go and do it.
We will give Chelsea a lot of respect. They deserve it as they are a great team with great players. They have players who can win a game for them, even when they are not playing well. We will have to be careful. But we are very enthusiastic and we want to do it.”
Kipper's XI To Start: Howard, Hibbert, Jagielka, Lescott, Valente, Osman, Carsley, Neville, Arteta, Cahill, Johnson,
Everton from: Howard, Wessels, Hibbert, Neville, Jagielka, Lescott, Stubbs, Valente, Osman, Cahill, Carsley, Arteta, Gravesen, Johnson, Vaughan, Anichebe
Deel 2 maar was een typefoutquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef RayMania het volgende:
Is dit deel #8?
Toetsenbord had ik omgedraaidquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
De 8 en de 2 zitten dan ook erg dicht bij elkaar
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Dat publiek alsof ze kampioen zijn geworden
quote:Everton have that one away goal, which will raise the stakes if the deadlock has not been broken late in the game. It would only count double should the scores be level at the end of extra time, not 90 minutes. Any advantage is lessened by that fact that, for example, a 1-0 Everton lead after normal time (2-2 aggregate) would give Chelsea an extra 30 minutes in which to hit the Goodison net.
Weer 5-1? Dat lijkt me erg sterk. Chelsea heeft de laatste jaren dacht ik een keer met 3-0 verloren, maar dat was het wel zo'n beetje met de hoge nederlagen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef Dos37 het volgende:
Allebeide teams dus geplaagd door de ACN.
Hopelijk kan Everton netzo uithalen als Sperz gister
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:58 schreef mcyodogg het volgende:
En weer naar Wembley, wordt een tweede thuishaven zo
Tweede helft was al wat vermakelijker. Maka was groots, Cech met weer een aantal formidabele reddingen. Maar twee keer winnen van Everton, dan doe je het goed.
Briljante assist van Malouda ook.
UEFA cup winnen kan ook denk ik....of ben je dan niet geplaatst voor volgend jaar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:06 schreef Ludacriss het volgende:
Ach het is natuurlijk wel de 3de rangs toernooi van Engeland maar voor de Spurs staat er toch wel een uefa cup plaats op het spel. Dit is namelijk de enige manier om dat nog te behalen.
Het kan ook moeilijk nog erger dan die FA Cup finalequote:Op zondag 24 februari 2008 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
Het is leuker dan de FA Cup finale, maar minder leuk dan de finale van een jaar geleden.
Begin was het even ongeconcentreerd, vooral dat moment met Berbatov was schrikken. Maar daarna ging Chelsea beter voetballen, verdiende het 3 vrije trappen, en ja, dan gaat er wel een in.
K2 (Kieft en Kees) hebben een lol johquote:Op zondag 24 februari 2008 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en nog iets:
''Daar is Drogba, DROGGGBA''
Kees Jansma toch![]()
In een finale weten de spelers zich toch wel op te peppen al is het voor een penaltyquote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef dronkeykong het volgende:
Keane zag er niet echt fris meer uit.
Had ook Bent kunnen brengen voor Keane, dan hou je nog dreiging voorin.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef dronkeykong het volgende:
Keane zag er niet echt fris meer uit.
Als ze achterin geen gekke dingen doen dan komt het goedquote:Op zondag 24 februari 2008 18:23 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Had ook Bent kunnen brengen voor Keane, dan hou je nog dreiging voorin.
Maargoed, nog een klein kwartier en het maakt hopelijk niet meer uit.
Mourinho aan de andere kant...quote:
Voor Spurs was vandaag cruciaal, ik denk dat dat het verschil heeft gemaakt. Op het eind ontbrak het Chelsea een beetje aan geluk, ze zetten enorm druk op Spurs maar zoals je al zegt viel ie gewoon niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, kutzooi.
Ik denk dat we vandaag gewoon de ongelukkigste waren. Paar ballen die gewoon net even verkeerd vielen, zowel in het eigen strafschopgebied als bij de tegenstander. Er was niet echt een betere vandaag, het kon beide kanten op. De jongens hebben alles gegeven in de verlenging, dat had ik meer willen zien in de reguliere speeltijd. Pas toen herkende ik de mentalitiet weer echt.
Finales verliezen is altijd kut, zelfs de League Cup.
Gefeliciteerd Spurs.
Dat is dus het enige mindere aan de winst. Niet netjes hoe ze Jol weggestuurd hebben. Maargoed, ze winnen nu iets en dus hebben ze gelijk gehad om hem weg te sturen.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Woodgate man of the match.
Mooie beelden
Jol is nu echt vergeten
Idd en dit is gewoon een mooie prijs.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:!!!!!!!!!
Eerst Arsenal en daarna Chelsea. Hoe mooi wil je het hebben, dit geeft een matige beker een hele dikke gouden rand.
Arse speelt meestal wel met jonkies, maar Chelski stond idd gewoon met de beste selectie op het veld.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd en dit is gewoon een mooie prijs.
Je moet toch veel ronde's doorkomen en de elftallen speelden gewoon in hun beste opstelling.
De spelers vierden het alsof ze wereldkampioen waren geworden
Dat en een aantal spelers van Chelsea die echt beroerd speelden. SWPquote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, kutzooi.
Ik denk dat we vandaag gewoon de ongelukkigste waren. Paar ballen die gewoon net even verkeerd vielen, zowel in het eigen strafschopgebied als bij de tegenstander. Er was niet echt een betere vandaag, het kon beide kanten op. De jongens hebben alles gegeven in de verlenging, dat had ik meer willen zien in de reguliere speeltijd. Pas toen herkende ik de mentalitiet weer echt.
Finales verliezen is altijd kut, zelfs de League Cup.
Gefeliciteerd Spurs.
Ik denk dat ze bij Spurs er toch meer voor deden. Voor hen is de league cup ook een grotere prijs. Daarnaast heeft Spurs ook wel degelijk een aantal zeer goede spelers. Als het bij Chelsea niet goed loopt kunnen die gewoon verliezen. Spurs staan misschien wat laag door de slechte start maar buiten de top 3 doen ze voor niemand onder wat kwaliteit betreft.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ja Belletti kon je na 12 seconde al wisselen.
Maar ik begrijp het niet. Er staan toch gewoon goede spelers op het veld? Nee, niet allemaal van die balkunstenaars als bij Barcelona of Man.U, maar toch gewoon topspelers die Tottenham opzij kunnen zetten in zo'n finale?
Laatste prijs voor Arsenal is ook al weer 2 jaar terug ofzo ?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arse speelt meestal wel met jonkies, maar Chelski stond idd gewoon met de beste selectie op het veld.
de FAC in 2005 zelfs maar de LC is niet belangrijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laatste prijs voor Arsenal is ook al weer 2 jaar terug ofzo ?
Een prijs is een prijs.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de FAC in 2005 zelfs maar de LC is niet belangrijk.
Mwa, treble is toch mooier dan een dubbel.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de FAC in 2005 zelfs maar de LC is niet belangrijk.
Je hebt prijzen, de FAC en PL en prijsjes zoals de LC en CS.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een prijs is een prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |