Met van persie dus, zal mij benieuwen doe maar een mooie 3-3 ofzoquote:Arsenal (from): Fabianski, J Hoyte, Senderos, Djourou, Traore, Diaby, Gilberto, Denilson, Diarra, Eduardo, Bendtner, Mannone, Walcott, G Hoyte, Randall, Lansbury, Gibbs, Perez, van Persie.
Tottenham (from): Robinson, Chimbonda, Dawson, Lee, King, Rocha, O'Hara, Jenas, Malbranque, Boateng, Lennon, Keane, Berbatov, Defoe, Cerny, Taarabt, Bent, Kaboul, Stalteri, Tainio.
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoe komt het? Geen belangstelling, te duur of lastig om aan kaartjes te komen door allerlei restricties?
dat NBA gelul moet eerst af zijn denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
GVD, Geen Arsenal v sperz!!!?
Weet ik maar ik verwacht dat ze er om 20.40 inkomen en dan wil ik dat ook hebben ipv dat gezever.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef leroytje het volgende:
prutsers!
De wedstrijd begint pas om 21.00uur!
http://www.myp2p.eu/quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:55 schreef leroytje het volgende:
trouwens, weet iemand het sopcast kanaal voor de wedstrijd?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:57 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er al opstellingen? Keep me posted
Tottenham verknalt het wel weer in de returnquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
Dit gaat vandaag niet meer goedkomen vandaag
Vooralsnogquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef DutchGooner het volgende:
Als die muppets vandaag niet van ons kunnen winnen zal dat de komende jaren niet meer gebeuren...
Toch een redelijk sterke selectie voor Arsenal.quote:sperz: Cerny, Chimbonda, Dawson, King, Lee, Lennon, Jenas, Tainio, Malbranque, Keane, Berbatov
Subs: Robinson, Boateng, Defoe, Huddlestone, O'Hara
Arsenal: Fabianski, Sagna, Justin Hoyte, Gallas, Traore, Hleb, Denilson, Gilberto, Diaby, Walcott, Bendtner
Subs: Mannone, Fabregas, Eduardo, Flamini, Adebayor
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
Ik had eigenlijk meer eerste keus in de basis verwacht. Leuk dat ze doen dat deze cup voor 'the kids' is, maar nu ze weer zo dichtbij zijn, zal Wenger toch niet al te veel aan het toeval over willen laten. Wat overigens terecht is, beetje belachelijk hoe onserieus sommige ploegen deze cup nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch wel verrassend dat Cesc, Adebayor en Flamini in de selectie zijn opgenomen ja.
Maar goed de League kan aan mijn reet roesten, de hoogste prioriteit is en blijft de competitie natuurlijk. Het zal me wel goed doen om die tyfus Sperz eruit te knikkeren.
Waarom is er uberhaupt nog een extra cup naast de FA cup?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer eerste keus in de basis verwacht. Leuk dat ze doen dat deze cup voor 'the kids' is, maar nu ze weer zo dichtbij zijn, zal Wenger toch niet al te veel aan het toeval over willen laten. Wat overigens terecht is, beetje belachelijk hoe onserieus sommige ploegen deze cup nemen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt nog een extra cup naast de FA cup?
Ik vind dat er verbazingwekkend veel 1e keus in de selectie is opgenomen, bijna on-Wengers eerlijk gezegd mbt de LC.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer eerste keus in de basis verwacht. Leuk dat ze doen dat deze cup voor 'the kids' is, maar nu ze weer zo dichtbij zijn, zal Wenger toch niet al te veel aan het toeval over willen laten. Wat overigens terecht is, beetje belachelijk hoe onserieus sommige ploegen deze cup nemen.
Deze cup is trouwens in het leven geroepen omdat vond dan men te weinig wedstrijden speeldequote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt nog een extra cup naast de FA cup?
Nou, zoveel valt er ook niet mee te verdienen. Helemaal vergeleken met de League en CL. Vooral traditie denk ik. Maar ik vind het een cup met potentie. Heeft toch de nodige aardige wedstrijden opgeleverd laatste jaren.quote:
Tja, als je al je topspelers op de bank houdt, lijkt me toch dat je zoiets hebt van, elke wedstrijd is mooi meegenomen voor de jongens. Maar omdat Arsenal's onder 23-spelers wel het elke club lastig kunnen maken, komen ze toch ver.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vind dat er verbazingwekkend veel 1e keus in de selectie is opgenomen, bijna on-Wengers eerlijk gezegd mbt de LC.
En wat is niet serieus nemen met 3 halve finales in 4 jaar....?
Die zit er idd wel vaker naast, 2 doelpunten volstaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:46 schreef mcyodogg het volgende:
Commentator zegt trouwens dat Arsenal 3 goals nodig heeft. Maargoed, hij blijft ook volhouden dat Dawson gescoord heeft, dus ik weet niet wat te geloven.
Och, het is voor de sperz zowat de laatste kans om nog wat van het seizoen te maken.quote:
Als ze voor de 60e minuut de 2-1 weten te maken zie ik het wel goed komen, anders niet, baal dan maar van het feit dat de run van 20 in a row over is dan van de uitschakeling op zich eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:58 schreef fanneke het volgende:
Ze hebben er gewoon geen zin in.
Gallas die zich 3 keer als een pupil weg laat zetten.
Bij de omschakeling, toch het sterkste punt van Arsenal, is er nooit iemand vrij aanspeelbaar.
Ze komen overal een stapje te laat (behalve Bendtner bij z'n goal,).
Ach laat die kneuzen ook wat eens vieren joh. Ze hebben het dit seizoen al zwaar te verduren dus een troostprijs als de LC mag je voor hun gerust als een ''grote aanwinst'' zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Dat publiek alsof ze kampioen zijn geworden
Die stumpers zijn dan natuurlijk ook niet verwend met overwinningen op ons, wie weer hoelang ze nu weer moeten wachten op de volgende.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Dat publiek alsof ze kampioen zijn geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |