quote:
Nou zegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:07 schreef Dos37 het volgende:
Hoi ik ben Dos en Roy Keane is mn held
mwahquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:32 schreef WeebI het volgende:
pittig voor Arsenal
behalve 2 jaar geleden. Toen hadden we geen trophyless seasonquote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
Man U en league cup is een niet echt goede combo
In de overige 7 potjes zijn er inmiddels ook al 4 gescoordquote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
2124: GOAL Hull 0-4 Chelsea
The Blues have scored more goals than everyone else put together.
Dat is knapquote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
2128: GOAL Blackburn 1-0 Bolton
en 2-0quote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Tottenham 1-0 voor.
met welke 11 spelen ze?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:38 schreef zjroentje het volgende:
Maar goed, mooi dat we uit dit toernooi liggen. Gaat toch werkelijk nergens over en zorgt alleen maar voor extra wedstrijden.
Teamsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
met welke 11 spelen ze?
Mooie gelegenheid natuurlijk om jonkies de kans te geven.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
met welke 11 spelen ze?
Mooie gelegenheid natuurlijk om jonkies de kans te geven.
Maar wel gewoon 74.000 toeschouwers.quote:Kuszczak, Simpson, Pique, Evans, Bardsley, Martin, O'Shea (c), Anderson, Nani, Eagles, Dong.
lolquote:Coventry have a free kick in a decent area about 25 yards out. It's set up for Doyle...good hit. Kuszczak parries. It falls to Mifsud who has an virtual open goal for his hat-trick...he puts it wide. What a chance for the wee fella.
en gister al 60.000 bij Arsenal en Chelsea haalt niet eens de 25.000 in de CLquote:Op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
[..]
Maar wel gewoon 74.000 toeschouwers.
Dat dacht manyoo ook over deze ronde ;')quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Kwartfinale, hier komen we
Die zijn gewoon zielig om door achtereenvolgens Southend en Coventry te worden uitgeschakeldquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat dacht manyoo ook over deze ronde ;')
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
30 miljoen pond was het vandaag alleen al waard
en woensdag (20.45u) Che£ski-Liverpool.quote:Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef Gunner het volgende:
Morgen live uitzendingen van Blackburn vs Arsenal en City tegen de Sp*rz op Sport 1
En Defoe gewisseld omdat Spurs met 10 man staat na de rode kaart van Zokora.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:51 schreef Dos37 het volgende:
0-1 Defoe, bij City - Sperz
Hoe kan Eduardo dan scoren met zijn 24 jaar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Gunner het volgende:
Blackburn wordt zwaar weggespeeld door een ploeg waarvan de oudste speler 23 is
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan Eduardo dan scoren met zijn 24 jaar?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef sjimz het volgende:
Hoe kan Eduardo dan scoren met zijn 24 jaar?
quote:
penaltis toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
2-2, verlengen dus.
Vraag ik me ook af. BBC geeft ook geen 100% uitsluitsel. Maarja we zullen het zien.quote:
Community shield doe ze het zowieso zonder verlenging, meende ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
penaltis toch?
edit, dus niet. Kan me toch herinneren dat we redelijk snel naar penalties ging in de CC.
Dat ging in augustus inderdaad meteen naar penals. Misschien dat ik het daarmee verwarde.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Community shield doe ze het zowieso zonder verlenging, meende ik.
Dat deden de spurs ook, alleen dan bijna heel de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
WE ONLY PLAY WITH 10
Graag sperz weer in de semi's als we het mochten halen
Wat een koning is dat zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Fran Merida komt erin.
Eerlijk is eerlijk, nette prestatie, winnen bij City dit seizoen met dit verschil dat wij het met de kids doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat deden de spurs ook, alleen dan bijna heel de wedstrijd
Hij speelt net 10 minuutjes dus je kan er niets van zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat een koning is dat zeg
Speelt ie goed? Ik kan het niet zien
Fran Mérida
Je weet over wie je het hebt he.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
Riley doe niet zo kinderachtig, lul
Dat wel, de rode kaart was te begrepen enigzins maar deze gele kaart... stop aub met fluiten zeg ik dan.quote:
De loting is vanavond, direct na de wedstrijd op Stamford Bridge.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wanneer is de loting? Finale Arsenal v Sperz (@ Dokkie) zou wel erg mooi zijn.
viel zelfs al uit voordat er maar een bal gerold hadquote:Op woensdag 19 december 2007 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Haha de grens is in de eerste minuut al geblesseerd
Bekijk het van de positieve kant.quote:
Laat ze maar ruilenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant.
Die demente Spanjool vliegt er nu uit en die dikke rooie in Valencia ook
Ga je bek eens spoelenquote:
Koeman in de WW is leuker, heeft ie wel verdiendquote:
laatste wapenfeit van de afgelopen jaren, met meer geluk dan wijsheidquote:
halve finales zijn uit en thuis.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef Dos37 het volgende:
Jammer had liever Sperz Arsenal gezien.
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef mcyodogg het volgende:
Zal het dan weer dezelfe finale worden?
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi, weer Arsenal v Spurs.
Zonder Pienaar en Arteta houd je geen middenveld meer over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat valt Everton de laatste weken tegen.
Prachtig en nu erover heen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:09 schreef Dos37 het volgende:
De assist van Yobo, goed dat die 2 nog niet naar de africa cup zijn
Met de nadruk op eventueel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Werkt het met de League Cup zelfde als met de FA Cup? Dus eventuele replay?
Sowieso een terugwedstrijd toch? Hoorde net al wat over 23 januari (staat ook al eerder in dit topic).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Werkt het met de League Cup zelfde als met de FA Cup? Dus eventuele replay?
en hij mist zelf de kans op 2-2quote:
Oja het is alweer de halve finale natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso een terugwedstrijd toch? Hoorde net al wat over 23 januari (staat ook al eerder in dit topic).
Eens, overwinning was wel verdiend.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:46 schreef mcyodogg het volgende:
Qua spelbeeld was het overigens gewoon verdiend. Eerste helft is Everton misschien 1x de middenlijn over geweest. Na de rode kaart had Chelsea het even moeilijk, maar in het laatste kwartier drukte ze Everton weer terug.
Hoe komt het? Geen belangstelling, te duur of lastig om aan kaartjes te komen door allerlei restricties?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal v sperz zou morgen trouwens weleens de slechtst bezochte Ashburton Grove wedstrijd kunnen worden sinds de opening
Met van persie dus, zal mij benieuwen doe maar een mooie 3-3 ofzoquote:Arsenal (from): Fabianski, J Hoyte, Senderos, Djourou, Traore, Diaby, Gilberto, Denilson, Diarra, Eduardo, Bendtner, Mannone, Walcott, G Hoyte, Randall, Lansbury, Gibbs, Perez, van Persie.
Tottenham (from): Robinson, Chimbonda, Dawson, Lee, King, Rocha, O'Hara, Jenas, Malbranque, Boateng, Lennon, Keane, Berbatov, Defoe, Cerny, Taarabt, Bent, Kaboul, Stalteri, Tainio.
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoe komt het? Geen belangstelling, te duur of lastig om aan kaartjes te komen door allerlei restricties?
dat NBA gelul moet eerst af zijn denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
GVD, Geen Arsenal v sperz!!!?
Weet ik maar ik verwacht dat ze er om 20.40 inkomen en dan wil ik dat ook hebben ipv dat gezever.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef leroytje het volgende:
prutsers!
De wedstrijd begint pas om 21.00uur!
http://www.myp2p.eu/quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:55 schreef leroytje het volgende:
trouwens, weet iemand het sopcast kanaal voor de wedstrijd?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:57 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er al opstellingen? Keep me posted
Tottenham verknalt het wel weer in de returnquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
Dit gaat vandaag niet meer goedkomen vandaag
Vooralsnogquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef DutchGooner het volgende:
Als die muppets vandaag niet van ons kunnen winnen zal dat de komende jaren niet meer gebeuren...
Toch een redelijk sterke selectie voor Arsenal.quote:sperz: Cerny, Chimbonda, Dawson, King, Lee, Lennon, Jenas, Tainio, Malbranque, Keane, Berbatov
Subs: Robinson, Boateng, Defoe, Huddlestone, O'Hara
Arsenal: Fabianski, Sagna, Justin Hoyte, Gallas, Traore, Hleb, Denilson, Gilberto, Diaby, Walcott, Bendtner
Subs: Mannone, Fabregas, Eduardo, Flamini, Adebayor
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
Ik had eigenlijk meer eerste keus in de basis verwacht. Leuk dat ze doen dat deze cup voor 'the kids' is, maar nu ze weer zo dichtbij zijn, zal Wenger toch niet al te veel aan het toeval over willen laten. Wat overigens terecht is, beetje belachelijk hoe onserieus sommige ploegen deze cup nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch wel verrassend dat Cesc, Adebayor en Flamini in de selectie zijn opgenomen ja.
Maar goed de League kan aan mijn reet roesten, de hoogste prioriteit is en blijft de competitie natuurlijk. Het zal me wel goed doen om die tyfus Sperz eruit te knikkeren.
Waarom is er uberhaupt nog een extra cup naast de FA cup?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer eerste keus in de basis verwacht. Leuk dat ze doen dat deze cup voor 'the kids' is, maar nu ze weer zo dichtbij zijn, zal Wenger toch niet al te veel aan het toeval over willen laten. Wat overigens terecht is, beetje belachelijk hoe onserieus sommige ploegen deze cup nemen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt nog een extra cup naast de FA cup?
Ik vind dat er verbazingwekkend veel 1e keus in de selectie is opgenomen, bijna on-Wengers eerlijk gezegd mbt de LC.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer eerste keus in de basis verwacht. Leuk dat ze doen dat deze cup voor 'the kids' is, maar nu ze weer zo dichtbij zijn, zal Wenger toch niet al te veel aan het toeval over willen laten. Wat overigens terecht is, beetje belachelijk hoe onserieus sommige ploegen deze cup nemen.
Deze cup is trouwens in het leven geroepen omdat vond dan men te weinig wedstrijden speeldequote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt nog een extra cup naast de FA cup?
Nou, zoveel valt er ook niet mee te verdienen. Helemaal vergeleken met de League en CL. Vooral traditie denk ik. Maar ik vind het een cup met potentie. Heeft toch de nodige aardige wedstrijden opgeleverd laatste jaren.quote:
Tja, als je al je topspelers op de bank houdt, lijkt me toch dat je zoiets hebt van, elke wedstrijd is mooi meegenomen voor de jongens. Maar omdat Arsenal's onder 23-spelers wel het elke club lastig kunnen maken, komen ze toch ver.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vind dat er verbazingwekkend veel 1e keus in de selectie is opgenomen, bijna on-Wengers eerlijk gezegd mbt de LC.
En wat is niet serieus nemen met 3 halve finales in 4 jaar....?
Die zit er idd wel vaker naast, 2 doelpunten volstaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:46 schreef mcyodogg het volgende:
Commentator zegt trouwens dat Arsenal 3 goals nodig heeft. Maargoed, hij blijft ook volhouden dat Dawson gescoord heeft, dus ik weet niet wat te geloven.
Och, het is voor de sperz zowat de laatste kans om nog wat van het seizoen te maken.quote:
Als ze voor de 60e minuut de 2-1 weten te maken zie ik het wel goed komen, anders niet, baal dan maar van het feit dat de run van 20 in a row over is dan van de uitschakeling op zich eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:58 schreef fanneke het volgende:
Ze hebben er gewoon geen zin in.
Gallas die zich 3 keer als een pupil weg laat zetten.
Bij de omschakeling, toch het sterkste punt van Arsenal, is er nooit iemand vrij aanspeelbaar.
Ze komen overal een stapje te laat (behalve Bendtner bij z'n goal,).
Ach laat die kneuzen ook wat eens vieren joh. Ze hebben het dit seizoen al zwaar te verduren dus een troostprijs als de LC mag je voor hun gerust als een ''grote aanwinst'' zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Dat publiek alsof ze kampioen zijn geworden
Die stumpers zijn dan natuurlijk ook niet verwend met overwinningen op ons, wie weer hoelang ze nu weer moeten wachten op de volgende.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Dat publiek alsof ze kampioen zijn geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |