In een finale weten de spelers zich toch wel op te peppen al is het voor een penaltyquote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef dronkeykong het volgende:
Keane zag er niet echt fris meer uit.
Had ook Bent kunnen brengen voor Keane, dan hou je nog dreiging voorin.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:15 schreef dronkeykong het volgende:
Keane zag er niet echt fris meer uit.
Als ze achterin geen gekke dingen doen dan komt het goedquote:Op zondag 24 februari 2008 18:23 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Had ook Bent kunnen brengen voor Keane, dan hou je nog dreiging voorin.
Maargoed, nog een klein kwartier en het maakt hopelijk niet meer uit.
Mourinho aan de andere kant...quote:
Voor Spurs was vandaag cruciaal, ik denk dat dat het verschil heeft gemaakt. Op het eind ontbrak het Chelsea een beetje aan geluk, ze zetten enorm druk op Spurs maar zoals je al zegt viel ie gewoon niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, kutzooi.
Ik denk dat we vandaag gewoon de ongelukkigste waren. Paar ballen die gewoon net even verkeerd vielen, zowel in het eigen strafschopgebied als bij de tegenstander. Er was niet echt een betere vandaag, het kon beide kanten op. De jongens hebben alles gegeven in de verlenging, dat had ik meer willen zien in de reguliere speeltijd. Pas toen herkende ik de mentalitiet weer echt.
Finales verliezen is altijd kut, zelfs de League Cup.
Gefeliciteerd Spurs.
Dat is dus het enige mindere aan de winst. Niet netjes hoe ze Jol weggestuurd hebben. Maargoed, ze winnen nu iets en dus hebben ze gelijk gehad om hem weg te sturen.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Woodgate man of the match.
Mooie beelden
Jol is nu echt vergeten
Idd en dit is gewoon een mooie prijs.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:!!!!!!!!!
Eerst Arsenal en daarna Chelsea. Hoe mooi wil je het hebben, dit geeft een matige beker een hele dikke gouden rand.
Arse speelt meestal wel met jonkies, maar Chelski stond idd gewoon met de beste selectie op het veld.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd en dit is gewoon een mooie prijs.
Je moet toch veel ronde's doorkomen en de elftallen speelden gewoon in hun beste opstelling.
De spelers vierden het alsof ze wereldkampioen waren geworden
Dat en een aantal spelers van Chelsea die echt beroerd speelden. SWPquote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, kutzooi.
Ik denk dat we vandaag gewoon de ongelukkigste waren. Paar ballen die gewoon net even verkeerd vielen, zowel in het eigen strafschopgebied als bij de tegenstander. Er was niet echt een betere vandaag, het kon beide kanten op. De jongens hebben alles gegeven in de verlenging, dat had ik meer willen zien in de reguliere speeltijd. Pas toen herkende ik de mentalitiet weer echt.
Finales verliezen is altijd kut, zelfs de League Cup.
Gefeliciteerd Spurs.
Ik denk dat ze bij Spurs er toch meer voor deden. Voor hen is de league cup ook een grotere prijs. Daarnaast heeft Spurs ook wel degelijk een aantal zeer goede spelers. Als het bij Chelsea niet goed loopt kunnen die gewoon verliezen. Spurs staan misschien wat laag door de slechte start maar buiten de top 3 doen ze voor niemand onder wat kwaliteit betreft.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ja Belletti kon je na 12 seconde al wisselen.
Maar ik begrijp het niet. Er staan toch gewoon goede spelers op het veld? Nee, niet allemaal van die balkunstenaars als bij Barcelona of Man.U, maar toch gewoon topspelers die Tottenham opzij kunnen zetten in zo'n finale?
Laatste prijs voor Arsenal is ook al weer 2 jaar terug ofzo ?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arse speelt meestal wel met jonkies, maar Chelski stond idd gewoon met de beste selectie op het veld.
de FAC in 2005 zelfs maar de LC is niet belangrijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laatste prijs voor Arsenal is ook al weer 2 jaar terug ofzo ?
Een prijs is een prijs.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de FAC in 2005 zelfs maar de LC is niet belangrijk.
Mwa, treble is toch mooier dan een dubbel.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de FAC in 2005 zelfs maar de LC is niet belangrijk.
Je hebt prijzen, de FAC en PL en prijsjes zoals de LC en CS.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een prijs is een prijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |