ey dushi, sjek me snelluh motor weetje, wil ik jau op muh motor, jij harde politie tante !!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke en gast kijken motors !
*steekt vinger op ikke ikke ikke!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
En Huub's schuld natuurlijk want hij zat aan haar kont.
Nu hoorde ik Brian ook zeggen dat Amanda aan hem had gevraagd of hij aan Margriet's kont had gezeten.
Dat is geloof ik niet op de streams geweest.
Voor de villa en het geld, en dat heeft hij nog nooit ontkentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doet Huub het allemaal voor ...... of toch de Villa en het geld ?
Heb ik weer wat gemist dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar vanmiddag is die op zijn neus geslagen door een sparringpartner die net uit het ziekenhuis komt van een blindedarmoperatie, daar was ik voor vandaag al zo blij mee
Pracht gif, para Brian en bange Amanda.quote:
Natuurlijk, maar als ze slim is stapt ze natuurlijk niet uit deze relatie, eerst winnen, dan een dikke trap na...... Ik kan je vertellen dat ik die meiden allemaal niet meer begrijp hoor. Vandaar mijn respect aan Lieke, niks pikken, GK of niet. Je ziet het er staat gewoon weer zo'n dalfdekker klaar....ik snap er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, welnee, het zoveelste excuus om de schuld bij Amanda te leggen.
Want het argument dat ze teveel drinkt gaat ook niet meer op nu hij zelf regelmatig dronken is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pracht gif, para Brian en bange Amanda.
Jawel dat staat ergens in de SV op VOL, heb het gehoord, hij ontkende, maar had het volgens sommigen wel gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
En Huub's schuld natuurlijk want hij zat aan haar kont.
Nu hoorde ik Brian ook zeggen dat Amanda aan hem had gevraagd of hij aan Margriet's kont had gezeten.
Dat is geloof ik niet op de streams geweest.
kijk dat is pas tv makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda zou niet drinken maar neemt toch maar een wodkaadje.
Het is de bedoeling van Selene, Luc, Brian en Amanda dat Claire op alle mannen duikt en dat Huub allle vrouwen naar zijn bed sleept.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:54 schreef 2live het volgende:
Welke briljante gedachte zit er dan achter dit 'feestje'?
Dat heeft hij dag 1 al verteldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ahaaaaaa Mike heeft gevangen gezeten op Curacao, in de koraalspecht.
Gevalletje "smokkelaar"
Dat heeft hij zelf verteld, niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ahaaaaaa Mike heeft gevangen gezeten op Curacao, in de koraalspecht.
Gevalletje "smokkelaar"
zoveel vrienden zou die saaie lamlul toch ook niet kunnen hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef Vandaag... het volgende:
Zijn het steeds dezelfde meisjes en rappers die naar die ´feestjes´ komen? Heb iedere ´feestje´ het gevoel dat ik naar dezelfde mensen zit te kijken.
Die komen allemaal uit dezelfde inteeltfamilie van Brrrquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef Vandaag... het volgende:
Zijn het steeds dezelfde meisjes en rappers die naar die ´feestjes´ komen? Heb iedere ´feestje´ het gevoel dat ik naar dezelfde mensen zit te kijken.
Hier, krijg je een mooi stickertje van me!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
*steekt vinger op ikke ikke ikke!
Ik heb het wel gehoord, juf!![]()
Grappig net, Claire tegen Selene: Maar dat zijn toch helemaal mijn types niet
Thnx.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van Selene, Luc, Brian en Amanda dat Claire op alle mannen duikt en dat Huub allle vrouwen naar zijn bed sleept.
Het meisje wat beneden danst is volgens mij al een paar keer geweest en het jurkje met rood herken ik ook (alleen het jurkje).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komen allemaal uit dezelfde inteeltfamilie van Brrr
Hier, krijg jij ook een mooi stickertje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:55 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Jawel dat staat ergens in de SV op VOL, heb het gehoord, hij ontkende, maar had het volgens sommigen wel gedaan
Brian en Mike hadden gezamenlijke "vrienden" die dus daar vast hadden gezetenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Sorry had ik dus gemist, ik gun net die crimineel de villa nog............!
Ze komen mij ook bekend voor, volgens mij zijn die ook geweest toen Nix en Nada er nog in zaten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het meisje wat beneden danst is volgens mij al een paar keer geweest en het jurkje met rood herken ik ook (alleen het jurkje).
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:27 schreef riri het volgende:
de twee enige echte mensen zaten net in het kantoor (Mikey en Lieke)...de rest is zo fake als wat buiten Jaap en Amanda om
mijn god... wat een verschrikking. En dat ze ook oprecht denken dat Claire (of welke vrouw dan ook die geen Amanda is) op dit soort types zou vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komen allemaal uit dezelfde inteeltfamilie van Brrr
Die jurkjes ook, allemaal Pabo zooi. Geen wonder dat we de ene del niet meer van de andere kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:01 schreef mootie het volgende:
Het meisje wat beneden danst is volgens mij al een paar keer geweest en het jurkje met rood herken ik ook (alleen het jurkje).
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dus de enige echte mensen zijn Mickey, Lieke, Jaap en Amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |