Met alle liefde van de wereld!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
Je zou zo'n vent toch met liefde door de douche cabine rammen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
heeft hij dat gezegd? Hij wil dus welgemeende excuses horen van Amanda?
Daar ben ik ook voor... de eerste verandering zou moeten zijn: Wegwezen uit die relatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:34 schreef blomst het volgende:
geen goedkope sorry voor Brian, Hij wil dat amanda veranderd
Huub heeft weer een nieuwe DGK sletje gevonden?quote:
ach, welnee, het zoveelste excuus om de schuld bij Amanda te leggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:42 schreef coldstar het volgende:
Yep de aap komt uit de mouw.....Brain is jaloers, omdat Huub aan Amanda haar kont zat.
Clair is met zoenen al over de streep zag ik wel. Ze loopt inderdaad wat hoogmoedig door dat hok heen, een peuk en een glas alcohol......
Zou Huub haar onder de dekens wijs gemaakt hebben dat zij een bonus van het hokje krijgen als zij spelen dat zij verliefd op elkaar zijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat waren ook haar eigen woorden. Ze snapte al die meiden niet die met Huub mee gingen omdat ze toch wisten hoe hij was. Nou, kijk aan wie er voor zijn charmes valt
Doet me zo denken aan dit nieuwsbericht:quote:
En Huub's schuld natuurlijk want hij zat aan haar kont.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, welnee, het zoveelste excuus om de schuld bij Amanda te leggen.
Want het argument dat ze teveel drinkt gaat ook niet meer op nu hij zelf regelmatig dronken is.
Het laatste dus, ze komen dan wel niet voor Brian maar die gasten interesseren me voor geen meter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef avonne het volgende:
is er nog een voorstelrondje geweest, of interesseert het ons gewoon geen biet wie er nu op bezoek zijn ?
Wat zou ik cappen!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doet me zo denken aan dit nieuwsbericht:
Vrouw verkracht 'vriend' met vibrator
In Australië staat een vrouw voor de rechter, omdat ze haar nieuwe vriend heeft verkracht met een vibrator.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)r_zaak_australie.xml
Wie zou bovenstaande met liefde die vibrator in Brain willen stoppen ?(is eens wat anders dan iemand door een douchecabine slaan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |