ey dushi, sjek me snelluh motor weetje, wil ik jau op muh motor, jij harde politie tante !!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke en gast kijken motors !
*steekt vinger op ikke ikke ikke!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
En Huub's schuld natuurlijk want hij zat aan haar kont.
Nu hoorde ik Brian ook zeggen dat Amanda aan hem had gevraagd of hij aan Margriet's kont had gezeten.
Dat is geloof ik niet op de streams geweest.
Voor de villa en het geld, en dat heeft hij nog nooit ontkentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doet Huub het allemaal voor ...... of toch de Villa en het geld ?
Heb ik weer wat gemist dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar vanmiddag is die op zijn neus geslagen door een sparringpartner die net uit het ziekenhuis komt van een blindedarmoperatie, daar was ik voor vandaag al zo blij mee
Pracht gif, para Brian en bange Amanda.quote:
Natuurlijk, maar als ze slim is stapt ze natuurlijk niet uit deze relatie, eerst winnen, dan een dikke trap na...... Ik kan je vertellen dat ik die meiden allemaal niet meer begrijp hoor. Vandaar mijn respect aan Lieke, niks pikken, GK of niet. Je ziet het er staat gewoon weer zo'n dalfdekker klaar....ik snap er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, welnee, het zoveelste excuus om de schuld bij Amanda te leggen.
Want het argument dat ze teveel drinkt gaat ook niet meer op nu hij zelf regelmatig dronken is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pracht gif, para Brian en bange Amanda.
Jawel dat staat ergens in de SV op VOL, heb het gehoord, hij ontkende, maar had het volgens sommigen wel gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
En Huub's schuld natuurlijk want hij zat aan haar kont.
Nu hoorde ik Brian ook zeggen dat Amanda aan hem had gevraagd of hij aan Margriet's kont had gezeten.
Dat is geloof ik niet op de streams geweest.
kijk dat is pas tv makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda zou niet drinken maar neemt toch maar een wodkaadje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |