quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
La Sconatuita (of hoe die Tornatorre ook heet)?
Benequote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Anche Libera va gene?
Die is ook goed.quote:
En die was ontzettend leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:28 schreef cwk het volgende:
One, Two, Three
Fantasy = El Orfanto?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:35 schreef cwk het volgende:
De Franse film die ik zoek draaide hier al een lange tijd terug in de bios. De andere twee moeten nog komen. 1 van die twee is een Fantasy film, de andere heeft een Golden Globe Nominee van dit jaar en Oscarwinnaar in de hoofdrol.
Weer correct.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Great Debaters?
Atta boy.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Across the Universe dan?
Ik kijk hier al maanden mee met dit topic, maar ik durfde nooit te posten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ter genadachtenis voor de te vroeg overleden Heath Ledger: 5 films met hem
En dan post je eindelijk, net ietsjes te laat, da's zonde...quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kijk hier al maanden mee met dit topic, maar ik durfde nooit te posten.![]()
![]()
The Patriot
10 Things i Hate About You
I'm Not There
Brokeback Mountain
Candy
Samuel +1quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Dark Knight
Candy
Ned Kelly
A Knight's Tale
Brokeback Mountain
The Brothers Grimm
Gillingham +1quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef Gillingham het volgende:
La Grande Illusion
Nee die kwam 9 jaar later pas.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef Gillingham het volgende:
The Birth of a Nation?
Zal wel niet de eerste zijn...
(Was antwoord op cwk's vraag, een poging althans.)
quote:Several hours after's death was announced, the Westboro Baptist Church, run by Fred Phelps, posted a flyer on their website stating that they plan on picketing
's funeral. The flyer stated, "Yes. WBC will picket this pervert's funeral, in religious protest and warning... God hates the sordid, tacky bucket of slime known as <filmtitel> - and He hates all persons having anything whatsoever to do with it.
is now in Hell, and has begun serving his eternal sentence there - beside which, nothing else about
is relevant or consequential."
Ik bedoel natuurlijk homo's. Dit soort christenen houden de samenleving tenminste rechtvaardig en schoon.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vies, raar, smerig volk ja.
My Boss's Daughter en Alyson Hannigan (had een paar afleveringen een rol als maatje van Kelso op de politieschool).quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Spiderman 3 en The Darwin Awards maken 7.
Welke film bedoelde je met Thet Boss's Daughter? En wi zat er in American Pie?
Intre +1
Nee, maar het gaat wel over een persoon.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef Gillingham het volgende:
Zelfde producer?
Dat is juist: David Koepp. Hij regisseert ook wel eens zoals bij de films Secret Window en Stir of Echoes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef cwk het volgende:
Zelfde schrijver?
Requiem for a Dreamquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef lamers het volgende:
Omdat ik zeker ben dat hij goed is de volgende vraag:
[ afbeelding ]
welke film?
Eigenlijk wou ik er nog twee namen bij. Maar vooruit:quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:07 schreef lamers het volgende:
Kids
Ja, die! Bedankt Loo, geen slapeloze nacht voor me vanavond.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Death Man Walking
Nee. De slimmerds zijn niet on line en ik ben er wel, maar ik weet eigenlijks niks van films.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Duurt het altijd zolang voordat er nog meer films genoemd worden?
Ok, morgen zullen er meer mensen online zijn en dus meer geraden worden, alleen zit ik dan op school.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. De slimmerds zijn niet on line en ik ben er wel, maar ik weet eigenlijks niks van films.![]()
En Loo zal het wel druk hebben.
Of jij kunt wat hintjes geven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ok, morgen zullen er meer mensen online zijn en dus meer geraden worden, alleen zit ik dan op school.
Mss kun je een tussenvraagje doen?
Dat is altijd lastig in te schatten. Soms denk je iets heel makkelijks te vragen, maar zijn de mensen die het weten net offline. En soms denk je zeer ingewikkelde vraag te hebben en wordt die binnen no-time beantwoord.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Duurt het altijd zolang voordat er nog meer films genoemd worden?
Romance en Cigarettes?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, die musicalfilm van Turturro, met Gandolfini en Winslet.
Misschien is minder nog beterquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ok we hebben er 6.
Film met Kevin Costner en Tim Robbins
Remake uit '66
Animatiefilm met dieren
Zal ik het anders terugdringen naar 15?
Ok we hebben er 9, nog ééntje dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien is minder nog beter
Het is wel een enthousiaste binnenkomer, maar zo heel goed ken ik d'r ook weer niet.
Woehoee!quote:
Ja, en daarom hebben ze een nummertje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:01 schreef Doff het volgende:
Queen Elisabeth, heetten ze niet allemaal zo?
Ik zou het ook knap vinden als iemand er 6 van Philip weet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat zou ik knap vinden, daar imdb maar van 1 toekomstige film afweet
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:48 schreef cwk het volgende:
Bridge To Terabithia.
Wat trouwens best een mooie kinderfilm is.
Lonewolf +1quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wrong Turn II ?
Titel + 3 namen?quote:[is buying diapers]
: You know how to put these things on?
: Well, around the butt and up over the groin area.
: I know WHERE they go, old timer. I just want to know if I need pins or fasteners.
: Well, no, they got them tape-ettes already on there. It's self-contained and fairly explanatory.
quote:: You mean you busted out of jail.
: No, ma'am. We released ourselves on our own recognizance.
: What my brother here means to say is that we felt that the institution no longer had anything to offer us.
+ 1 Zootquote:
Slitherquote:
Bellatrix + 1quote:
quote:: You're white, and I'm black. See
, you think just like them. That's why I picked you. You're one of them, don't you see? Oh, you think you ain't 'cause you eat in Claude's and you out there trying to get me off on TV talking about black and white. But the fact is you're just like all the rest of them. When you look at me, you don't see a man, you see a black man.
Titel + 3 namenquote:Ever seen a man executed?
: No.
What I suggest is you go to an execution, and see a man be killed. You watch him die, and you watch him beg!
Yep de namen zijn goed, nu de titel nog?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die boekverfilming van Grisham, met Matthew McConaughey, Samuel L. Jackson en Kevin Spacey(?).
"Now imagine she's white"
Ik wil nog even zeggen dat jij het als nieuweling heel goed doet. Ik bedoel dat je het spelletje goed meespeelt; punten toekennen, vragen stellen etc. Het stiekem meekijken heeft geholpen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Rocky ofzo? Ik ben hier erg slecht in.
Thanks.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat jij het als nieuweling heel goed doet. Ik bedoel dat je het spelletje goed meespeelt; punten toekennen, vragen stellen etc. Het stiekem meekijken heeft geholpen.
Bette Davis?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem aan dat ik hem goed heb.
Enjoyed working with Gary Cooper, for she did not have to take off her shoes.
Was named #4 on The Greatest Screen Legends actress list by the American Film Institute.
She has the distinction of having inadvertently been one of the first Hollywood performers to help break down the studio contract system.
Trivia over welke actrice?
Neequote:
Mike + 1quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:29 schreef Mike het volgende:
Ingrid Bergman
De schrijver van Lethal Weapon...Shane Black?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef hornage het volgende:
Wie regisseerde Kiss Kiss Bang Bang?
klopt :yquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:36 schreef Mike het volgende:
[..]
De schrijver van Lethal Weapon...Shane Black?
Jackie N? Je weet niet hoe-ie heet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:13 schreef cwk het volgende:
The Witches of Eastwick
Jackie N.
Cher
Michelle Pfeiffer
Susan Sarandon
Intre +1quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cliff Curtis.
Tien films met een Spaanse acteur/actrice.
Samuel +1quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Exiled
met de andere antwoorden maakt dit het volledig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:27 schreef Zoot het volgende:
Human Nature
Eeh... oepsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moet je eens 30 posts terug lezen, Falco.
Hmm?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Kingdom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |