Eigenlijk wou ik er nog twee namen bij. Maar vooruit:quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:07 schreef lamers het volgende:
Kids
Ja, die! Bedankt Loo, geen slapeloze nacht voor me vanavond.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Death Man Walking
Nee. De slimmerds zijn niet on line en ik ben er wel, maar ik weet eigenlijks niks van films.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Duurt het altijd zolang voordat er nog meer films genoemd worden?
Ok, morgen zullen er meer mensen online zijn en dus meer geraden worden, alleen zit ik dan op school.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. De slimmerds zijn niet on line en ik ben er wel, maar ik weet eigenlijks niks van films.![]()
En Loo zal het wel druk hebben.
Of jij kunt wat hintjes geven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ok, morgen zullen er meer mensen online zijn en dus meer geraden worden, alleen zit ik dan op school.
Mss kun je een tussenvraagje doen?
Dat is altijd lastig in te schatten. Soms denk je iets heel makkelijks te vragen, maar zijn de mensen die het weten net offline. En soms denk je zeer ingewikkelde vraag te hebben en wordt die binnen no-time beantwoord.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Duurt het altijd zolang voordat er nog meer films genoemd worden?
Romance en Cigarettes?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, die musicalfilm van Turturro, met Gandolfini en Winslet.
Misschien is minder nog beterquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ok we hebben er 6.
Film met Kevin Costner en Tim Robbins
Remake uit '66
Animatiefilm met dieren
Zal ik het anders terugdringen naar 15?
Ok we hebben er 9, nog ééntje dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien is minder nog beter
Het is wel een enthousiaste binnenkomer, maar zo heel goed ken ik d'r ook weer niet.
Woehoee!quote:
Ja, en daarom hebben ze een nummertje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:01 schreef Doff het volgende:
Queen Elisabeth, heetten ze niet allemaal zo?
Ik zou het ook knap vinden als iemand er 6 van Philip weet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat zou ik knap vinden, daar imdb maar van 1 toekomstige film afweet
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:48 schreef cwk het volgende:
Bridge To Terabithia.
Wat trouwens best een mooie kinderfilm is.
Lonewolf +1quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wrong Turn II ?
Titel + 3 namen?quote:[is buying diapers]
: You know how to put these things on?
: Well, around the butt and up over the groin area.
: I know WHERE they go, old timer. I just want to know if I need pins or fasteners.
: Well, no, they got them tape-ettes already on there. It's self-contained and fairly explanatory.
quote:: You mean you busted out of jail.
: No, ma'am. We released ourselves on our own recognizance.
: What my brother here means to say is that we felt that the institution no longer had anything to offer us.
+ 1 Zootquote:
Slitherquote:
Bellatrix + 1quote:
quote:: You're white, and I'm black. See
, you think just like them. That's why I picked you. You're one of them, don't you see? Oh, you think you ain't 'cause you eat in Claude's and you out there trying to get me off on TV talking about black and white. But the fact is you're just like all the rest of them. When you look at me, you don't see a man, you see a black man.
Titel + 3 namenquote:Ever seen a man executed?
: No.
What I suggest is you go to an execution, and see a man be killed. You watch him die, and you watch him beg!
Yep de namen zijn goed, nu de titel nog?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die boekverfilming van Grisham, met Matthew McConaughey, Samuel L. Jackson en Kevin Spacey(?).
"Now imagine she's white"
Ik wil nog even zeggen dat jij het als nieuweling heel goed doet. Ik bedoel dat je het spelletje goed meespeelt; punten toekennen, vragen stellen etc. Het stiekem meekijken heeft geholpen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Rocky ofzo? Ik ben hier erg slecht in.
Thanks.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat jij het als nieuweling heel goed doet. Ik bedoel dat je het spelletje goed meespeelt; punten toekennen, vragen stellen etc. Het stiekem meekijken heeft geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |