quote:Silva kan woensdag tijdens de wedstrijd tegen Utrecht nog niet in actie komen voor Ajax omdat zijn overschrijving niet meer op tijd in orde kan worden gemaakt.
5 miljoen te besteden. Gelukkig niet uitgegeven aan Silva!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kun je niet in je eigen topic over jullie transfers gaan lullen?
Oh nee, geen geld. Ff vergeten.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laat hem maar naar Amsterdam vertrekken. Ik hoef hem niet te zien in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Het nummer van Stam...
Lekker vrolijke bekkes allemaalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow, hij kan weer lachen zie ik...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow, hij kan weer lachen zie ik...!!
Perez is voor dit seizoen in ieder geval 1e keuze.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:46 schreef Vale17 het volgende:
Zie hem ook graag naar Ajax komen, maar waarom is Perez teruggehaald dan?
Perez op links en Bradly op de 10?
Hij tekent bij Ajax. Duh.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow, hij kan weer lachen zie ik...!!
Met 5 milj. zal je veel potten kunnen breken. En dan is die 5 milj. zelfs nog een voorschot op toekomstige transfergelden. Mits je de spelers uit de talentenpool kan verkopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
5 miljoen te besteden. Gelukkig niet uitgegeven aan Silva!
Oja, en nog ff voor de duidelijkheid dat ik niets zag in een transfer van SIlva naar Feyenoord:
[..]
Ik ben al lang blij als van Geel uberhaupt geld uitgeeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Met 5 milj. zal je veel potten kunnen breken. En dan is die 5 milj. zelfs nog een voorschot op toekomstige transfergelden. Mits je de spelers uit de talentenpool kan verkopen.
Ik mag toch hopen dat ie voor 1 Februari die beurs nog een paar keer open trekt. Of ben ik aan het dromen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:04 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als van Geel uberhaupt geld uitgeeft.
ACh jah.. maakt op zich niet uit.. moest harder lachen om de nummer 3 van maduroquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Het nummer van Stam...
idd. Hoop dat er een goede centrale verdediger bij komt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie voor 1 Februari die beurs nog een paar keer open trekt. Of ben ik aan het dromen?
En dan bedoel ik niet om hem te vullen.
Wat een onzin loop je te verkondigen. Die 5 miljoen is helemaal geen voorschot op toekomstige transfergelden. Dat geld is allang binnen en kan uitgegeven worden. Als we dadelijk alle spelers die in de talentpool zitten verkopen met verlies, dan zijn de investeerders hun geld kwijt. Feyenoord zal daar financieel niets van merken. Daarom is de talentpool voor Feyenoord ook hartstikke safe.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan is die 5 milj. zelfs nog een voorschot op toekomstige transfergelden. Mits je de spelers uit de talentenpool kan verkopen.
In dit topic staat dat Silva waarschijnlijk morgen niet meespeelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:10 schreef toma het volgende:
Morgen dan maar zo spelen:
----------------------Stekelenburg-------------------
Silva---------Heitinga-------Vertonghen----Emanuelson
----------De Jong--------------------Davids----------
------------------------Perez---------------------------
Leonardo-------------KJH-----------------Suarez
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
In dit topic staat dat Silva waarschijnlijk morgen niet meespeelt.
Maar als Feyenoord straks Luigi Bruins voor 20 miljoen aan Chelsea verkoopt moeten ze daar zo'n 50% van afdragen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzin loop je te verkondigen. Die 5 miljoen is helemaal geen voorschot op toekomstige transfergelden. Dat geld is allang binnen en kan uitgegeven worden. Als we dadelijk alle spelers die in de talentpool zitten verkopen met verlies, dan zijn de investeerders hun geld kwijt. Feyenoord zal daar financieel niets van merken. Daarom is de talentpool voor Feyenoord ook hartstikke safe.
Zorg dat je wat beter geinformeerd bent voordat je ergens je mond over los trekt zonder dat je weet hoe het precies in elkaar steekt.
Aan die nr. 3 kunnen we waarschijnlijk afleiden dat er geen nieuwe centrale verdediger komt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:25 schreef BigFire het volgende:
nr3... als ze een nieuwe centrale verdediger op het oog hadden dan had Silva geen nr3 gekregen
rugnummer journalistiekquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:29 schreef toma het volgende:
[..]
Aan die nr. 3 kunnen we waarschijnlijk afleiden dat er geen nieuwe centrale verdediger komt.
Anders hadden ze die wel bewaart voor de nieuwe Stam.
Die talentenpoelen waren leuk bedacht, maar het is en blijft een verkapte vorm van een lening.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef toma het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord straks Luigi Bruins voor 20 miljoen aan Chelsea verkoopt moeten ze daar zo'n 50% van afdragen?goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |