Toch zonde, als er een wat betere kop op gezeten had, had hij zó groot kunnen worden!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Top 10 goals van Dani
Nummer 9
Nummer 10..........![]()
Nijland kennende.. Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
Krijgen we Nevland er dan voor niks bij?
Ik zou zeggen sms hem het bericht ''POEP ON'' onder nummer 4265quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Trouwens Poepon zal best weer teruggehaald kunnen worden
Whehehequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen sms hem het bericht ''POEP ON'' onder nummer 4265
Een wallpaper van die te gekke spits van Willem II op je mobiel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wie?
Trouwens Poepon zal best weer teruggehaald kunnen worden
Ajax gewoon nog steeds de eigenaar hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een wallpaper van die te gekke spits van Willem II op je mobiel?
SMS POEP ON naar 3636!
Er is maar één echte tanque.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Beetje positief jongens!
[ afbeelding ]
Bruno gaat het helemaal maken!
Een wallpaper van die te gekke spits van Ajax op je mobiel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ajax gewoon nog steeds de eigenaar hoor
Daniquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Top 10 goals van Dani
Nummer 9
Nummer 10..........![]()
Moet toch wat als Huntelaar weggaat en die ouwe Urzaiz stoptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een wallpaper van die te gekke spits van Ajax op je mobiel?
Dat klopt inderdaad.
Een nieuwe spits kopen ja. Poepon komt tekort voor Ajax 1.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Moet toch wat als Huntelaar weggaat en die ouwe Urzaiz stopt
Ja. Wel via een omweg.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Whehehe
Komt het dan bij Van Geel terecht?
Ohw dan had er nu al eentje op het oog moeten zijn. Straks krijg je net zoals AZ van die 'top' spitsenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een nieuwe spits kopen ja. Poepon komt tekort voor Ajax 1.
Idd. Mooie speler voor een subtopper, maar heeft niet de doeltreffendheid van Huntelaar of Makaay en niet de techniek van Suarez of Leonardo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een nieuwe spits kopen ja. Poepon komt tekort voor Ajax 1.
Nou makaay en goals, geert den ouden scoort nog meerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef toma het volgende:
[..]
Idd. Mooie speler voor een subtopper, maar heeft niet de doeltreffendheid van Huntelaar of Makaay en niet de techniek van Suarez of Leonardo.
Hoop dat ie bij WillemII mag blijven
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou makaay en goals, geert den ouden scoort nog meer
Of een nieuwe Zuid Amerikaan die ze in de zomer wel voor 6 miljoen over mogen nemenquote:
Europees ? Zouden jullie niet weer eens de landstitel willen winnen ? Met wat meer keuze achterin heb je daar meer kans op dan alleen veredelde links-mid en linkspotige centrum verdedigers ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er is maar één echte tanque.
Van Geel kap gvd nou eens met het halen van die B-spelers!! Met Pieters gaan we wel Europese potten breken
Sad but almost true. Makaay heeft er máár één meer dan Den Ouden. Dat moet toch wel hard aankomen in de Kuip.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou makaay en goals, geert den ouden scoort nog meer
Dat is waar. Maar dan wil ik wel spelers die in potentie in de basis zullen gaan spelen bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:26 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Europees ? Zouden jullie niet weer eens de landstitel willen winnen ? Met wat meer keuze achterin heb je daar meer kans op dan alleen veredelde links-mid en linkspotige centrum verdedigers ...
Volgende zomer Cahais natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of een nieuwe Zuid Amerikaan die ze in de zomer wel voor 6 miljoen over mogen nemen.
Denk niet dat zijn kwaliteiten nog heel veel zullen verbeteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef dronkeykong het volgende:
Je kan Poepon gewoon op de bank laten plaatsnemen. Of je nou teveel betaald aan een bejaarde of je laat deze groeien met invalbeurten.
uiteraardquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Volgende zomer Cahais natuurlijk.
Alsjeblief, geen klappers in Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, Silva er bij. Maar echt happier word ik er niet van. Van Geel moet eens met een echte klapper komen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alsjeblief, geen klappers in Amsterdam.
En makaay heeft veel penals, ouden ook wel maar tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sad but almost true. Makaay heeft er máár één meer dan Den Ouden. Dat moet toch wel hard aankomen in de Kuip.
Manu.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
Zo dus wat is er volgend seizoen voor scorend vermogen op oog?
Het PSV-topic #287: Waar PSV geen punten verspeelt tegen VVVquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
ach lulkoek je post gewoon liever lekker mee met de "winnaars".
Oh ja die heeft een helft gespeeld gisteren en niet eens geblesseerdquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel een overdosis aan flauwe grappen hier de laatste tijd.
Krijg je als je alleen maar op de bank zitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef toma het volgende:
Ik vind het trouwens al heel wat dat Luque nog niet geblesseerd is geraakt.
Je kunt ook geblesseerd raken door elke wedstrijd op de tribune te zitten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen maar op de bank zit
quote:
De eerste keer was wel grappig dat ie geblesseerd raakte na 2 doelpunten gemaakt te hebben was dat niet tegen VVV?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef toma het volgende:
Ik vind het trouwens al heel wat dat Luque nog niet geblesseerd is geraakt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Over Mitea heb ik het niet eens meer
volgend seizoen. En dat wordt pas bekend gemaakt na het EK want anders krijgt van Basten teveel suggestieve vragen over een mogelijke transfer.quote:
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:42 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De eerste keer was wel grappig dat ie geblesseerd raakte na 2 doelpunten gemaakt te hebben was dat niet tegen VVV?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alsjeblief, geen klappers in Amsterdam.
De tijd dat we nog enige vorm van aandacht aan AZ schonken is voorbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
nog geen az grappen gezien
onbegrijpelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef dronkeykong het volgende:
Dat is zeker wel jammer, na het incident met Suarez is hij de zondebok geworden.
En dan krijgt Kennedy die tot nu toe elke wedstrijd onzichtbaar is de voorkeur
quote:22/1/2008 - Pieters: niet benaderd door Ajax
(Gepost door RvN)
Op internet gingen de afgelopen dagen geruchten rond dat Ajax gesproken zou hebben met Erik Pieters van FC Utrecht voor de linksbackpositie. In het Algemeen Dagblad ontkent de linksback van FC Utrecht de geruchten. "Ik heb ook gelezen dat Ajax interesse heeft. Een paar vrienden hebben me er een smsje over gestuurd. Maar het bericht klopt niet. Ik ben niet benaderd. Als het wel zo zou zijn, zou ik het echt eerlijk zeggen."
Ajax Netwerk
De linksback keert na een schorsing woensdag terug in het elftal van FC Utrecht voor het duel tegen Ajax. In het AD bekend hij dat Ajax vroeger zijn favoriete club was.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
nog geen az grappen gezien
Zoiets?quote:De transfer van Alves, van Alves, van Alves
De transfer van Alves die is al 10x afgeketst.
Miljoenen, miljoenen, miljoenen geen probleem,
Maar alkmaar, maar alkmaar, daar wil toch niemand heen!
Ik zag het net ja 12 gastjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
B-jeugd vastgelegd.. goed bezig Martin
Ik begrijp de twijfel. Heb ik zelf ook namelijk.quote:
Ik mag hem ook wel, maar eerst een kijken hoe silva het doet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel zielig trouwens voor Ogararu dat hij nu op de bank komt. Ik mag hem wel.
Ik mag er wel meerdere maar als je je als Roemeense international keer op keer als een F'je laat piepelen mag ie van mij zelfs op de tribune plaatsnemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
vink zo een onzinquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel positief blijven he.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:21 schreef Radegast het volgende:
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat Ogararu Silva uit de basis speelt binnen een paar weken.
En omdat we geen enkele kans onbenut laten: kijken, niks zeggen, en genieten.quote:Complimenteus is Kaká ook over het Ajax uit de jaren negentig van de vorige eeuw. 'Ik vond het voetbal dat Ajax speelde prachtig. Vooral Edgar Davids en Clarence Seedorf vond ik mooi om naar te kijken. Twee van die jonge, felle mannetjes met hun opvallende kapsels. Hun hele stijl sprak me aan. Hoe ze speelden, wat ze uitstraalden.'
Lyrisch is de Braziliaan over Bergkamp: 'Hij kon dingen doen die je zelden zag. Bergkamp is niet alleen belangrijk geweest voor het Nederlandse en Engelse voetbal, maar voor het voetbal over de hele wereld. Omdat hij mensen echt kon laten genieten.'
Bergkampquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:18 schreef Lyzio het volgende:
Nog even iets moois van de Wereldvoetballer van het Jaar:
[..]
En omdat we geen enkele kans onbenut laten: kijken, niks zeggen, en genieten.
Tribute to a Legend
Inderdaad. Krijg er nog steeds kippevel van. Mijn videorecorder gaat gewoon niet weg, omdat ik nog altijd die Champions League band van Ajax heb. And so it will ever be.quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:19 schreef rubbereend het volgende:
en gelijk heeft hij, dat was een weergaloos team. Om jaloers op te worden destijds
The Icemanquote:
Same here. De videoband van '95 en van het afscheid van Jari en Danny.quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inderdaad. Krijg er nog steeds kippevel van. Mijn videorecorder gaat gewoon niet weg, omdat ik nog altijd die Champions League band van Ajax heb. And so it will ever be.
Kan die naam ook voorgoed de ijskast in.quote:Ajax blijft zoeken naar versterkingen
Dinsdag legde Ajax Bruno Silva vast, maar daarmee zijn de Amsterdammers nog niet uitgewinkeld. Trainer Adrie Koster liet weten dat er nog altijd gezocht wordt naar versterkingen.
Met name in de achterhoede vindt Koster de speling te dun. "In defensief opzicht zijn we ons nog steeds aan het oriënteren", zegt de oefenmeester in De Telegraaf.
Een transfer van Khalid Boulahrouz wordt door technisch directeur Martin van Geel uitgesloten. "Drie maanden geleden hebben we er aan telefoontje aan gewaagd. Maar van zijn kant was er geen enkele interesse. Daar is het dan ook bij gebleven."
Volgens mij vindt hij het wel best zo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ogararu vond ik in het begin echt niet zo slecht. Snap dan ook niet dat hij zo achteruit is gegaan. Ik schrijf hem nog niet af.
quote:'Sparta laat oogje vallen op Yildirim van Jong Ajax'
Woensdag 23 januari 08:14 - Peter Hendriks
Eredivisie - Sparta denkt de vervanger van de naar FC Groningen vertrokken Sepp de Roover te vinden bij Jong Ajax. De Rotterdammers hebben, volgens het Algemeen Dagblad, Murat Yildirim in het vizier. Met het eventuele aantrekken van de 20-jarige rechtsback zou de cirkel weer rond zijn, Ajax zette de transfercarrousel in beweging toen het Bruno Silva weghaalde bij de Groningers.
Dat Sparta een oogje heeft op een speler van het talententeam van Ajax is niet verwonderlijk. Danny Blind, de huidige technisch directeur van de club, werkte bij de Amsterdammers in vele verschillende functies en weet daardoor als geen ander welke spelers er bij de Ajax-beloften rondlopen. Daarnaast is Blind nog regelmatig op De Toekomst in Amsterdam te vinden om zijn zoon Daley Blind te zien spelen. Het contract van Yildirim loopt aan het einde van het seizoen af bij Ajax.
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
mmmmm......hadden we ons niet een hoop poen uit kunnen sparen als we gewoon Yildrim als concurrent/vervanger voor Ogararu hadden overgehaald naar het eerste???
Zal niet voor niks zijn, denk ik.quote:Het contract van Yildirim loopt aan het einde van het seizoen af bij Ajax.
Oh? Zou het dan een gevalletje Grygera zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef Nashje het volgende:
Dacht dat Yildirim ooit is uitgeroepen tot talent van het jaar.
quote:Murat Yildirim verkozen tot Jeugdspeler van het Jaar
, 07 jun 2005
De 18-jarige Ajax A1-jeugdspeler Murat Yildirim is dinsdagavond verkozen tot beste speler van de Ajax-jeugdopleiding. Maarten Stekelenburg prees het talent op de jaarlijkse Vanenavond van Ajax, voor zijn uitzonderlijke voetbalkwaliteiten en in het bijzonder zijn karakter. In een anekdote verwees de voormalige interim-hoofdjeugdopleiding op een leuke manier naar diens goede karakter door te memoreren, dat Yildirim wel eens in een slootje was gesprongen omdat er geen ballenstok voorhanden was geweest.
Met m'n contract bij Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:22 schreef Pritt het volgende:
met wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |