quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef DANILXL het volgende:
nog geen az grappen gezien
Zoiets?quote:De transfer van Alves, van Alves, van Alves
De transfer van Alves die is al 10x afgeketst.
Miljoenen, miljoenen, miljoenen geen probleem,
Maar alkmaar, maar alkmaar, daar wil toch niemand heen!
Ik zag het net ja 12 gastjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
B-jeugd vastgelegd.. goed bezig Martin
Ik begrijp de twijfel. Heb ik zelf ook namelijk.quote:
Ik mag hem ook wel, maar eerst een kijken hoe silva het doet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel zielig trouwens voor Ogararu dat hij nu op de bank komt. Ik mag hem wel.
Ik mag er wel meerdere maar als je je als Roemeense international keer op keer als een F'je laat piepelen mag ie van mij zelfs op de tribune plaatsnemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
vink zo een onzinquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel positief blijven he.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:21 schreef Radegast het volgende:
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat Ogararu Silva uit de basis speelt binnen een paar weken.
En omdat we geen enkele kans onbenut laten: kijken, niks zeggen, en genieten.quote:Complimenteus is Kaká ook over het Ajax uit de jaren negentig van de vorige eeuw. 'Ik vond het voetbal dat Ajax speelde prachtig. Vooral Edgar Davids en Clarence Seedorf vond ik mooi om naar te kijken. Twee van die jonge, felle mannetjes met hun opvallende kapsels. Hun hele stijl sprak me aan. Hoe ze speelden, wat ze uitstraalden.'
Lyrisch is de Braziliaan over Bergkamp: 'Hij kon dingen doen die je zelden zag. Bergkamp is niet alleen belangrijk geweest voor het Nederlandse en Engelse voetbal, maar voor het voetbal over de hele wereld. Omdat hij mensen echt kon laten genieten.'
Bergkampquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:18 schreef Lyzio het volgende:
Nog even iets moois van de Wereldvoetballer van het Jaar:
[..]
En omdat we geen enkele kans onbenut laten: kijken, niks zeggen, en genieten.
Tribute to a Legend
Inderdaad. Krijg er nog steeds kippevel van. Mijn videorecorder gaat gewoon niet weg, omdat ik nog altijd die Champions League band van Ajax heb. And so it will ever be.quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:19 schreef rubbereend het volgende:
en gelijk heeft hij, dat was een weergaloos team. Om jaloers op te worden destijds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |