Daar had je natuurlijk wat aan kunnen doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
niet zo druk geweest...
... kommop, je kan best wat beters verzinnen ....quote:Op maandag 11 februari 2008 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hebben jullie dan echt geen vrienden?
Ik vrees dat het negatief blijft. Ik bedoel... je zaterdagavond aan zoiets opofferen... Een doordeweekse dag okay, maar zaterdag.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
... kommop, je kan best wat beters verzinnen ....
Als die jongen dat nou toch leuk vindt.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vrees dat het negatief blijft. Ik bedoel... je zaterdagavond aan zoiets opofferen... Een doordeweekse dag okay, maar zaterdag.
Ik gun het ze ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Als die jongen dat nou toch leuk vindt.![]()
Voglende keer doen we het op een doordeweekse dag, dan kan je ook gezellig je avond opofferen.quote:
Spreken we dan af in New York of zo? Ik heb jullie nog gezocht.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voglende keer doen we het op een doordeweekse dag, dan kan je ook gezellig je avond opofferen.
Jammer dat ik je gemist heb. En toen ik eenmaal binnen was ging de discussie uiteraard nog maar over één dingquote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef Autodidact het volgende:
Jammer trouwens dat ik zo snel weer weg moest. We begonnen het net over politiek te hebben...
edit. Herstel, Monidique begon net met anti-Amerikaanse propaganda.
Oh, ik wil best in NY afspreken hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Spreken we dan af in New York of zo? Ik heb jullie nog gezocht.
Ik heb thuis nog voor de spiegel geoefend. "belasting is diefstal, belasting is diefstal" ...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Jammer dat ik je gemist heb. En toen ik eenmaal binnen was ging de discussie uiteraard nog maar over één ding
Ieder heeft zo z'n taak.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat ik zo snel weer weg moest. We begonnen het net over politiek te hebben...
edit. Herstel, Monidique begon net met anti-Amerikaanse propaganda.
Daar geloof ik niks van. Maar jammer inderdaad - wie heeft er nou last van het Brabants kwartiertje?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Jammer dat ik je gemist heb. En toen ik eenmaal binnen was ging de discussie uiteraard nog maar over één ding
Heeft een moderator zijn gezicht van achteren zitten?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:44 schreef Monidique het volgende:
Het was leuk dat Montov er ook was. Dan zie je tenminste het gezicht achter moderators.
Natuurlijk, waarom niet? Monidique wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dus Monidique bestaat echt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:44 schreef Monidique het volgende:
Het was leuk dat Montov er ook was. Dan zie je tenminste het gezicht achter moderators.
Ook weer duidelijk en bevestigd.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
DrWollfenstein
HenriO
sigme
Reya
Hexagon
Monidique
Autodidact
freako
Boze_Appel
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dus Monidique bestaat echt.
Nou, en of!.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:43 schreef Monidique het volgende:
Ik had wel de grootste lul, zoveel is zeker.
flauwquote:Op maandag 11 februari 2008 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hebben jullie dan echt geen vrienden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |