Dan hadden die anderen gewoon aanwezig moeten zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Omdat diegenen die zijn geweest nu eenmaal weten wat daar besproken is.
Oh ik voel me gevleidquote:Op zondag 10 februari 2008 03:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben het nog over je gehad.
Pffrt. Als ik wil leuteren over fok!-users dan PM ik floripas welquote:Op zondag 10 februari 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
kopje koffie, plakje gortdroge cake er bij en maar leuteren over fok! users.
Dat moet je maar eens doorsturen danquote:Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Pffrt. Als ik wil leuteren over fok!-users dan PM ik floripas wel
even checken of je iets gemist hebt natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 17:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe komt het toch dat de mensen die vooral niet willen komen op meets het nieuwsgierigst zijn?
Volgende meet moeten we maar doen in een internetcafe, en dan moeten we Floripas heel veel bier geven. Dat gaat er altijd wel in, en als ze dan naar de WC moet kunnen we al haar geheime knopjes bekijken. Nadat we eerst plechtig beloofd hebben dat we geen misbruik zullen maken van haar plaspauze.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat moet je maar eens doorsturen dan
Vorig keer werd er nog uitgebreid op de meeting in gegaan. Zou het zo saai geweest zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 09:57 schreef du_ke het volgende:
Ben wel benieuwd wie er nou allemaal waren.
Dat, of d'r zijn echt hele, hele verschrikkelijke dingen gezegd en het after-pol-topic gaat volledig via PM.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Vorig keer werd er nog uitgebreid op de meeting in gegaan. Zou het zo saai geweest zijn
Jij had POL toch uit je AT gezet?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat, of d'r zijn echt hele, hele verschrikkelijke dingen gezegd en het after-pol-topic gaat volledig via PM.
Klopt. Maar d'r zijn nog een paar topics die blijven doorzeurenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jij had POL toch uit je AT gezet?
Niet reageren heeft hij ook een volle twee uur volgehouden.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Autodidact het volgende:
Jij had POL toch uit je AT gezet?
DrWollfensteinquote:Op maandag 11 februari 2008 09:57 schreef du_ke het volgende:
Ben wel benieuwd wie er nou allemaal gescoord hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:57 schreef du_ke het volgende:
Jammer trouwens dat ik zo snel weer weg moest. We begonnen het net over politiek te hebben...quote:
Hoe was het huisbier?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, dat is het gevaar van niet op komen dagen.
Er zit een verschil tussen "hebben" en "zijn" Mquote:Op maandag 11 februari 2008 14:43 schreef Monidique het volgende:
Ik had wel de grootste lul, zoveel is zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |