quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:11 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik denk niet dat ik kan komen helaas...
ik ga nu pas slapen maar ik ben er gewoon , rond 17uquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet of ik mijn camera kan meenemen. Het is in elk geval het beste dat de mensen die "zeker" komen zichzelf voorzien van een goede fotocamera.
Woodstock ......quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
ik ga nu pas slapen maar ik ben er gewoon , rond 17u
geen foto's aub
we are stardust
http://www.youtube.com/watch?v=P6IDoxi9QsE
Vergeet de aanduiding burgervader niet...quote:
Is een telefoon met internet ook goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nemen jullie trouwens een laptop mee zodat je door kan fokken
ben je bang dat de overheid ze gaat gebruiken als chantagemiddel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
ik ga nu pas slapen maar ik ben er gewoon , rond 17u
geen foto's aub
we are stardust
http://www.youtube.com/watch?v=P6IDoxi9QsE
My 2 ¤quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef sneakypete het volgende:
[..]
ben je bang dat de overheid ze gaat gebruiken als chantagemiddel?
![]()
Waarom zijn mensen tegenwoordig zo para als het om privacy gaat? Ik snap best dat je niet heel je leven op internet wilt blootgeven maar een foto van je smoelwerk is toch niet zo'n vreselijk risico?
En ja we zijn sterrenstof helemaal mee eens.
Ik kan me er best wel iets bij voorstellen eigenlijk. Foto's die gemaakt worden komen op internet en wanneer ze daar staan gaan ze er nooit meer weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef sneakypete het volgende:
[..]
ben je bang dat de overheid ze gaat gebruiken als chantagemiddel?
![]()
Waarom zijn mensen tegenwoordig zo para als het om privacy gaat? Ik snap best dat je niet heel je leven op internet wilt blootgeven maar een foto van je smoelwerk is toch niet zo'n vreselijk risico?
En ja we zijn sterrenstof helemaal mee eens.
Wat er kan gebeuren is dat je later liever zou willen dat een bepaalde foto verdwijnt (om wat voor reden dan ook - Kun jij 15 jaar in je eigen toekomst kijken?).. Ik heb zelf ook niet zo'n moeite met foto's op internet plaatsen (op de pikante foto's na danquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:05 schreef sneakypete het volgende:
Ik heb zat foto's van mezelf op internet. Als je op de link onder mijn posts klikt zie je foto's van mij en mn vriendin op hyves. Nou en? Ik schaam me niet voor wie en wat ik ben.
Je mag het zelf weten natuurlijk (ik zou geen fotos verspreiden van iemand die dat niet wil bijv) maar ik snap niet waar men bang voor is.
Juist als het om internet gaat. Wat kan er gebeuren?
We hebben het nog over je gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:11 schreef rood_verzet het volgende:
HenriO. wordt gezocht voor belastingontduiking
Ik vind het serieus jammer dat je er niet was.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop dat jullie voor het terras zijn gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |