vooruit dan maarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:50 schreef Paikea het volgende:
Mijn collega, koelkast en diepvries komen er vandaan!
En ik ben er een keer doorheen gereden. Ik vind dat ik erbij hoor 8)
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef MuRKie het volgende:
Ik blijf altijd na het stappen bij mijn ouders slapen in Wijk![]()
Topstadje, en uitgaan is er altijd gezellig, mits je naar de juiste tent gaat
Leuke aanvulling is trouwens dat Dorestad vroeger DE havenstad van Nederland was en dat de eerste hollandse munt in Dorestad is geslagen![]()
Zie ook www.wijksetrots.nl
Waar zit diequote:
Op het hoekje in de straat waar ook het pakhuis zit. Zit schuin tegenover snackroom cairo.. (hamdi)quote:
Ik ook, tien jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:57 schreef Locusta het volgende:
Ik heb vroeger in Wijk bij Duurstede gewoondKan me er alleen niet meer zoveel van herinneren
waar dan?quote:
quote:
Nee, het is Cothen niet. Godzijdank niet zeg. Klein dorpje in de buurtquote:Op maandag 1 september 2008 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
waar dan?
als het cothen is, zou ik ook zeggen "vlakbij Wijk"
leersum? Langbroek? Overlangbroek? Palmstad? Boswijk?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, het is Cothen niet. Godzijdank niet zeg. Klein dorpje in de buurt.
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
Ik gok op Langbroek.
ah, weer een mysterie opgehelderdquote:
Nooitquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Is 1 van jullie wel eens in het weekend in 1 van de kroegen te vinden?
Heet nu cafe 1900, maar mijn ouders vragen me regelmatig waar dat is als ze iets in de Wijkse Courant lezen. Als ik dan zeg dat dat gewoon de Kruyf is, vinden ze dat verwarrendquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:15 schreef Houniet het volgende:
Vroeger vaak bij Theo, maar nu niet meer nee.
quote:KloptOp donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Muck jouw ouders praten sowieso te vaak over het Wijk van voor 1970......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |