hij heerscht meer ga ik er niet over zeggen!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef solidslayer het volgende:
Ik ben iets van DMC 4 aan het downloaden van 650 mb....uit de jappenstore!! Dit moet toch bijna wel de demo zijn?
edit: Oh tis al bevestigd
Er staat:quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:55 schreef Slappy het volgende:
http://stores.ebay.nl/Biz-com2-Game-Store weet iemand welke regio games ze daar verkopen.Ik zit namelijk niet op Chineese games te wachten :s
Dus denk dat het gewoon een HK versie is, anders moet je die verkoper even mailen.quote:Objectlocatie: Hong Kong, Hongkong
driehoekje drukkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Apekoek het volgende:
Hoe laad je fotos en mp3s vanaf je sd kaart? de kaart staat ingeplugd maar weergeeft niets, ik heb gehoord dat je op alles weergeven kunt drukken, maar kan het nergens vinden.
edit wel gevonden maar vind niks op de SD micro, deze heb ik in de PS3 dmv SD adapter.
Gedaan, maar vind dus helemaal niets, de kaart is toch echt gevuld met media, of pakt de PS3 niet micro sd's? wel raar want ik gebruik een normale sd adapter.quote:
en dan verder: game is sowieso niet regio gecodeerd, en zal waarschijnlijk ook gewoon in het engels zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:15 schreef nlboy het volgende:
[..]
Er staat:
[..]
Dus denk dat het gewoon een HK versie is, anders moet je die verkoper even mailen.
Vraag het ook maar even ter bevestiging. Iemand?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:35 schreef Tabbbert het volgende:
Als je bij 3busymen met Paypal betaald, kan het dan rechtstreeks van mijn Rabobankrekening worden afgeschreven in plaats van eerst geld op Paypal te zetten?
Dat kan inderdaad . Eerst moet je je rekening bevestigen bij Paypal . Dat doen ze door een cent of 20 te storten en dan moet je dat bij Paypal bevestigen daar daar gaan een paar dagen overheen. Dan kun je Paypal gebruiken. Paypal betaalt dan even vooruit , en een dag of 2 later wordt het d.m.v. automatische incasso van je rekening gehaald.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vraag het ook maar even ter bevestiging. Iemand?
In een review las ik PS3, betere controls en betere framerate en snellere loading times omdat je het spel installeert.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
Is het eigenlijk al bekend op welke console Devil May Cry 4 beter gaat draaien?
De xbox of de PS3 versie?
Stiekem hoop ik de PS3 versie, dan heb ik alle delen op 1 console.
Ah dat bevestigen wordt direct bij het aanmelden gevraagd meen ik. In dat geval heb ik dat al gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad . Eerst moet je je rekening bevestigen bij Paypal . Dat doen ze door een cent of 20 te storten en dan moet je dat bij Paypal bevestigen daar daar gaan een paar dagen overheen. Dan kun je Paypal gebruiken. Paypal betaalt dan even vooruit , en een dag of 2 later wordt het d.m.v. automatische incasso van je rekening gehaald.
voordat jij hem binnenhebt is die gratis af te halenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet zojuist besteld (import), de PS3 laat nog even op zich wachten (ivm eventuele prijsverlaging
) tot de voorjaarsvakantie. Eerst gaat m'n kamer een opknapbeurt krijgen
Eenmaal dit klaar is het een huge gamingmarathon in de vakantie!
Wat is er gebeurd met de 60GB versie die je zou kunnen krijgen/regelen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet zojuist besteld (import), de PS3 laat nog even op zich wachten (ivm eventuele prijsverlaging
) tot de voorjaarsvakantie. Eerst gaat m'n kamer een opknapbeurt krijgen
Eenmaal dit klaar is het een huge gamingmarathon in de vakantie!
Heeft ie alsnog de verkoop in gedaan omdat het uitgerekend de laatste was. Zo kon ie toch nog de volle mep ervoor vragen. Das jammer want ik had op hem gerekend om 'm over te nemen voor 350. Van je oude collega's moet je het dus hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de 60GB versie die je zou kunnen krijgen/regelen?
op ps3party staat een filmpje zodat je een visuele vergelijking kan maken tussen xbox360 en ps3. Grafisch zit er geen enkel verschil in. De xbox versie is iets donkerderquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In een review las ik PS3, betere controls en betere framerate en snellere loading times omdat je het spel installeert.
Heb je die videolink? Want ik neem aan dat het de gametrailers-versie is, en van wat ik heb gelezen, doen ze geen Full RGB op de PS3 aan waardoor alles er slechter uitziet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef 3st het volgende:
[..]
op ps3party staat een filmpje zodat je een visuele vergelijking kan maken tussen xbox360 en ps3. Grafisch zit er geen enkel verschil in. De xbox versie is iets donkerder
Klopt. Ik zat ook vooral na het spelen op de site naar combo's te zoeken. Ik ram nu gewoon steeds op dat vierkantje of driehoekjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Ai caramba, Devil May Cry 4 is vet! Ik hoop wel dat de demo op Easy stond, want dit was gewoon te makkelijk.
Het draait vooral om timing. Blind rammen kom je nergens mee, maar door juiste timing zul je hoger scoren. Favoriete combo van mij is trouwens Forward Slash, Devil Bringer Grab, High Roller, Aerial Sword Combo, Devil Smash, Sword Smash. En dan onderhand getimed op L2 rammen om de kracht van je zwaard op te pompen. GEWELDIG!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat ook vooral na het spelen op de site naar combo's te zoeken. Ik ram nu gewoon steeds op dat vierkantje of driehoekjeHet vechtsysteem moet wel meer zijn dan alleen wat buttonsmashen.
Een woord....... ok twee: free runquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:43 schreef Gewas het volgende:
Kutzooi. Ik zit vast in Assassin's Creed. Ik ben bij dat stuk in Jerusalem dat je in een gebouw iets van tien ventjes moet vermoorden en daarna achter die gast aan moet rennen. Alleen het probleem is dat je die gast dus nooit kan inhalen en rennend slaan met je zwaard kan ook niet. En dan kom je opeens heel veel ventjes tegen en dat win je nooit. En als je dan dood bent moet je alles weer opnieuw doen.Hoe kan je dat nou halen?
Me tooquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga toch eerst voor Devil May Cry![]()
Burnout komt daarna wel
Moet je nou op l2 rammen als je slaat of net ervoor? ik zat er namelijk mee te kloten gisteravond maar het wou niet echt lukken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het draait vooral om timing. Blind rammen kom je nergens mee, maar door juiste timing zul je hoger scoren. Favoriete combo van mij is trouwens Forward Slash, Devil Bringer Grab, High Roller, Aerial Sword Combo, Devil Smash, Sword Smash. En dan onderhand getimed op L2 rammen om de kracht van je zwaard op te pompen. GEWELDIG!
net ervoor, het is een beetje hannesen, maar volgens mij blijft het pijltje hangen op het moment dat je je tegenstander raakt. dus hoe beter je timed, hoe sneller je je zwaard opfokt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Moet je nou op l2 rammen als je slaat of net ervoor? ik zat er namelijk mee te kloten gisteravond maar het wou niet echt lukken.
Ik ben nog steeds op zoek naar Tricky voor de PS2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef marcek het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat BIG een nieuwe ssx moet maken.
Nu pas beginnen aan CoD4quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:10 schreef RedemptioN het volgende:
ik ga eerst maar eens wat spellen uitspelen...afgelopen maand(en) geen tijd gehad om me nieuwe spellen uit te spelen...nu maar eens aan beginnen (folklore, cod4, AC, Marvel: UA, Spiderman3)
daarna DMC, Burnout en Uncharted nog halen
wanneer komt rock band in NL uit en voor welke prijs het totaal pakket?
So?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu pas beginnen aan CoD4In wat voor oerwoud heb jij geleefd
Zolang de ingame taal maar niet Duits is vind ik alles bestquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef SToRM81 het volgende:
Ratchet and Clank voor 27 euro
Dit is wel erg goedkoop zeg...
Ik heb nog nooit een LE versie gehaald van welke game dan ook, maar bij GTA ga ik toch echt voor de LE kiezenquote:
same here met NBA 2k8, dinsdag besteld, vrijdag in huis!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef SToRM81 het volgende:
3Busymen![]()
![]()
Dinsdagavond Burnout besteld en vandaag lag ie al op de mat![]()
Niet normaal hoe snel die zijn.
Als je ziet wat je krijgt valt de prijs nog wel mee!quote:
oh shi..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
HD-DVD [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb hem deze week geleend, ben al volop online aant spelenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu pas beginnen aan CoD4In wat voor oerwoud heb jij geleefd
besteld bij Wehkamp (vorig jaar juniquote:
Count me inquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:01 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, dat was leuk gisteren ja
We zouden eigenlijk binnenkort eens met 8 Fok!ers tegen elkaar moeten spelen.
Ik heb ergens gehoord dat je met 16 man online kunt spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
[..]
besteld bij Wehkamp (vorig jaar juni) maar lijkt me echt gaaf deze LE! Komt er trouwens ook een online gedeelte in GTAIV???
Top!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:05 schreef DarkManta het volgende:
Mag me sinds gisteren ook een trotse eigenaar noemen van de PS3, ben helemaal into Uncharted, geweldig spel!
Die had ik nog gewonnen bij PS3only. Ik kan je alvast vertellen dat het een leuke sleutelhanger is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Top!
Ik ben sinds 7 minuten trotse eigenaar van een echte Colin McRae sleutelhanger!
Ziet er vet uit idd:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die had ik nog gewonnen bij PS3only. Ik kan je alvast vertellen dat het een leuke sleutelhanger is.
Die ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ziet er vet uit idd:
[ afbeelding ]
XGNquote:Content voor GTA IV op beide consoles mogelijk (PS3, 360)
Rockstar Games heeft vandaag bekend gemaakt dat de exclusieve content voor GTA IV, voor de Xbox 360, niet meer exclusief zal worden. Dat betekent dus dat PS3-eigenaren ook van de 'exclusieve' content kunnen genieten.
Gisteren werd nog bekend gemaakt dat de uitstel van Grand Theft Auto IV te wijten is aan de PlayStation 3, omdat het ontwikkelen van games voor de PlayStation 3 nou eenmaal langer duurt dan bij de Xbox 360. Dit probleem is echter al opgelost, diverse bronnen melden dat de ontwikkeling van de PS3- en 360-versie nu gelijk lopen. Ook wordt er gemeend dat de PS3- en 360-versie hetzelfde eruit zien, dat moet dus zorgen voor geen vergelijkingsvideo's.
Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten. Helaas weten wij niet precies hoe, wat en waarom, maar zolang we maar meer hierover weten, melden wij het je uiteraard.
MS heeft 50 miljoen (quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoop het wel, net de ps3 versie besteld
Maar ik was gewoon blij, want als je een game koopt, wil je niet dat er bij dezelfde game (maar op een andere console) meer missies zitten ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niks is bevestigd hoor. XGN flipt gewoon door heb ik het idee
.
Dan heb je het beste starterspakket mogelijk!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef rakotto het volgende:
Zojuist net gehoord dat er een Pack komt in Nederland met inhoud:
PS3
Ratchet and Clank
Uncharted
2 Controllers (Niet zeker of het met rumble is of niet.)
Is al in bestelling van een winkel.
www.yesasia.com heb ik ze met een 5 dollar coupon voor 40 euro gekregen, binnen 10 dagen was die binnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil 2 rumblecontrollers kopen, iemand enig idee hoe dit het beste te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |