voordat jij hem binnenhebt is die gratis af te halenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet zojuist besteld (import), de PS3 laat nog even op zich wachten (ivm eventuele prijsverlaging
) tot de voorjaarsvakantie. Eerst gaat m'n kamer een opknapbeurt krijgen
Eenmaal dit klaar is het een huge gamingmarathon in de vakantie!
Wat is er gebeurd met de 60GB versie die je zou kunnen krijgen/regelen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet zojuist besteld (import), de PS3 laat nog even op zich wachten (ivm eventuele prijsverlaging
) tot de voorjaarsvakantie. Eerst gaat m'n kamer een opknapbeurt krijgen
Eenmaal dit klaar is het een huge gamingmarathon in de vakantie!
Heeft ie alsnog de verkoop in gedaan omdat het uitgerekend de laatste was. Zo kon ie toch nog de volle mep ervoor vragen. Das jammer want ik had op hem gerekend om 'm over te nemen voor 350. Van je oude collega's moet je het dus hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de 60GB versie die je zou kunnen krijgen/regelen?
op ps3party staat een filmpje zodat je een visuele vergelijking kan maken tussen xbox360 en ps3. Grafisch zit er geen enkel verschil in. De xbox versie is iets donkerderquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In een review las ik PS3, betere controls en betere framerate en snellere loading times omdat je het spel installeert.
Heb je die videolink? Want ik neem aan dat het de gametrailers-versie is, en van wat ik heb gelezen, doen ze geen Full RGB op de PS3 aan waardoor alles er slechter uitziet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef 3st het volgende:
[..]
op ps3party staat een filmpje zodat je een visuele vergelijking kan maken tussen xbox360 en ps3. Grafisch zit er geen enkel verschil in. De xbox versie is iets donkerder
Klopt. Ik zat ook vooral na het spelen op de site naar combo's te zoeken. Ik ram nu gewoon steeds op dat vierkantje of driehoekjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Ai caramba, Devil May Cry 4 is vet! Ik hoop wel dat de demo op Easy stond, want dit was gewoon te makkelijk.
Het draait vooral om timing. Blind rammen kom je nergens mee, maar door juiste timing zul je hoger scoren. Favoriete combo van mij is trouwens Forward Slash, Devil Bringer Grab, High Roller, Aerial Sword Combo, Devil Smash, Sword Smash. En dan onderhand getimed op L2 rammen om de kracht van je zwaard op te pompen. GEWELDIG!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat ook vooral na het spelen op de site naar combo's te zoeken. Ik ram nu gewoon steeds op dat vierkantje of driehoekjeHet vechtsysteem moet wel meer zijn dan alleen wat buttonsmashen.
Een woord....... ok twee: free runquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:43 schreef Gewas het volgende:
Kutzooi. Ik zit vast in Assassin's Creed. Ik ben bij dat stuk in Jerusalem dat je in een gebouw iets van tien ventjes moet vermoorden en daarna achter die gast aan moet rennen. Alleen het probleem is dat je die gast dus nooit kan inhalen en rennend slaan met je zwaard kan ook niet. En dan kom je opeens heel veel ventjes tegen en dat win je nooit. En als je dan dood bent moet je alles weer opnieuw doen.Hoe kan je dat nou halen?
Me tooquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga toch eerst voor Devil May Cry![]()
Burnout komt daarna wel
Moet je nou op l2 rammen als je slaat of net ervoor? ik zat er namelijk mee te kloten gisteravond maar het wou niet echt lukken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het draait vooral om timing. Blind rammen kom je nergens mee, maar door juiste timing zul je hoger scoren. Favoriete combo van mij is trouwens Forward Slash, Devil Bringer Grab, High Roller, Aerial Sword Combo, Devil Smash, Sword Smash. En dan onderhand getimed op L2 rammen om de kracht van je zwaard op te pompen. GEWELDIG!
net ervoor, het is een beetje hannesen, maar volgens mij blijft het pijltje hangen op het moment dat je je tegenstander raakt. dus hoe beter je timed, hoe sneller je je zwaard opfokt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Moet je nou op l2 rammen als je slaat of net ervoor? ik zat er namelijk mee te kloten gisteravond maar het wou niet echt lukken.
Ik ben nog steeds op zoek naar Tricky voor de PS2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef marcek het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat BIG een nieuwe ssx moet maken.
Nu pas beginnen aan CoD4quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:10 schreef RedemptioN het volgende:
ik ga eerst maar eens wat spellen uitspelen...afgelopen maand(en) geen tijd gehad om me nieuwe spellen uit te spelen...nu maar eens aan beginnen (folklore, cod4, AC, Marvel: UA, Spiderman3)
daarna DMC, Burnout en Uncharted nog halen
wanneer komt rock band in NL uit en voor welke prijs het totaal pakket?
So?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu pas beginnen aan CoD4In wat voor oerwoud heb jij geleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |