Mijn mobieltje ligt ook altijd naast mijn bed, omdat ik 'em gebruik als wekker. Maar hij staat 's nachts wel altijd uit. Dus verstoort het dan ook de nachtrust?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef Houniet het volgende:
Mobieltje naast bed kan nachtrust verstoren
als ik hem uit zet werkt de wekker nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn mobieltje ligt ook altijd naast mijn bed, omdat ik 'em gebruik als wekker. Maar hij staat 's nachts wel altijd uit. Dus verstoort het dan ook de nachtrust?
Bij mij wel, anders zou ik altijd te laat op mijn werk komenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
als ik hem uit zet werkt de wekker niet
Het komt bij mij incidentieel voor dat mijn telefoon afgaat tijdens mijn nachtrust. Af en toe kreeg ik van KPN een smsje, dat ik in Zweden zat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef Houniet het volgende:
Mobieltje naast bed kan nachtrust verstoren
Die 2 meer per dag die jij nu gemiddeld heb moeten het verschil toch gaan maken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Denk het niet, jij post ook door
jackson
Klinkt fijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Succes Kiwi, wat ben je weer vroeg op dat is ook niet goed voor een studente.
Ik zit weer op stage, beetje voor me uit te kijken en koffie halen. Straks maar even een doekje over de buro's halen en even wat mappen naar het archief brengen.
Dan zit mijn dag als fannetiek stagiaire er weer op.
Nee, ik ben een 80.000 euro verdienende schoonmakerquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je wat anders doet ?
Vergeet de combinatie alcohol en drugs niet. Mensen voelen zich zo tof met drugs of alcohol en gaan dan het ander ook gebruiken. Niet echt best in de meeste gevallenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Als iemand al een tijd lang drugs gebruikt dan weet hij ook waar zijn grenzen liggen. Zie het net als bij alcohol, je neemt wel eens een beetje teveel en het valt wel eens verkeerd maar als ‘ervaren’ alcohol nuttiger moet je het wel echt van plan zijn als je jezelf echt dood drinken wil.
Bij zo’n overdosis lijkt me hetzelfde aan de hand. Dus ik verwacht dat de gevallen die zo onder het mom van overdosis te boek komen te staan gewoon zelfmoorden zijn.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, ik ben een 80.000 euro verdienende schoonmaker
Je lichaam geeft niet snel op hoor en vooral als je dan in bed ligt met allemaal pilletjes om je heen dan is er wel wat apparts aan de hand, me dunkt. Maar ik hoef het ook niet uit te zoeken gelukkig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Vergeet de combinatie alcohol en drugs niet. Mensen voelen zich zo tof met drugs of alcohol en gaan dan het ander ook gebruiken. Niet echt best in de meeste gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |