Niet veel an dat mens. De vrouw in jouw ava daarentegenquote:
Ga naar alle hamburger-ketens van de USA, maar niet naar de Mac...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Whiteguy het volgende:
Ik eet hier eigenlijk ook zelden tot nooit in de mac. Maar als ik in de states ben zal ik er toch zeker een keer langs gaan. Je moet niet meteen die hele cultuur opzij zetten als je je er niet eerst even een klein beetje inleeft
Owquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was bij De Wereld Draait Door. Staan vanavond online op www.dwdd.nl
Gelukkigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, ze mag af en toe wel even adem halen, vooruit dan maar...
Ja hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet veel an dat mens. De vrouw in jouw ava daarentegen
Die ogen!! Wow!!
* helemaal eens isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die ogen!! Wow!!
Waarom kunnen vrouwen andere vrouwen mooi vinden, maar mannen andere mannen niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
Die ogen!! Wow!!
Ben jij dat zelf in je avatar en/of stel ik nu een stomme vraag?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ja he![]()
Ik hoorde dat zij nooit meer dan 50 kilo heeft gewogen![]()
![]()
Omdat mannen een heel andere waarde aan het begrip mooi toekennen denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrouwen andere vrouwen mooi vinden, maar mannen andere mannen niet?
Of waarom zien mannen dat niet c.q. vrouwen dat wel bij hun eigen sexe...
Iets wat me al een tijdje verbaast, maar waar ik nog geen pasklaar antwoord op heb gevonden...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij dat zelf in je avatar en/of stel ik nu een stomme vraag?
Nu je het zegt ken ik die pose van Audrey wel, maar op kinderpostzegelformaat had ik haar niet als zodanig herkend.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:31 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Domme vraag
Het is Audrey Hepburn!!!Dit plaatje hangt gewoon bij de Ikea
Waarom kan een man een mooie vrouw dan wel 'herkennen'?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Omdat mannen een heel andere waarde aan het begrip mooi toekennen denk ik
Of ze zijn bang om voor homo uitgemaakt te worden[/kort door de bocht]
Ga jij dan voortaan met mw. MM mee...quote:
Hoe bedoel je? Ik denk dat een man eerder bedoelt: "lekker wijf", als hij zegt: "mooie vrouw".quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kan een man een mooie vrouw dan wel 'herkennen'?
Mja, vrouwen zijn sowieso wat meer gericht op het uiterlijk van andere vrouwen,... ofzo?quote:En is een vrouw geen pot als ze zegt dat een andere vrouw mooi is?
Volgens jouw theorie kennen mannen een heel andere waarde toe aan het begrip 'mooi'.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe bedoel je? Ik denk dat een man eerder bedoelt: "lekker wijf", als hij zegt: "mooie vrouw".
Mja, vrouwen zijn sowieso wat meer gericht op het uiterlijk van andere vrouwen,... ofzo?Dit is natuurlijk allemaal vreselijk generaliserend
Haha, het is toch juist leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij dan voortaan met mw. MM mee...
Scheelt mij weer een hoop smerige hotdogs van ellende vreten bij de ingang, terwijl zij haar ronde doet.
Deal?
Precies! Maar waarom niet? Jij ziet het toch ook als iemand een mooi gezicht of een mooi lijf heeft?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal nooit denken 'wat een mooie man'
Alles netjes in de brochure aangekruisd?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha, het is toch juist leuk
Ik heb voor de verhuizing zometeen mijn hele kamer al samengesteld, bij de IKEA
is iets voor het vrouwelijk geslacht denk ik
Nee, dat zie ik dus niet bij een man, dat bedoel ik nou juist...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Precies! Maar waarom niet? Jij ziet het toch ook als iemand een mooi gezicht of een mooi lijf heeft?
Nee, je valt gewoon in de doelgroep vanwege je leeftijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
denk je?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden, graag zelfs...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Nesle het volgende:
Wat is dan je maatstaaf voor 'mooi' bij een vrouw?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik dus niet bij een man, dat bedoel ik nou juist...
Ik 'weet' bijv. dat Brad Pitt een mooie vent is, omdat mw. MM dat vindt/zegt, niet omdat ik dat zie/herken...
Verkeerd beeld!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
denk je?
ik heb echt zo'n idee bij ikea van een groot pakhuis met degelijke, functionele houten meubels - in hoeverre is dat typisch vrouwelijk ? Ben overigens nog nooit in een ikea geweest
Gut wat typischquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie kennen mannen een heel andere waarde toe aan het begrip 'mooi'.
Of dat nou 'mooie vrouw' betekent of 'lekker wijf', dat doet er m.i. niet toe.
Ik zal nooit denken 'wat een mooie man' of 'wat een lekker gozer' of zo...
Voor de goede orde, ik heb die behoefte niet, maar vrouwen (zoals net ER) zeggen dat dus wel over hun geslachtsgenoten en dat verschil in benaderen/herkennen fascineert me...
O ja, dat kan het ook zijn natuurlijk!! Dat mijn man dat 'weet'quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik 'weet' bijv. dat Brad Pitt een mooie vent is, omdat mw. MM dat vindt/zegt, niet omdat ik dat zie/herken...
ach ik zal er vast een keer binnen stappen zodra ik het huis uit ga. Vooralsnog ben ik tevreden met mn spulletjes en zal ze ook niet vervangen 'omdat ze al een tijdje staan' wat sommige mensen wel doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verkeerd beeld!!![]()
Ikea is tofprecies wat Nem zegt: voor studenten ideaal want best leuk en degelijk, en niet duur
Maar ik ben écht fan van de kringloopwinkeldaar loop je echt tegen mooie dingen aan soms
Maar dat komt omdat jouw man je smaak kent...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja, dat kan het ook zijn natuurlijk!! Dat mijn man dat 'weet'
Toch, als we ergens lopen, of zitten, of staan en er komt wat lekkers langs is hij vaak de eerste die seint in welke richting ik nu weer even moet kijken. Ik wacht nog op de dag dat hij Tyson Beckford aan gaat wijzen
Overigens, ik vind meneer Pitt geen zak aan.
Nee, ik ga hier niet flauw op antwoorden...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dan je maatstaaf voor 'mooi' bij een vrouw?
Dat komt in de buurt van uitstraling.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier niet flauw op antwoorden...![]()
Uitgaande van het gezicht, mijn maatstaf is of het gezicht wat ik zie iets sprankelends heeft door de oogopslag, de haren en de vormen en dan de combinatie daarvan. Zoiets...
Nou, lekker dan...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
O ja, dat kan het ook zijn natuurlijk!! Dat mijn man dat 'weet'
Toch, als we ergens lopen, of zitten, of staan en er komt wat lekkers langs is hij vaak de eerste die seint in welke richting ik nu weer even moet kijken. Ik wacht nog op de dag dat hij Tyson Beckford aan gaat wijzen
Overigens, ik vind meneer Pitt geen zak aan.
3 uurquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat jij zo nodig tot een uur of 3 op je nest moet blijven liggen...
Spuit 11 geeft ook nog even modder...
Dat is dus heel persoonlijk. Maar er zijn ook objectieve criteria, zoals een regelmatig gezicht, of een mooi geproportioneerd lijf.... dat is bij een man toch niet anders dan bij een vrouw?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier niet flauw op antwoorden...![]()
Uitgaande van het gezicht, mijn maatstaf is of het gezicht wat ik zie iets sprankelends heeft door de oogopslag, de haren en de vormen en dan de combinatie daarvan. Zoiets...
Regelrechte onzin, als man zie je toch of een man mooi is of niet? Waarom zouden mannen anders jaloers zijn als je met een knappe(re) vent staat te pratenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrouwen andere vrouwen mooi vinden, maar mannen andere mannen niet?
Of waarom zien mannen dat niet c.q. vrouwen dat wel bij hun eigen sexe...
Iets wat me al een tijdje verbaast, maar waar ik nog geen pasklaar antwoord op heb gevonden...
'Mooi' omschrijven vind ik ook behoorlijk lastig, omdat ik dé definitie van 'mooi' niet echt heb.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt in de buurt van uitstraling.
Ik denk eigenlijk dat we niet in staat zullen zijn het goed onder worden te brengen.
Al een paar duizend jaar proberen poeten het te omschrijven en het is nog niemand gelukt
Brad doet het voor mij ook niet zo hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, lekker dan...
Heb ik altijd gedacht dat Brad een hunk van hier tot Tokyo was zonder enige discussie daarover, krijg ik nu het tegendeel te horen. En het ergste is: Ik kan zelf er geen mening over vormen, omdat ik het niet zie...
Confusing...
Yeah right inderdaad, wat ik stel heeft niets met zwakte te maken of homo genoemd worden of wat dan ook. Ik stel een serieuze vraag in de veronderstelling dat andere heren dat 'probleem' ook hebben...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:07 schreef MaJo het volgende:
Regelrechte onzin, als man zie je toch of een man mooi is of niet? Waarom zouden mannen anders jaloers zijn als je met een knappe(re) vent staat te pratenMannen geven het gewoon niet snel toe omdat ze dan homo gevonden worden. Overigens ken ik genoeg mannen die wel gewoon zeggen of ze iemand een kanppe vent vinden of niet, vind het echt een zwakte als mannen dat niet doen. En al helemaal als ze zeggen ´dat ze dat niet zien´. Yeah right
Welnee, IK vind Brad een poepgezicht hebben. Mw. MM mag hem gerust een lekker ding vinden hoor, ze is niet de enige!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, lekker dan...
Heb ik altijd gedacht dat Brad een hunk van hier tot Tokyo was zonder enige discussie daarover, krijg ik nu het tegendeel te horen. En het ergste is: Ik kan zelf er geen mening over vormen, omdat ik het niet zie...
Confusing...
Ik geloof daar gewoon niet in. Maar goed als jij zegt dat het bij jou echt zo is dan zal het wel zo zijn. Alleen jouw stelling ´waarom zien alle mannen dat niet´ is klinkklare onzin, ik ken meer mannen die wel toegeven of ze een man mooi vinden dan mannen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yeah right inderdaad, wat ik stel heeft niets met zwakte te maken of homo genoemd worden of wat dan ook. Ik stel een serieuze vraag in de veronderstelling dat andere heren dat 'probleem' ook hebben...
Moet ik nou naar de dokter vanwege mijn persoonlijke afwijking of zo?
Geen idee, ik zie dat verschil dus niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
Hoe verklaar je het dan MadMaster dat mannen wel jaloers reageren als je met een knappe vent staat te praten en er niets om geven als je met een lelijke man staat?
1:1.618quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is dan je maatstaaf voor 'mooi' bij een vrouw?
Nee, gewoon wat ik in de winkel zag meegenomen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alles netjes in de brochure aangekruisd?![]()
![]()
Ik vond Brad Pitt vroeger best leuk maar inmiddels heeft ie echt een andere kop gekregenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, IK vind Brad een poepgezicht hebben. Mw. MM mag hem gerust een lekker ding vinden hoor, ze is niet de enige!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |