Op het moment dat ik bestelde hadden ze er nog 8 op voorraad zei de website. Dus ja, dat zal wel dat ze een onderzoekje starten. En ik zal hem ook wel niet krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet van uit gaan, ik kan me er iets bij voorstellen dat ze nog even een onderzoekje starten waarom er ineens zoveel van die dingen besteld zijn
He, je betaald 39.96 EUR voor een MacBook?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Artikelnr Fabrikant Fabrikant partnr.
Omschrijving
EAN nummer Aantal Prijs per stuk Waarde
EUR
885704 Apple
10003032
MacBook 13.3"/ 1GB/ 80GB
1 17.40 EUR 17.40 EUR
Totale waarde: 17.40 EUR
Verzendkosten: 10.90 EUR
Transactie- en administratiekosten: 3.88 EUR
Totaal exclusief BTW: 32.18 EUR
BTW: 19% ¤ 32.18 ¤ 6.11 EUR
Transportverzekering: 0.98% (Met een minimum van 1.67 EUR) 1.67 EUR
Totaalbedrag: 39.96 EUR
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
He, je betaaldt 39.96 EUR voor een MacBook?![]()
Dat wil ik ook
Ik hou het bij veilige, langzaam goeiende fondsen. Palm invest, royal dubai, terra vitalis, dat soortquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Andere boeg:
Iemand al weer aandelen gekocht hier?
Ben aardig aan het inslaan, even misbruik maken van de algemene media-verslaggeving die voor investeerders alleen maar gunstig is (lul die koersen maar naar beneden, ga vooral uw gang...) en zo meteen weer keihard cashen...
Wat dat betreft een verzoek aan Etcetera:
Zet even op DVHN dat het land in complete paniek is en algemene chaos dreigt.
Haak ik daar weer op in op de beurs...
http://www.nu.nl/news/140(...)ver_goedkope_tv.htmlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor iets? weer zo'n neckermann fout?
ik zag een topic in DIGquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk bij die site Etsie?
Wel gezien, niet gegetenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
Alleen Nem heeft misschien een goedkope mac gezien laatst....
Toevallig een mcchicken of een double cheeseburger voor 1 dollar (=68 ct) op in vegas ?
Wij gaan skieen, wij gaan skieen! Hey! Ho! Hey! Ho!quote:
Vanavond maar eens kijken of ik alles nog compleet hebquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij gaan boarden, wij gaan boarden! Hey! Ho! Hey! Ho!
ah ... ik ga binnenkort ook een weekje naar de states en werd getipt dat als je goedkoop wilt eten je bijna overal wel dollar meals hebt, o.a. bij de mac. Halve liter frisdrank = 1 dollar, patat 1 dollar, burger 1 dollar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel gezien, niet gegeten
Ik probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.
Ik zag trouwens wel een banner hangen in Rotterdam met een aanbieding voor een MacChicken voor 2 euro.
Ja klopt wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ah ... ik ga binnenkort ook een weekje naar de states en werd getipt dat als je goedkoop wilt eten je bijna overal wel dollar meals hebt, o.a. bij de mac. Halve liter frisdrank = 1 dollar, patat 1 dollar, burger 1 dollar.
Is hier gewoon 3x zo duur
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
Goedenavond
Die Mac gaan NIEMAND krijgen. Printers en het TV voorbeeld van hierboven vormen daar een voorbeeld voor.
Washington dc, studiereis. Maar als het mogelijk is wil ik er nog wel een paar daagjes NY aan vast plakken. Washington lijkt me eigenlijk het minst leuke gedeelte van de states, maarja hoef zelf niks te regelen en is goedkoop dus dan kan het geen kwaad om mee te gaan lijkt mequote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ga je trouwens heen? En wat ga je er doen?
Die betaling krijg je netjes terugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Hoezo niet? Ze hebben mijn betaling inmiddels ontvangen zeggen zeg.
Ja, Washington lijkt me ook zo'n beetje het saaiste dat er isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Washington dc, studiereis. Maar als het mogelijk is wil ik er nog wel een paar daagjes NY aan vast plakken. Washington lijkt me eigenlijk het minst leuke gedeelte van de states, maarja hoef zelf niks te regelen en is goedkoop dus dan kan het geen kwaad om mee te gaan lijkt me
OK, dat hoop ik dan maar, want voor die 40 euro heb ik anders wel een leuke rel overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die betaling krijg je netjes terug
Zie editquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, dat hoop ik dan maar, want voor die 40 euro heb ik anders wel een leuke rel over
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit DWDD te kijken, wat praat Candy Dulfer toch irritant
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie edit
Daar poste ik nogmaals deze link: http://www.nu.nl/news/140(...)ver_goedkope_tv.html
Ja ik zou ter plekke door de grond zakken van schaamte als ik die vrouw was!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
Dat filmpjes met die vrouw in Uganda met haar dochter
Omdat jij zo nodig tot een uur of 3 op je nest moet blijven liggen...quote:
Candy heeft andere talenten...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit DWDD te kijken, wat praat Candy Dulfer toch irritant
Hallo, ik heb wel wat rommel in huis, maar ik heet geen Malle Pietje...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Staat de huiskamer van MM nu ook op Funda?
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zou ter plekke door de grond zakken van schaamte als ik die vrouw was!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zou ter plekke door de grond zakken van schaamte als ik die vrouw was!!!![]()
![]()
Dat programma was vorig jaar nog op TV. Heb ik gewoon zitten kijken. Dat was nog best leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ik heb wel wat rommel in huis, maar ik heet geen Malle Pietje...
Jah, da's waar.... ik heb haar bij toeval een keer op de Markt in Groningen zien optreden met haar vader en een band, en dat was wel ontzettend tofquote:
Fijn hè, als je in de States op die manier uit eten mag...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:21 schreef Whiteguy het volgende:
ah ... ik ga binnenkort ook een weekje naar de states en werd getipt dat als je goedkoop wilt eten je bijna overal wel dollar meals hebt, o.a. bij de mac. Halve liter frisdrank = 1 dollar, patat 1 dollar, burger 1 dollar.
Is hier gewoon 3x zo duur
Wie had het over haar muziek...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
Jah, da's waar.... ik heb haar bij toeval een keer op de Markt in Groningen zien optreden met haar vader en een band, en dat was wel ontzettend tofAlhoewel ik nooit een cd van haar zou opzetten. Maar het was fijn swingen daar midden op de markt
![]()
Ik heb inmiddels gecheckt waar die firma zit in Hengelo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef ElizabethR het volgende:
OK, dat hoop ik dan maar, want voor die 40 euro heb ik anders wel een leuke rel over
Het was bij De Wereld Draait Door. Staan vanavond online op www.dwdd.nlquote:
Dus dit vind je geen mooie foto?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo lang ze haar mond maar gesloten houdt...
[ afbeelding ]
Ik eet hier eigenlijk ook zelden tot nooit in de mac. Maar als ik in de states ben zal ik er toch zeker een keer langs gaan. Je moet niet meteen die hele cultuur opzij zetten als je je er niet eerst even een klein beetje inleeftquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn hè, als je in de States op die manier uit eten mag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |