quote:
Ik zag seizoen 3 net liggen in de winkel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu bij seizoen 3, ben echt zwaar verslaafd
Mijn beste vriendin heeft ze allemaal op dvd dus ik leen ze van haarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag seizoen 3 net liggen in de winkel.! Wel duur, even wachten tot de 24e
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:38 schreef MaJo het volgende:
Nee laten we het hebben over wetenschapsfilosofie en statistiek want daar heb ik maandag tentamen overIemand die me de verhandelingen van Popper uit wil leggen?
Popper is echt tof inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef Soempie het volgende:
Popper zegt dat je theorieen moet falsificeren. Dus dat je geen bewijzen moet zoeken, maar juist moet proberen je theorie onderuit te halen. Dat onderscheidt echte wetenschap van pseudo-wetenschap.
Dat wist ik dan nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:45 schreef Soempie het volgende:
En dat noem je het demarcatiecriterium.
Oh echtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een boek en ik heb net Kuhn behandeld.
Ik word gek, ik had net een heel verhaal getikt over Kuhn: WEG!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echtZou je me een samenvatting kunnen geven?
Kuhn is degene waar ik het minst over kan vinden in mijn artikelen/op internet. Over Popper is er veel meer te vinden...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word gek, ik had net een heel verhaal getikt over Kuhn: WEG!!
Opnieuw..
paradigma heeft twee betekenissen..nu moet ik het boek erbij pakken.. momentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:18 schreef MaJo het volgende:
Wow thanks![]()
Op het tentamen werd gevraagd ´wat is een paradigma´. Ik had het nog aan mijn vriendin gevraagd vantevoren en die zei ´ja weet ik ook niet precies maar dat vragen ze vast niet´. Nou wel dus
ik ga maar eens een bestandje aanmaken en daar alle info in zetten die ik kan vinden
Ik heb hetzelfde tentamen volgende week.quote:
Feierabend vieren Duitsers als ze klaar zijn met hun werk, hoeft niet eens 's avonds te zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:28 schreef MaJo het volgende:
Wow Soemp thanksDit maakt het allemaal een stuk duidelijker dan die stomme artikelen
Weet je toevallig ook iets over Feyerabend?
En echt als je hulp nodig hebt met statistiek dan wil ik je helpen hoor. Cramér's V, Gamma, Mokken schaal, u roept maar
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:28 schreef MaJo het volgende:
Wow Soemp thanksDit maakt het allemaal een stuk duidelijker dan die stomme artikelen
Weet je toevallig ook iets over Feyerabend?
quote:
Zie hieronder, staat best wat over op internetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Staat ook niet in het boek.
En statistiek red ik me wel mee, maar dankje voor het aanbod.
Graagquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie hieronder, staat best wat over op internetIk vind het best interessant eigenlijk, vooral wat Popper en Kuhn zeggen
Zit nu stukken erover te zoeken en ik vat dat weer samen en zet het in een bestand. Als je die nog wil hebben moet je het maar laten weten
1100 pagina´squote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik vind het ook interessantMaargoed, nog 1100 pagina's te gaan.
Ik heb drie boeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
1100 pagina´sIk heb dus wat artikelen waar ik het allemaal zelf uit moet vissen
Wanneer heb je tentamen? Ik ga weer even verder
Ik heb hiernaast nog wel een boek over het opzetten van een onderzoek (Researching Social Life). Die is echt zo simpelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb drie boeken.![]()
En dit vak is veel punten waard, dat dan weer wel.
ik heb nog niet betaaldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog geen mail gehad dat ik die Macbook kan vergeten
Bij orderstatus staat Uw betaling is in goede orde ontvangen. Ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nog niet betaaldff bij m'n accout kijken dan maar
Hoe kwam je eigenlijk bij die site Etsie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nog niet betaaldff bij m'n accout kijken dan maar
Heey, bij de mijne ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog geen mail gehad dat ik die Macbook kan vergeten
Bij orderstatus staat Uw betaling is in goede orde ontvangen. Ik ben benieuwd
Daar zou ik nog niet van uit gaan, ik kan me er iets bij voorstellen dat ze nog even een onderzoekje starten waarom er ineens zoveel van die dingen besteld zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heey, bij de mijne ook
Nou ja zeg!! Nu krijgt mijn dochter morgen of overmorgen een Mac afgeleverd![]()
Ow MM, er staat een vraagje voor je klaar in het musicaltopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |