Kijk, net op tijd ingekocht, de eerste andere havikken vallen nu ook al weer aan...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Etcetera het volgende:
duikt op in topic: rente gaat omlaag, koersen gaan omhoog
einde beursplein 5 bericht
Ik heb aandelen van verschillende fondsen gekocht die de hele ochtend al kleine 'op en neer' bewegingen vertoonden, teken dat de markt stabiliseertof de verwachting daartoe er is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:39 schreef ElizabethR het volgende:
En wat heb je dan gekocht? Aandelen van een bepaald bedrijf of gespreid?
En hoe doe je dat nou? Kun je dat allemaal online doen? Als ik kijk op de site van de AEX zie ik alleen maar de totaalstand, waar kun je dat zien wat de verschillende koersen van verschillende aandelen zijn??
Pff, ik heb er nog nooit iets van gesnapt, en dat zal wel niet snel gebeuren ook. Maar goed, ik ga het eens fictief doen.
Nee, die persoon gaat er vanuit dat 'ie ze eens weer kan verkopen voor een hogere prijs dan hij er voor betaald heeft, dus dat hoeft geen sukkel te zijn...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:46 schreef pulletje het volgende:
ik snap er ook geen drol van, maar 1 vraagje.
Als je je aandelen wilt verkopen als ze gaan kelderen, dan moet er toch ook iemand zijn die ze van je koopt en die is dan dus niet slim bezig.. Of werkt dat helemaal niet zo..
Dan moet je je verkoopprijs bijstellen en je verlies nemen of ze simpelweg bewaren in hoop op betere tijden, het is inderdaad niet altijd hossanah...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:48 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, kan het ook gebeuren dat je je aandelen gewoon niet kán verkopen, ook al zou je nog zo graag willen, omdat niemand ze wil kopen? En wat dan? Dan zit je dus met aandelen die je had willen verkopen, maar niet kwijt kon...
Je kan via bv. je bank zien voor welke prijs er mensen willen kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:46 schreef pulletje het volgende:
ik snap er ook geen drol van, maar 1 vraagje.
Als je je aandelen wilt verkopen als ze gaan kelderen, dan moet er toch ook iemand zijn die ze van je koopt en die is dan dus niet slim bezig.. Of werkt dat helemaal niet zo..
En daar gaat het om...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:07 schreef Nesle het volgende:
Há, laatst nog les gehad bij economie en management en organisatie over aandelen
Eerste resultaten toetsweek zijn binnen:
Wis1: 7
Wis2: 7
Frans: 6
Ben tevreden
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dit produkt is beoordeeld als 'risicovol'...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:01 schreef ElizabethR het volgende:
*bookmarking topic*
Thanks MM en FP guys
Wat heb je gekocht?quote:
Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier. Wat een wansmaak.quote:
ik kom niet meer aan het werk hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier. Wat een wansmaak.![]()
Hoe krijgen ze het verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kom niet meer aan het werk hier
quote:
Ik zag seizoen 3 net liggen in de winkel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu bij seizoen 3, ben echt zwaar verslaafd
Mijn beste vriendin heeft ze allemaal op dvd dus ik leen ze van haarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag seizoen 3 net liggen in de winkel.! Wel duur, even wachten tot de 24e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |