Ja, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:11 schreef Tangarine het volgende:
De Kaaswaag in Assen heeft het in ieder geval, mocht je eens in de buurt zijn
het is 12:15quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:14 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de tip!
Ik zou bijna nu de auto inspringen... Uhmm, nee toch maar niet
Dat jij alleen maar water drinktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is 12:15beetje vroeg om te drinken vind je niet?
lekkahquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:17 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar water drinkt
Ja, StRRRRongbow inderdaad... Typfout.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef lubje25 het volgende:
Heet het spul niet Strongbow? In de tent waar ik werk verkopen we het ook. Op fles, loopt voor geen meter trouwens.
Dit is wel dichtbij voor mij... Ik ga eens verder op onderzoek uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:26 schreef Thetallguy het volgende:
Bierboutique, Leyweg, Den Haag
Denk ik.
Ik vind het zelf nogal smerig eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:00 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar zijn hier eigenlijk nog meer echte fans te vinden?
Ik vind het heerlijk, ook in de winter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind het zelf nogal smerig eigenlijk.
Alleen met heel warm weer krijg ik een paar slokken weg.
In Ierland hoor je guinness te drinken.
Het is wel heel veel lekkerder dan Breezer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar Nederland is sowieso niet echt een cider-land, hier drinken ze breezer als alternatief voor bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |