Goede speler hoor. Doet niet onder voor Silva denk ik.quote:
Collin, Urby...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
NEC vriend van mij zegt dat ze een ajacied op proef krijgen.. iemand een idee?
tayfun candanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Die gast van KozakkenBoysquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
quote:Spelers op proef bij NEC van Ajax, Anderlecht en NK Donzale
NIJMEGEN - Bij NEC is sinds dinsdag de Sloveen Dzengis Cavusevic op proef.
De 20-jarige aanvaller speelt voor NK Donzale dat op dit moment bovenaan staat in de hoogste Sloveense voetbalcompetitie. Cavusevic maakte dit seizoen pas twee minuten zijn opwachting in de hoofdmacht van de Sloveense koploper.
Hoe lang zijn proefperiode bij de Nijmeegse club duurt, is niet duidelijk. Dinsdag speelt een selectie van NEC een oefenduel om enkele proefspelers nader aan het werk te zien. Naast Cavusevic en Nouri spelen ook een speler van Ajax en Anderlecht.
http://www.omroepgelderland.nl/pagina.php?id=43&bericht=40783
Tegen de andere 2 ook wel dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:13 schreef zjroentje het volgende:
Zonder Huntelaar en Suarez ga je bij Vitesse zeker de boot in.
Oh god, dat zie ik ook nog wel gebeuren, dat je zondag tegen onnodige gele of rode kaarten gaat lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:13 schreef zjroentje het volgende:
Zonder Huntelaar en Suarez ga je bij Vitesse zeker de boot in.
iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh god, dat zie ik ook nog wel gebeuren, dat je zondag tegen onnodige gele of rode kaarten gaat lopen.
triest weerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:29 schreef denthemen het volgende:
Hebben we www.afca.nl alweer gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |