Ze verhuren Rio Mavuba en willen Gabri halen?quote:
Wellicht, dat hij met zijn ervaringen ook de medische staf van Ajax van advies kan voorzien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi voor Jari trouwens.. bij Fulham fit worden.. en dan lekker vanaf volgend seizoen bij Ajax aan de slag als personal trainer
Waar zie je dat bedrag staan? Hij heeft getekend voor 4,5 jaar...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Wel 4,5 miljoen voor een 27 jarige back....hoop geld...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vind je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde om dat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Sommige vinden lezen nogal moeilijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waar zie je dat bedrag staan? Hij heeft getekend voor 4,5 jaar...
Jongen, met zijn ervaring als Allround-Held word Ajax weer de beste club ter wereldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Wellicht, dat hij met zijn ervaringen ook de medische staf van Ajax van advies kan voorzien.
Beetje voorbarig vind ik. Ik voorzie wel een winst in de CL.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jongen, met zijn ervaring als Allround-Held word Ajax weer de beste club ter wereld
Al gepostquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
Stekelenburg: 'Ik zal gewoon blijven bij Ajax'
Gepubliceerd op 22-01-08 om 10:56 door Johan Kroon
Maarten Stekelenburg staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur. De Engelse club is op zoek naar een opvolger voor de vermoedelijk vertrekkende Paul Robinson. Stekelenburg denk tzelf dat hij voorlopig niet zal vertrekken bij Ajax.
'Ik blijf gewoon bij Ajax keepen. Ik heb de geruchten gelezen, maar persoonlijk ben ik niet benaderd', aldus Stekelenburg volgens Sportweek. De 25-jarige doelman speelde al meer dan honderd competitieduels voor Ajax.
Stekelenburg hoopt dat Ajax dit seizoen kampioen gaat worden van Nederland. 'Dit materiaal moet voldoende zijn, want we moeten het ermee doen. Ik denk dat de achterstand op PSV overbrugbaar is.'
quote:Engelaar krijgt nieuw aanbod van Twente
In antwoord op de toenadering van Ajax onderneemt FC Twente pogingen het contract van Orlando Engelaar open te breken.
Volgens TC Tubantia kan Engelaar zijn verbintenis verlengen tot medio 2011. Voorzitter Joop Munsterman is optimistisch gestemd: 'Ik ga ervan uit dat ons dat gaat lukken.'
FC Twente wil met het aanbod Ajax de wind uit de zeilen halen. Engelaar, die in Enschede nog vastligt tot medio 2009, staat niet onwelwillend tegenover een overgang naar Amsterdam. De middenvelder wacht af of de clubs elkaar kunnen vinden in een afkoopsom. De Tukkers hebben echter aangegeven niet te willen meewerken.
"de ajax voetballer" bestaat niet meer in de huidige tijd. Met dank aan van Geel en vrienden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Rossoneri het volgende:
Klasse Ajax weer een miskoop![]()
Bruno Silva dat is toch geen Ajax voetballer man.
Na een half jaartje bij Groningen en als groningen hem definitief wil overnemen dan even bellen naar Boca Juniors dat Ajax hem voor het dubbele bedrag wil overnemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft Ajax al interesse getoond in Matias Cahais? Wel leuk, meteen weer onrust zaaien.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
Stekelenburg: 'Ik zal gewoon blijven bij Ajax'
Wees maar blij dat V Geel iig iets haaltquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:44 schreef Sethje het volgende:
kut silva daar schieten we dus ook niks mee op
Zover ik gisteren las, is ie voor 1,5 jaar gehuurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Na een half jaartje bij Groningen en als groningen hem definitief wil overnemen dan even bellen naar Boca Juniors dat Ajax hem voor het dubbele bedrag wil overnemen
Nee.. maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:41 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan zal het waarschijnlijk één van de laatste posts in het vorig topic zijn geweest.
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |