quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vind je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde om dat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Sommige vinden lezen nogal moeilijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waar zie je dat bedrag staan? Hij heeft getekend voor 4,5 jaar...
Jongen, met zijn ervaring als Allround-Held word Ajax weer de beste club ter wereldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Wellicht, dat hij met zijn ervaringen ook de medische staf van Ajax van advies kan voorzien.
Beetje voorbarig vind ik. Ik voorzie wel een winst in de CL.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jongen, met zijn ervaring als Allround-Held word Ajax weer de beste club ter wereld
Al gepostquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
Stekelenburg: 'Ik zal gewoon blijven bij Ajax'
Gepubliceerd op 22-01-08 om 10:56 door Johan Kroon
Maarten Stekelenburg staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur. De Engelse club is op zoek naar een opvolger voor de vermoedelijk vertrekkende Paul Robinson. Stekelenburg denk tzelf dat hij voorlopig niet zal vertrekken bij Ajax.
'Ik blijf gewoon bij Ajax keepen. Ik heb de geruchten gelezen, maar persoonlijk ben ik niet benaderd', aldus Stekelenburg volgens Sportweek. De 25-jarige doelman speelde al meer dan honderd competitieduels voor Ajax.
Stekelenburg hoopt dat Ajax dit seizoen kampioen gaat worden van Nederland. 'Dit materiaal moet voldoende zijn, want we moeten het ermee doen. Ik denk dat de achterstand op PSV overbrugbaar is.'
quote:Engelaar krijgt nieuw aanbod van Twente
In antwoord op de toenadering van Ajax onderneemt FC Twente pogingen het contract van Orlando Engelaar open te breken.
Volgens TC Tubantia kan Engelaar zijn verbintenis verlengen tot medio 2011. Voorzitter Joop Munsterman is optimistisch gestemd: 'Ik ga ervan uit dat ons dat gaat lukken.'
FC Twente wil met het aanbod Ajax de wind uit de zeilen halen. Engelaar, die in Enschede nog vastligt tot medio 2009, staat niet onwelwillend tegenover een overgang naar Amsterdam. De middenvelder wacht af of de clubs elkaar kunnen vinden in een afkoopsom. De Tukkers hebben echter aangegeven niet te willen meewerken.
"de ajax voetballer" bestaat niet meer in de huidige tijd. Met dank aan van Geel en vrienden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Rossoneri het volgende:
Klasse Ajax weer een miskoop![]()
Bruno Silva dat is toch geen Ajax voetballer man.
Na een half jaartje bij Groningen en als groningen hem definitief wil overnemen dan even bellen naar Boca Juniors dat Ajax hem voor het dubbele bedrag wil overnemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft Ajax al interesse getoond in Matias Cahais? Wel leuk, meteen weer onrust zaaien.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
Stekelenburg: 'Ik zal gewoon blijven bij Ajax'
Wees maar blij dat V Geel iig iets haaltquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:44 schreef Sethje het volgende:
kut silva daar schieten we dus ook niks mee op
Zover ik gisteren las, is ie voor 1,5 jaar gehuurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Na een half jaartje bij Groningen en als groningen hem definitief wil overnemen dan even bellen naar Boca Juniors dat Ajax hem voor het dubbele bedrag wil overnemen
Nee.. maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:41 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan zal het waarschijnlijk één van de laatste posts in het vorig topic zijn geweest.
[afbeelding] [afbeelding]
Ik schat Sliva dan wel iets hoger in dan Colin en Ogararu. Dus we gaan er in ieder geval op vooruit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:44 schreef Sethje het volgende:
kut silva daar schieten we dus ook niks mee op
owja jpipieeeee hij kan ook de halve eerste divisie leegkopen maar daar worden wij niet beter vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wees maar blij dat V Geel iig iets haalt
Nee, maar Silva zal vast iets kunnen, anders halen ze hem natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
owja jpipieeeee hij kan ook de halve eerste divisie leegkopen maar daar worden wij niet beter van
Met optie tot koop.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zover ik gisteren las, is ie voor 1,5 jaar gehuurd.
Colin was zondag de beste achterinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, maar Silva zal vast iets kunnen, anders halen ze hem natuurlijk nooit.
Oh shit, Colin en Urzaiz
Zou wel briljant zijn he..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft Ajax al interesse getoond in Matias Cahais? Wel leuk, meteen weer onrust zaaien. [afbeelding]
quote:"Cahais spant spoedarbitragezaak aan tegen FC Groningen"
De nieuwe Argentijnse aanwinst van FC Groningen heeft al weer voor een rel gezorgd. Enkele dagen na zijn medische keuring heeft hij een arbitragezaak aangespannen omdat hij zijn contract bij de noorderlingen wil laten ontbinden. Naar verluid zou hij namelijk al een voorcontract hebben getekend bij Ajax.
"Het is ongelooflijk wat Ajax ons nu weer flikt, " aldus Groningen directeur Nijland. "eerst met Suarez, toen met Silva en nu weer met Cahais".
De technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, had geen goed woord over voor de handelswijze van FC Groningen. "Het is toch logisch dat Ajax ten opzichte van FC Groningen een sportieve verbetering is? Ik snap Cahais wel."
De arbitragecommissie zal binnen enkele dagen zitting nemen.
Dat onken ik ook niet, maar feitelijk is ie Ajax onwaardig. Al is ie hard op weg om dikke cultheld te worden als ie zo de stijgende lijn doortrektquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Colin was zondag de beste achterin![]()
LOLquote:
Idd. Vandaar het over een half jaar door Ajax laten bieden geen zin heeft.quote:
Jammer alleen van die spelfout in de titelquote:
Welke spelfout?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer alleen van die spelfout in de titel [afbeelding]
spoedartibtragezaak, zou zo een bericht van voetbalzone kunnen zijn [afbeelding]
Ach jah.. Zou wel hilarisch zijn als de superbetrouwbare site Voetbalzone.nl dit bericht dadelijk overneemtquote:
Het is toch een paar keer gelukt om vanuit fok, die sites zo zo gek te krijgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ach jah.. Zou wel hilarisch zijn als de superbetrouwbare site Voetbalzone.nl dit bericht dadelijk overneemt![]()
![]()
![]()
Goeie reden Maarten.quote:Stekelenburg hoopt dat Ajax dit seizoen kampioen gaat worden van Nederland. 'Dit materiaal moet voldoende zijn, want we moeten het ermee doen. Ik denk dat de achterstand op PSV overbrugbaar is.'
quote:'Silva speelt woensdag al tegen Utrecht'
Volgens RTV Noord ronden Ajax en FC Groningen de transfer van Bruno Silva vandaag af. De Telegraaf meldt al dat er een akkoord is, maar dat is volgens RTV Noord te vroeg.
Beide partijen hebben maandagavond onderhandeld, maar zijn er toen niet helemaal uitgekomen. Dinsdag wordt er verder gesproken. Ajax en Silva zijn het al wel eens geworden over een contract voor 4,5 jaar.
Silva gaat ervanuit dat de transfer dinsdag rond komt en dat hij woensdag al voor Ajax kan spelen in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. De Amsterdammers zouden 2,5 miljoen euro hebben geboden voor de verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |