Yups dat zijn films waarin hij meespeeldequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
[..]
Na ja, nu niet meer dus
[..]
Zijn dat films?
In mijn gedachte zal hij nooit bekend zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups dat zijn films waarin hij meespeelde
En in mijn gedachten zal hij altijd yummie blijven
Ja, dat heb ik met Andrea Croonenberghs ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:52 schreef leonieke het volgende:
En in mijn gedachten zal hij altijd yummie blijven
Zal ik je maar even naar je bedje dragen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
Slaapgebrek kan gekke dingen met mensen doen.
Dankje, maar is niet nodig, ik heb afgelopen nacht toevallig weer eens doorgeslapen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik je maar even naar je bedje dragen?
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
Slaapgebrek kan gekke dingen met mensen doen. Te veel slaaptabletten geslikt. in combi met alcohol. tja.
Zonde.
iig vanuit Utrecht, zit nog te twijfelen of ik met de trein of auto gaquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat vast niet met de treinOf over Utrecht
![]()
of ehh vast WEL, eigenlijk?
MWah, lange lunch, even aantal dingen uitzoeken etc.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen weer weg verder?
Nee, hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen weer weg verder?
Je gaat aan de antistollingsdope?quote:
quote:
Waar heb je last van danquote:
dus als je je snijdt komt er vrij weinig uit?quote:
Heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen (met grote gele auto, zwaailichten, intensive care etc) omdat het toch op de verkeerde plek dik was gewordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus als je je snijdt komt er vrij weinig uit?
ai, dus best wel een probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen (met grote gele auto, zwaailichten, intensive care etc) omdat het toch op de verkeerde plek dik was geworden
Als ik me nu snij komt er nog steeds meer uit dan normaal. Maar voor mij is het al te dik.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Nog geen 3 dagen TV en nu al heb ik het gevoel dat ik afstomp..
zet em uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Kan ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beetje lezen en posten op een internet forum, mag dat ook?
Ik heb laatst alle 5 de seizoenen gedownloadquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
Al moet ik zeggen dat het wel tof was om BA "Anything with weels, I can fix it" te horen zeggen.
TVquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Weet je zeker dat de komma goed staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |