Hij is bang bedoeld hijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:09 schreef HiDiHo het volgende:
Brian kan niet slapen vanwege de adrenaline
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:15 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na de pap Brian in z'n box broek door de tuin ging rennen met een boomstam met het Rocky theme van boven uit de boxen.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:15 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na de pap Brian in z'n box broek door de tuin ging rennen met een boomstam met het Rocky theme van boven uit de boxen.
Geweldigquote:
Brian heeft het altijd over Brian als 'ie het over zichzelf heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het over de begintijd van hun relasie, terwijl het nog geen relasie was, maar Amanda dacht dat het al een relasie was.
Amanda: ja maar jij...
Brian: Ga je weer, ja maar jij.... Ga niet in de jij-mode praten![]()
Nee, doe jij ook nooit Brian
Dit zal er wel niet inzitten omdat ie opgesloten zitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
GeweldigDe eerste lachstuip voor vandaag is binnen
Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:28 schreef blomst het volgende:
Brian en Amanda weer het bed in, en fluisteren.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit zal er wel niet inzitten omdat ie opgesloten zit
Nah, dat is me niet helemaal duidelijk. Toen ik de streams aanzette, stond Amanda net onder de douche en liep Brian naar boven. Weet niet of ze de wekker hebben gezet, Brian gewoon niet kon slapen vanwege de adrenaline of dat Amanda weer eens ziek zwak en misselijk was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:35 schreef blomst het volgende:
Hadden brian en Amanda hiervoor nu de wekker gezet?
De RAT en snol,laten we nog even TV maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, dat is me niet helemaal duidelijk. Toen ik de streams aanzette, stond Amanda net onder de douche en liep Brian naar boven. Weet niet of ze de wekker hebben gezet, Brian gewoon niet kon slapen vanwege de adrenaline of dat Amanda weer eens ziek zwak en misselijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |