En vooraf lazen we allemaal :quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:22 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar dit was geen persoonlijke aanval op jou. Waar je de eerste leest, is me eerlijk gezegd helemaal een raadsel.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:39 schreef tipsch het volgende:
Ik vind niet dat het hier thuishoort, maar ik geloof dat BSOL de symptomen van het "Brian uit de wind houd"-syndroom iets te serieus neemt, jammer.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:53 schreef tipsch het volgende:
Ik hoop dat je eens inziet dat je daar zelf mee bent begonnen en dat je je eens over de sfeer van de COS, die jou persoonlijk kennelijk niet zo aanstaat, heen zet. Die sfeer vind ik ook nu nog prima, overigens.
Ik weet het niet precies, kan niet streamen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:27 schreef Lobasca het volgende:Het gaat niet om mij, maar tof dat jullie weer verder gaan!
![]()
En ja, wat was dat met die wekker?
Dat is zo ongeveer equivalent aan "Kan niet COSsen" ........ Tenminste niet vertellen wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, kan niet streamen.
........
Sorry hoor, maar ik zie nog steeds geen aanvallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vooraf lazen we allemaal :
[..]
NEEquote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
.......
Nu je weet dat het geen persoonlijke aanvallen waren, kunnen we toch verder?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zijn er vroeg bij vandaag![]()
Ze vroegen zich af of er nog streamers zouden kijken op dit moment![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, dan kan jij de boel even in de gaten houden en kan ik ff m'n dingetjes doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:52 schreef Lobasca het volgende:
Dan knal ik de streams ook maar aan. Tennis is toch saai op dit moment.
Net zoveel als gewoonlijkquote:
Yes Sir!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij de boel even in de gaten houden en kan ik ff m'n dingetjes doen.
Hij is bang bedoeld hijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:09 schreef HiDiHo het volgende:
Brian kan niet slapen vanwege de adrenaline
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:15 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na de pap Brian in z'n box broek door de tuin ging rennen met een boomstam met het Rocky theme van boven uit de boxen.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:15 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na de pap Brian in z'n box broek door de tuin ging rennen met een boomstam met het Rocky theme van boven uit de boxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |