Geweldigquote:
Brian heeft het altijd over Brian als 'ie het over zichzelf heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het over de begintijd van hun relasie, terwijl het nog geen relasie was, maar Amanda dacht dat het al een relasie was.
Amanda: ja maar jij...
Brian: Ga je weer, ja maar jij.... Ga niet in de jij-mode praten![]()
Nee, doe jij ook nooit Brian
Dit zal er wel niet inzitten omdat ie opgesloten zitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
GeweldigDe eerste lachstuip voor vandaag is binnen
Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:28 schreef blomst het volgende:
Brian en Amanda weer het bed in, en fluisteren.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit zal er wel niet inzitten omdat ie opgesloten zit
Nah, dat is me niet helemaal duidelijk. Toen ik de streams aanzette, stond Amanda net onder de douche en liep Brian naar boven. Weet niet of ze de wekker hebben gezet, Brian gewoon niet kon slapen vanwege de adrenaline of dat Amanda weer eens ziek zwak en misselijk was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:35 schreef blomst het volgende:
Hadden brian en Amanda hiervoor nu de wekker gezet?
De RAT en snol,laten we nog even TV maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, dat is me niet helemaal duidelijk. Toen ik de streams aanzette, stond Amanda net onder de douche en liep Brian naar boven. Weet niet of ze de wekker hebben gezet, Brian gewoon niet kon slapen vanwege de adrenaline of dat Amanda weer eens ziek zwak en misselijk was.
Ik ook! In zo'n grijs sweatsuit met hoodie de trappen op en af van het bordes en elke keer als ie boven is een overwinningskreet. Padadaaaaa Dadada Padadaaaa Dadada ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:15 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na de pap Brian in z'n box broek door de tuin ging rennen met een boomstam met het Rocky theme van boven uit de boxen.
ik ben het met je eens.... Brian speelt het gewoon slimmerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik vind in mindere mate dat Brian uit de wind wordt gehouden ...... Hij maakt slim gebruik van het feit dat anderen te druk zijn met bijvoorbeeld Lieke of danseressen neuken of met Kelly in bed duiken (terwijl beiden geen soort van piemel hebben) .....
(Het spijt me dat ik Brian in deze verdedig)
En deels wordt het "Brian uit de wind houd"-syndroom erg gevoed door de sfeer op FOK! (De FOK!-kindertjes worden goed opgevoed door de FOK!-moeders, wat je iedere dag eet ga je vanzelf lekker vinden.)
Blijkbaar is het nog onbekend tegen wie Brian moet vechten.quote:08:21 Wie staan Brian bij?
Gisteravond kreeg Brian te horen dat hij op een K1-gala een wedstrijd mag boksen tegen een nog onbekende tegenstander. Om hem te steunen mag hij twee mede-Miljonairs meenemen, maar daar moeten de zes Miljonairs dan wel unaniem uitkomen. Vandaag zullen ze hier een beslissing over moeten nemen. Lukt het ze om uiteindelijk twee Miljonairs unaniem aan te wijzen? Of laten ze Brian het in zijn eentje opknappen...
yepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:31 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RAT met die siliconesnol,mogen weer blijven liggen?
Tis toch ook net de rattevanger van Hamelen Eemnesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit zal er wel niet inzitten omdat ie opgesloten zit
Bron: VV. Ik heb het maar niet over het vreemde taalgebruik van PoekieRoekie.quote:Huub en Claire hebben het ook gister enorm gezelligheid gehad met z’n tweeën. Ze weten niet precies wat ze met elkaar aan moeten, maar ze hebben afgesproken om ‘door te sudderen om uiteindelijk toch bij elkaar terecht te komen’. Best lief natuurlijk, maar wat moeten we met zo’n afspraak? Ook vannacht hebben ze weer dicht tegen elkaar aan gelegen en gisteravond laat hebben ze zelfs geproost met een glas Champagne. Ook Huub nam een slok… Maar het alcoholverbod dan? Dat belooft wat voor vandaag…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |